j.yael
אני לא יודעת עם להמשיך את הסיפור כי קיבלתי רק תגובה אחת על הקדמה. אם הסיפור הזה לא יקבל ביכלל תגובות כנירא שהוא לא מספיק טוב ואני ימחוק אותו :'(

הסיפור שאף פעם לא זכה להיכתב –פרק 1

j.yael 04/08/2012 995 צפיות 4 תגובות
אני לא יודעת עם להמשיך את הסיפור כי קיבלתי רק תגובה אחת על הקדמה. אם הסיפור הזה לא יקבל ביכלל תגובות כנירא שהוא לא מספיק טוב ואני ימחוק אותו :'(

"נערי , חזרתה אז זה אומר שהבאתה את מה שביקשתי" חייך האיש הזקן בעודו מעשן את סוף הסגריה ומשליך אותה על הרצפה לידו.
"הבאתי את כול הכסף ושניהם מתים, כבר לקחתי את הסכום שהובטח לי אבל אתה יכול לספור בכול זאת אם אתה לא בוטח בי איש זקן, הרי אתה זה שלימדת אותי שאי אפשר לבטוח באף אחד" אמר הנער והניח את המזוודה הכסופה על הרצפה לידו.
"יפה אמרתה נערי אתה אכן מקיר אותי טוב" הוא סימן בידו לאחד האנשים מימינו "ניקולס, תספור את הכסף"
"כן אדוני" אמר ניקולס ולקח את המזוודה והטקס הלא רשמי ולא כתוב התחיל . כולם ישבו מתוחים על הרצפה סביב סופר הכסף ,שני אנשים היו אחרי הנער ושלושה שומרי ראש מנופחים ליד האיש הזקן. הנער והזקן לא היו מתוחים כמו האחרים ,אפילו שלא אמרו זאת בקול הם הכירו טוב מאוד אחד את השני ,והאיש הזקן יודע שהנער לא כול כך טיפש כדי להביא את המזוודה לפה בלי כמות הכסף שאמור להיות בתוכה , זה כמובן בהנחה שהוא רוצה להישאר בחיים.
אך האיש הזקן גם ידע שהנער מספיק חכם כדי לרצות לראש את מקומו, ובשלב מסוים הוא ינסה להתנקש בו ובבנו ניקולס , גם כשהוא לימד אותו וגידל אותו הוא תמיד שם לב שהוא חכם באופן יוצא דופן וידע שיום יבוא והוא יבין שיש בידו גם את הכוח לתכן וגם את הכוח לבצעה וינסה לקחת את מקומו , האיש הזקן תמיד ראה אותו כבנו השני וגידל אותו יחד עם בנו ניקולס כאילו היו אחים , הנער רכש כבוד רב מכול בני המשפחה כך שגם עם ירצח אותו ואת בנו ניקולס ויכריז על זה שהוא השולט החדש של המשפחה ,המשפחה לא תתנגד לו. חיוך עלה על שפתיו של הזקן ,הוא בדיוק כמוני בגילו ,אמר בליבו.
"אתה עוד הפעם שוקע במחשבות , זה קורה לך הרבה לאחרונה ,אתה מתחיל להתאים לגילך ,סוף סוף אתה מתנהג כמו איש זקן רגיל" אמר הנער וחיוך מתחכם על פניו .
"ואתה מתחיל להזדקן בעצמך נערי ,אתה כבר גבר צעיר וחסון ,אתה תהייה יד ימינו הטובה ביותר שניקולס יכול לבקש" אמר הזקן ,וחזיר לו את אותו המבט המחוכם.
"כול הכסף כאן" אמר ניקולס וסגר את המזוודה, " כמו תמיד" אמר וחייך. "אז רוי אתה בא למשקה על חשבוני כדי שתוכל לספר לי את כול הפרטים על המשימה, אני כבר מת לשמוע מה אמר ראש משפחת עכהיל כשהבין שהוא יורד ויורשו אתו" אמר ניקולס ושם את ידו על כתפו של הנער .
"אני חושב שתיצרך לחקות עם זה , אני צריך לפתור כמה עניינים שלי אבל נוכל לקבוע הערב אצל נג'י " אמר רוי והסתובב לכיוון היצע.
"אבא שלי צודק רוי, אתה באמת מתחיל להזדקן לנו , אני מתערב אתכם 'שהעניינים החשובים' שלו הם לתפוש שנה טובה אחרי שהוא התיש את הגוף שלו , לאחרונה אתה לא בכושר, בגיל 17 הינו עושים ביחד משימות אחת אחרי השנייה ולא הייתה מתעייף"
"או שאולי מדובר בבחורה " אמר אריק שבדיוק ניכנס לחדר ."חברים נירא לי שאריק מקיר אותי הכי טוב " אמר רוי כשתפח על כתפו של אריק בדרכו החוצה וצחק ,"נתראה אצל נג'י בערב ,והיום יש לי כסף לבזבז על משחק קלפים טוב אז תביאו אתכם סכום מכובד בחורים , במיוחד אתה אריק ,היום אני יביס אותך בקלפים" אמר רוי ויצא מהחדר .
אריק נופף בידו "נירא עם תוכל בכלל להגיע לסיבוב השני נגדי ושיישאר לך עוד כסף " אמר ,לאחר מיכן התיישב על הרצפה מול הזקן ,והזקן התחיל להסביר לו על משימתו החדשה .
משפחת אוזומקי , היא אחת ממשפחות הפשע החזקות מבין כול 9 המשפחות הפשע הקיימות בעולם, המשפחה שלנו מתחלקת לשני חלקים, לגנבים, ולשכירי החרב, כול אחד לפי הכישורים שלו , אבל אני ,אני שניהם , ולי יש עוד תפקיד , אני מפיל משפחות פשע שלמות בלילה אחד ,פעם היו 13 משפחות, כבר 4 משפחות הפלתי ,ה9 שנשארו נאמנים לכול בקשה של משפחת אוזומקי, ואם משהוא מן המשפחות מחליטה להיות מרדנית שולחים אותי , ואני הורג את היורשים ואת ראש המשפחה .
אבל לכול עניין הפשע יש חוקים לא כתובים , החוק העיקרי בהשמדת משפחות פשע, זה שלא מערבים את הנשים של אותם יורשים וראשי משפחות ,הן יישארו בחיים ויכבדו את עובדן בעליהן ,אבל עם הן ינסו להתנקש באחת המשפחות הגדולות ,היה אישור להרוג אותן גם , בגלל זה אני לעולם לא יתחתן , כול עוד אני בעולם הפשע אני לא יפגע באישה שלא קשורה לעולם הזה רק בשל אהבתה אלי או שלי אלהה.
כבר אחת מתה לי בגלל זה…
אני בן 24 ליפני 5 שנים השמדתי את משפחת הפשע הראשונה שלי.
אבל שם , שם לא הייתי מסוגל להשלים את המשימה עד סופה ,הבעיה הייתה שהיורש האחרון רק נולד שבוע ליפני אותו לילה של השמדה ,וכשעמדתי מול עריסת התינוק לא יכולתי להרוג את אותו יצור קטן שרק פתח את עיניו לעולם , מה יצור כול כך קטן ושברירי שייך לעולם הזה ,הוא בכלל לא יודע מאפו הוא בא ולאיזו משפחה הוא שייך, אמו של הילד מתה בלידה כך שלא היה איכן להשאירו שם , אז החלטתי החלטה בזיזה שאני ידאג לילד הזה , אני יגדל אותו להיות איש טוב חזק וחכם ,אני לעולם לא יגלה לו מהיכן הוא בא או איפו אני עובד , הוא יצא מעולם הפשע כאילו לא היה לא קשר אליו.
והינה אני היום ,אחרי ההחלטה הבזיזה הזו מחפש מתנה לילד בן 5 ,מחר יום ההולדת שלו , אני כבר מסתיר אותו 5 שנים מיפני המשפחה המאמצת שלי 'משפחת אוזומקי ', ראש המשפחה מכבד באופן עיוור את כול חוקי הכבוד של הפשע ולא יהסס להרוג את הילד גם עם עברו 5 שנים מאותו לילה שמשפחתו נהרגה והפסיקה לאיים עלינו, וגם עם הילד לא מהווה סיכון, הכול אצלו עובד על כבוד וחוקים, אני גם הפרתי אותם בזה שהצלתי את הילד כך שנירא אני ימות אתו עם הם יגלו עלינו .
אבל אני לא מתחרט על ההחלטה הזו אפילו לא לרגע , קודה הוא ילד טוב לב, חכם וחזק, בדיוק כמו שציפיתי שהייה ואני הולך להציל אותו מעולם הפשע גם עם זה יעלה לי בחיי.


תגובות (4)

.

נראה סיפור טוב!

04/08/2012 13:35

רעיון ממש יפה! אולי תנסי לשכתב קצת את מה שכבר כתבת כדי שיזרום יותר לקרוא אבל בכל מקרה תמשיכי

04/08/2012 15:07

תודה ^_^
נ.ב. אני ינסה ליכתוב את הפרק הבא יותר זורם :)

05/08/2012 04:45

אהבתי !

05/08/2012 13:59
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך