.
והדמעות שנפלו על המכתב. היו הן של הנער אשר סבלו היה בתוכו כל הזמן הזה. הסבל. שיצא דרך הדמעות. הנערה היא זו שהראה לו אור. בעזרת המילים שלה. היא זו שגרמה לסבל שלו לצאת החוצה. אבל היא איננה יותר. והיא לא יכולה עוד להראות לו אור. אילו רק לא וויתרה. אילו העיוורון שלו היה נעלם. היה הוא יכול לראות את התקווה. שנעלמה לה.

המילים שלא יכולתי להגיד.

. 30/03/2013 638 צפיות 2 תגובות
והדמעות שנפלו על המכתב. היו הן של הנער אשר סבלו היה בתוכו כל הזמן הזה. הסבל. שיצא דרך הדמעות. הנערה היא זו שהראה לו אור. בעזרת המילים שלה. היא זו שגרמה לסבל שלו לצאת החוצה. אבל היא איננה יותר. והיא לא יכולה עוד להראות לו אור. אילו רק לא וויתרה. אילו העיוורון שלו היה נעלם. היה הוא יכול לראות את התקווה. שנעלמה לה.

מבטך האדיש. הקפוא. הקר. למה אתה כל כך עצוב?. חייך. כי אתה הוא מי שאני אוהבת. ואני אראה לך תקווה. אני אראה לך אהבה. אראה לך חום. ואתה תבין את הסיבה שלך לחיות. אבל עכשיו. אני אהיה הקול שלך. אני אצעק לך. תחיה. תמשיך לחיות. אל תוותר. גם אם איבדת תקווה. תמשיך לחיות. אני כאן בשבילך. הדמעות שאתה מסתיר ממני הן גם הדמעות שלי. העצב שלי חי איתך. ואהבתי אליך לא תפסיק. אני רוצה לצעוק. אני התקווה שלך. אני אראה לך את האהבה ששברה את לבך. אני אחזיר לך אמון. אני אחמם את לבך. אל תוותר. תחיה. אני אתן לך תקווה. אני אחזיר לך את האמון שחסר לך. אני אראה לך שאהבה היא כל כך נהדרת. גם אם היא כואבת. אבל אל תראה לי את האדישות. אל תביט בי ככה. כי האדישות של מבטך רק שוברת את לבי. גם אם אתה לא יכול לחייך. אני אוהבת אותך. אבל אל תסתיר את העצב שבתוכך. אל תוותר. תמשיך לחיות. תוציא את כל הסבל שלך. תבכה. תחנוק. תרביץ. אבל אל תוציא את זה על עצמך. אני כאן לצידך. אתה לא לבד. אז בבקשה תסתכל עליי. שאוכל להראות לך את החום שבלבי. שאוכל להראות לך את עיניי החמות. אל תהיה עצוב. אל תוותר. אל תשאיר אותי לבד. כי לבך השבור יתוקן. אם רק תיתן לו להיתקן. על ידיי. אך לא משנה כמה אני צועקת אתה לא שומע. לא משנה כמה אני מודאגת אתה לא טורח להביט בי. לא משנה כמה אני רוצה. אתה לא תשים לב אליי. כי בגלל לבך השבור אתה עיוור. אתה לא רואה את החום והתקווה שמחכים לך. אתה לא רואה אותי. כי אני בלתי נראית בעיניך. אל תוותר. תמשיך לחיות. כי אתה עוד תמצא הזדמנות חדשה. עוד תמצא תקווה. עוד תמצא את מי שמחכה לך. מי שתתקן את ליבך. אל תוותר. תמשיך לחיות. אני אומרת. אבל אני כבר וויתרתי. אתה לא מביט בי. לא מדבר איתי. אתה עיוור. ואני יודעת שאני לא התקווה שלך. אני לא מי שתראה לך. אני לא מי שתפקח את עיניך. בשבילי. אל תוותר. תמשיך לחיות. כי אני כבר וויתרתי. אני לא המשכתי לחיות. תעשה את מה שאני לא יכולתי. המילים שלא יכולתי לצעוק לך. או לומר לך. הכול במכתב. מכתב אשר כתבתי לפני מותי. תחיה. אל תוותר. כי אני יודעת שיום אחד היא תבוא. מי שתפקח את עיניך. מי שתגרום לך לחייך. מי שתגרום לכל הסבל שלך לצאת החוצה. תבכה. כי הסבל שבפנים רק פוגע. תחיה. אל תוותר. תעשה את מה שאני לא יכולתי. אל תעשה את אותה הטעות כמוני. תמצא את התקווה. צא מהחושך. חפש אחר האור שאני לא יכולתי למצוא. אל תוותר. תמשיך לחיות. הדבר היחיד שאני יכולה להגיד לך כפרידה. ביי. הנער שכל כך אהבתי. אבל לא יכולתי לצעוק לך את המילים שכל כך רציתי לומר. לא הצלחתי למצוא את האור שחיפשתי. בגלל זה וויתרתי. לא המשכתי לחיות. הלכתי אל האור הכי קל למציאה. האור שהאיר אותי מהחושך. אבל אל תלך בדרכי. כי האור שאני מצאתי הוא עצוב. וקר. מצא את האור החם והאוהב. חייך. אני אוהבת אותך. המילים שלא הצלחתי להגיד לך. כולן. במכתב אחד. להתראות.


תגובות (2)

ואוו איזה סיפור עצוב אני בוכה באמת אני מאוד אוהבת איך שאת כותבת הצלחת לרגש אותי מאוד מדרגת 5

30/03/2013 17:24

וואו. הסיפור מעולה אבל אני לא בטוחה שהבנתי את הסוף. אם בעצם מדובר על מישהי שמנסה להוציא את אהובה-שלא-מחזיר-לה-אהבה מדיכאון ואומרת לו לא לוותר ולמצוא אור חם למה היא בעצם "נעלמת" בסוף? הייתי מצפה שאדם שמנסה לשכנע אחרים לעשות משהו יעשה אותו בעצמו.
אני מרגישה את הרגש, אבל אני לא רואה את ההיגיון פה. אולי אם היה מובא קצת רקע לסיפור הייתי מבינה יותר טוב.
אני מקווה שלא הגזמתי עם הביקורת שלי, בדרך כלל קשה לי להבין סיפורים שמגיעים משום מקום וללא רקע.

30/03/2013 23:51
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך