תולעת ספרים
הקטע הזה, הוא חלק מטרילוגיה שהעלתי בעבר לאתר - ''נפגשנו מאוחר מידי'', מהספר השלישי, אותו הפסקתי באמצע. מי שקרא את הטרילוגיה - זה במיוחד בשבילכם...! מקווה שלא תתבאסו אם תבינו מה זה אומר הקטע על המוות לגבי הסיפור...

המוות(עוד קצת פרטים ב"רציתי להוסיף")

תולעת ספרים 12/12/2014 597 צפיות 4 תגובות
הקטע הזה, הוא חלק מטרילוגיה שהעלתי בעבר לאתר - ''נפגשנו מאוחר מידי'', מהספר השלישי, אותו הפסקתי באמצע. מי שקרא את הטרילוגיה - זה במיוחד בשבילכם...! מקווה שלא תתבאסו אם תבינו מה זה אומר הקטע על המוות לגבי הסיפור...

"…את יודעת…אף פעם לא חשבתי על המוות.
על המחשבה לאבד מישהו כל כך משמעותי, שהיה חלק חשוב מחייך.
ואז כשאתה פוגש באותו "מוות", אתה לא יודע איך להגיב. מה לאמר. מה לעשות.
אתה לעולם לא תהיה מוכן למוות. וגם אחריו, אפילו אם תחשוב שאתה משלים בו, אתה לא באמת משלים.
תמיד תפגוש בו אחרי.
זהו המוות. אכזרי ורע.
ואז חושבים:אז רגע…בשביל מה אנחנו פה אם במילא בסופו של דבר נעלם אל תוך האדמה?"
לזה אין תשובה. אבל בטוח יש סיבה.
אנחנו פשוט אורחים בעולם הזה. אורחים חדשים שבאים, והופכים עם מליאת השנים לאורחים שעוזבים בפתאומיות. בלי הכנה מוקדמת…"


תגובות (4)

אז ככה… לגבי הקטע עצמו – וואו כרגיל. ככה לפחות חשבתי בהתחלה.. עד שהבנתי מה זה אומר לגבי הסיפור. אופאופאופ. אני יודעת שביקשת לא, אבל – עכשיו אני מבואסת.. ודבר שני, אתה לא מבין כמה אני מזדהה עם הקטע הזה. במיוחד ספציפית היום.

12/12/2014 18:55

    את מוכנה לאמר כבר מה קרה?????
    בא לי לעזוררר :/
    תודההה

    12/12/2014 21:05

    אה ו…יש מצב שאתחיל להעלות מחדש את "נפגשנו…"
    אני עוד מתלבט…

    12/12/2014 21:06

    תקרא את הקטע האחרון שפרסמתי שנקרא "יותם", ותבין…

    20/12/2014 23:48
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך