dark sider
המסר ברור.

הם לא מי שהם

dark sider 17/05/2014 669 צפיות 2 תגובות
המסר ברור.

בוקר אחד, כשהשמיים עוד היו קהים מעט, והשמש רק החלה לזרוח, התעופף לו יצור קטן וחמוד ברחבי העיר השקטה, בה כולם עוד ישנו. הוא היה קטן וחייכן, ושיערו הבהיר והמתולתל התפרע בגלל הרוח הקרירה. הוא ריחף לו בשמיים, וכאשר איתר בניין גבוה במיוחד, התעופף אליו והתיישב. כנפיו הלבנות והרכות התקלפו מאחורי גבו, והוא סידר את שיערו. זה היה מלאך קטן, שטרם נולד, אך כבר ידע כיצד לדבר ולעוף, וכבר נראה כילד קטן בשנה השישית או החמישית לחיו. איך? זהו מלאך, ומי יודע כיצד הולכים העניינים אצל מלאכים. אך למרות כל זה הוא עוד לא ידע הרבה, ולא ידע כלום על האנושות, ולכן, יצא הבוקר לראות כיצד מתנהלים האנשים.
חלפו כמה שעות, ואנשים החלו לצאת אל הרחובות, ולא עבר הרבה זמן עד שכבר התרוצצו ממקום למקום, והעיר השקטה והרגועה הפכה לרועשת וחסרת סדר.
והנה, ילדים הולכים אל בית הספר. בנות חברותיות מאוד מרכלות זו על זו, רק כדי להישאר מקובלות. בנים יפי תואר שמעדיפים לשקוע בספרים, מכדררים כדורים או בועטים בהם, מעמידים פנים כאילו שקועים לגמרי בכדורגל או כדורסל, שמא לא יחשבו כי הם, מה שנקרא, 'חנונים'. נערה, שאוהבת כל כך לדמיין, ושקועה בעולם הפנטזיה, כותבת ספור צפוי ויבש ללא שום טיפת דמיון או ייחוד שמושקעת בו, בכדי שיהיו לה קוראים. ואחרת, לובשת בגדים התואמים לאופנה העכשווית, למרות שממש לא אוהבת אותם, כי לא בכל מקום מקבלים את השונה. והנה, אישה שמנמנה עושה הכל כדי להראות רזה, מבלי לשים לב לצחקוקים של הסובבים אותה, כי רבים האנשים אשר מעדיפים נשים דקיקות.
חיוכו של המלאך הקטן ירד לאט לאט. הוא לא הבין. "למה הם עושים את זה?" שאל, מעט עצב בקולו. "הם מנסים להיות משהו שהם לא…" המשיך. "כי הם רוצים להתאים לסביבה." נשמע קול בוגר. זה היה מלאך נוסף, אך בוגר, שהגיע הנה זה עתה. "הם מפחדים להיות שונים, והם רוצים שכולם יאהבו אותם." הוסיף. עיניו הירוקות אשר 'קושטו' בריסים ארוכים ויפיפיים הביטו בצער במלאך הקטן. הוא רצה שיישאר תמים, ולא ייחשף לעולם האמיתי… "אני עדיין לא מבין," אמר המלאך הקטן, "למה שלא יקבלו אותם? הרי ככה הם לא מי שהם.." מלמל. "תבין כשתגדל," ענה המלאך הבוגר באומרו את אותו המשפט המעצבן והנדוש. "ועכשיו בוא, אתה נמצא כאן כבר הרבה זמן." אמר, התעופף ומשך אחריו את המלאך הקטן.
השעות עברו, והגיעה השקיעה. השמש הפכה כתומה והשמיים נצבעו בגווני וורוד, תכלת ומעט אדום. אך האנשים לא שמו לב לכך. הם היו עסוקים בלנסות ולהתחזות, להיות מישהו שהם לא.


תגובות (2)

נהדר.כתיבה יפה וקרובה מאוד למקצועית.מצויין המשך/כי בדרך הזאת.

17/05/2014 17:48

תדה^^
לא תמיד יוצאת לי כתביה כזאת, אבל אני שמחה שהיא לפחות קרובה למקצועית, הפעם

17/05/2014 18:14
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך