בקי
אני מקווה שהבנתם את שורש הנושא שעליו כתבתי את הסיפור הזה - לכל אחד יש מ"מ - המלך מת יחי המלך!!!!!!!!!!!!!

המלך מת יחי המלך

בקי 02/11/2012 603 צפיות אין תגובות
אני מקווה שהבנתם את שורש הנושא שעליו כתבתי את הסיפור הזה - לכל אחד יש מ"מ - המלך מת יחי המלך!!!!!!!!!!!!!

הסיפור שלי מדבר על אשה בשנות ה-40 לחייה כשהיא מועסקת בבנק גדול ותפקידה הוא תפקיד מאד אחראי ומאד חשוב.

אותה אשה נכנה אותה בשם חן התפארה בפני מכריה, ידידיה וכמובן משפחתה כי היא עובדת מסורה ואיש אינו יכול למלא את תפקידה.

חלפו חודשים וחן ממשיכה להתפאר ויום יום היא הראשונה שפותחת את הבנק והאחרונה לסיים את עבודתה.

בימי שישי הבנק סגור אך היא לא וויתרה וגם ביום זה נכנסה לבנק "כדי לנקות את השולחן" כדבריה.

ביום בהיר אחד חשה חן שלא בטוב. היא חשה כאבי ראש סחרחורות ובחילה ועד שלא יכלה לסבול יותר ביקשה מאחד הפקידים שיסיעה אותה לביתה באוטו שלה.

כל הפקידים איחלו לה החלמה מהירה ושיבה לעבודה.

הפקיד הסיעה אותה לביתה, החנה את המכונית במגרש החנייה ועזר לה להיכנס למעלית ולבקשתה עלה יחד אתה לדירתה.

הפקיד אמר לה שלדעתו כדאי להזעיק רופא או מ.ד.א כדי שיבדוק אותה.

חן סירבה ולאחר שהודתה לפקיד הוא חזר לעבודה והיא נשארה בגפה בבית.

שכחתי רק לומר פרט מאד חשוב והוא כי חן מעולם לא נישאה והיא חייה לבדה בדירה ענקית מרוהטת להפליא אך בודדה.

כשחשה שהמצב רק מתדרדר הזמינה מ.ד.א. והפרמדיק שבדק אותה החליט מיד להסיעה לבית החולים .

הפרמדיק השכיב את חן על האלונקה ושני עוזרים שלו הורידו אותה למטה לעבר האמבולנס.

חן הייתה כבר כמו סמרטוט עד כדי כך שהנהג הפעיל את הסירנה באמבולנס.

חן הוכנסה מיד לחדר הטראומה ולאחר בדיקות שיגרטיות הוזמן נוירוכירוג (מנתח ראש) והוא נתן הוראה להובילה מיד לבדיקות ספציפיות לפי אבחנתו הראשונה.

לא אלאה אתכם קוראים נכבדים במה שעבר על חן , ולאחר חדש ימים של אישפוז הלכה חן לעולמה מאחר והיה לה גידול ממאיר בראש.

ועכשיו לשם שבחרתי לסיפור קצרצר זה "המלך מת יחי המלך" ומה הכוונה לכל בן אנוש יש מחליף, הבנק לא נעל ולו לשנייה את שעריו והעבודה זרמה כשהיא מבוצעת ע"י פקידה אחרת.

זה אומר לכולנו לכל אחד יש ממלא מקום וזה מאד ראוי שהפקידה עובדת מתוך אהבה ונאמנות אך את התפקיד שלה מילאה פקידה אחרת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך