Alex_Love
תקשיבו זה באמת היומהולדת שלי והמצב הדפוק הזה ביאס לי את הצורה....

המצב…

Alex_Love 08/10/2015 640 צפיות 6 תגובות
תקשיבו זה באמת היומהולדת שלי והמצב הדפוק הזה ביאס לי את הצורה....

זה ערב יום ההולדת שלי, בגלל המצב יונתן הבטיח להגיע לבית שלי עם בלונים ועוגה מהקונדטוריה האהובה עליי. הוא גם אמר שיקנה לי צמיד מפנדורה עם שלושה חרוזים, למרות שאמרתי לו שזה יקר הוא הכל זאת התעקש שאני שווה את כל זה.
אני יושבת במרפסת, מקבלת לנייד שלי דיווחים בלי הפסקה על פיגועים ברחביי הארץ, תל אביבי, עפולה, ירושלים, פתח תקווה…
אבל אפילו לא הודעה אחת מיונתן. הידיים שלו בטח תפוסות בגלל כל הדברים שהבטיח להביא, הוא בטח נוהג ממש עכשיו לכאן ולא יכול לסמס, אני אומרת לעצמי שוב ושוב.
הבית שקט, אמא ואבא הלכו לישון וכך גם אחיי הקטנים. רק הטלפון הנייד שלי רוטט בלי הפסקה מרוב דיווחים, הודעות בווצאפ מקבוצות וחברות ששולחות לסירוגין הודעות של מזל טוב ועם אני בסדר.
'כן ותודה.' אני עונה ומוסיפה פרצוף מחייך.
הדקות הופכות לשעה ואז שעתיים ויונתן לא מגיע, ליבי מאיץ עם כל דיווח. "חייל נדקר, מצבו קשה והמחבל נעצר." "צעירה נדרקה ברובע, מצבע קשה עד בינוני המחבל נורה במקום."
דפיקה מקפיצה אותי מהטלפון ממסך הטלפון אל הדלת הראשית, אני ממהרת לפתוח למרות שאני יודעת שזה לא יונתן, הוא מעולם לא דפק על דלת הבית שלי.
בלב פועם אני פותחת את הדלת וליבי צונח בקירבי כשאני רואה לפניי שוטרת לבושה במדים, הכובע שלה לא מונח על ראשה ועל פניה מבט קודר.
" את מכירה את יונתן וקנין?" היא שואלת, קולה יציב אך רפה, אימנו אותה כנראה לא לחסוף רגש.
"כן…" אני ממלמלת בקשט, דמעות חמות צונחות המורד לחיי.
"צר לי לבסר לך, מחבל דקר אותו ממש מתחת לבניין הזה, יונתן החזיק בידיו המון דברים ולכן לא היה יכול לגונן על עצמו," היא מביטה ישירות בעיניי בעוד נהר של דמעות נשפך מהם. "המחבל היה מהיר מאוד הוא הספיק לפגוע בו בצורה מדוייקת ולברוח בלי בכלל להשמיע קול. אחד השכנים ירד לפניי חצי שעה לזרוק את הזבל, הוא ראה את יונתן מדמם בין הדברים שהיו בידיו, חסר רוח חיים…"
השוטרת שתקה לרגע ממושך, נותנת לי לעכל את המצב, אבל איך בכלל אפשר לעכל דבר כזה?
"ת… תודה…" קולי שובור ואני כמעט סוגרת את הדלת כשהיא עוצרת אותי בעזרת ידה.
"המשטרה תעשה את כל המאמצים לאתר את המחבל," היא אומרת ומשתהה לרגע. "שיהיה לך לילה טוב, ובהצלחה." היא מנסה לחייך אבל החיוך שלה רק מעצבן אותי.
אני מוגרת את הדלת ומצליחה להגיע רק עד המרפסת לפני שאני קורסת בבכי.
זה נגמר, יונתן שלי מת וזה באשמתי, הכל באשמתי.


תגובות (6)

אוי… מקווה שזה שהקטע ריגש אותי ביותר יעזור (מקווה שזה לא סיפור אמיתי עם יונתן והכל…) בכל מקרה, מזל טוב!

08/10/2015 20:33

וואי, זה סיפור אמיתי?!?!(ואני ממש מקווה שלא).
את כותבת ממש יפה, הכתיבה שלך הכניסה אותי ממש לתוך האווירה. למרות שמצאתי כמה שגיאות מקלדת, אם זה מעניין אותך כרגע תגיבי להודעה הזאת ואכתוב לך את השגיאות מקלדת שמצאתי. אם לא תרצי להגיב לכך, זה גם בסדר כמובן!
אהבתי מאוד את הקטע ואף על פי שכל הקטע הייתה לי תחושה שיונתן ימות הפתעת אותי בסוף והייתי בפה פעור(אני רצינית, הייתי באמת עם פה פעור זה לא ביטוי)…
בקיצור, כתיבה יפה, מרגשת, סיפור מרגש, סיפור עצוב, כאוב, מדהים…
אהבתי מאוד, ואני חושבת שהעברת את המסר בעזרת הסיפור הזה בצורה נהדרת!
לילה טוב, ואני מקווה בשביל כולנו שהמצב הזה ייפסק כבר…

08/10/2015 20:53

תודה על התגובות, אל דאגה זה לא סיפור אמיתי אבל כן היו שני פיגועים בעיר שלי וזה ממש מלחיץ ומתסכל שאני לא יכולה להסתובב ברחובות בבית שלי… ב"ה שהמצב הדפוק הזה יעבור כבר…

08/10/2015 21:01

*שקט
*לבשר
*נשפך מהן
*לפני
*שבור
*סוגרת
הסיפור כשלעצמו עצוב מאוד אבל משהו לא הסתדר לי…
למה דווקא המשטרה פנתה אליה? הגיוני יותר שיפנו למשפחה שלו קודם כל.
אשכרה הוא נרצח ליד הבית שלה, כלומר, המפגע עבר בשכונה ריקת האדם הזאת שאין בה נפש חיה (הרי השכן ירד למטה לזרוק את הזבל ושם לב) ושם החליט לבצע פיגוע? זה מציאותי, אבל לא ממש הגיוני.

09/10/2015 02:59

    אגב, המון מזל טוב!!! :)

    09/10/2015 02:59

    סורי על החפירה, הודעה אחרונה (משהו שרציתי לכתוב קודם ומשום מה שכחתי לכתוב) – הסיפור היה מאוד צפוי לטעמי. כבר בשתי השורות הראשונות הבנתי שהסוף לא הולך להיות טוב (מבחינת העלילה, לא מבחינת המבנה) וזה קצת מבאס.

    09/10/2015 03:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך