RON11
אנשים תשמרו על הפה זה יכולה לגרום לבעיות.

המשמעות של המילים שלי

RON11 10/05/2013 704 צפיות 3 תגובות
אנשים תשמרו על הפה זה יכולה לגרום לבעיות.

זה היה לילה חשוך שלא אשכח לעולם , לילה בו עשיתי את הטעות של חיי , לילה בו קבעתי גורל של אדם.
בלילה זה החלטתי סופית שאני ועדי לא צריכה להיות יחד ושצריך להיפרד… ושאני זה שצריך לעשות את זה
החלטתי להזמין אותה עלי בשמונה בערב , ופשוט להגיד לה את זה .
בשמונה כמתוכנן עדי הגיעה , יפה כרגיל.
היא שאלה :" נו מה היה כל כך דחוף ? " עניתי לה :" עדי , תקשיבי בבקשה ואל תעלבי עלי , אני באמת חושב שאת פצצה , ומקסימה וממש מתוקה אבל בואי נודה שזה לא הולך לאף מקום נכון ?" עדי קמה ואמרה :" ולחשוב…." ואז היא פשוט פתחה את הדלת ורצה מהבית שלי , התחלתי לרוץ אחריה היא רצה לכביש ואז עברה מכונית ודרסה אותה היא נפלה על הכביש והאדם שדרס אותה יצא מהר מהמכונית ורץ להתקשר לאמבולנס הוא אמר לי להישאר אייתה , נשארתי ראיתי פתח ביד שלה פתחתי אותו ובו היה כתוב :" אני אמות ביום שבו תפסיק לאהוב אותי" .
עכשיו אחרי שנה אני מבין את המשמעות של המילים שיצאו לי מהפה .
אני לעולם לא אשכח אותך , תמיד אזכור את היופי שלך את הצחוק , אותך…!
עכשיו חיי השתנו מקצה לקצה, שינית את חיי, שיניתי את חייך , שינית כל דבר הזוי , שינית כל דבר שפוי…
עכשיו אני עצבני ואומר שהרגתי את כל העולם , ותאמת שאני מתכוון שהרגתי ת'אדם שבשבילי הוא היה כל העולם.
והאדם הזה זה את , עדי אני יודע שאת רואה את זה מהשמיים ואני רוצה לומר לך שאני מצטער.


תגובות (3)

דורי ואוו איזה כתיבה יפה
הסיפור שלך מרגש באמת ונכון אתה צודק מאוד
צריח באמת לשמור על כול דבר לפני שאומרים
כי חיים ומות ביד הלשון
אהבתי את הסיפור שלך חייבת לאודות שדימה זלגה מעיני
תמשיך כך
אוהבת שרית

12/05/2013 14:35

הכתיבה שלך פשוט מדהימה ומרגשת בו זמנית תמשיך לכתוב ככה ♥

14/05/2013 08:34

חחח תודה ..

14/05/2013 08:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך