סיפורונת
אני חושבת שצריך לחולל שינוי באתר, ולא בכוונה של לפגוע ..
אולי שיהיה דף שקשור לאתר ( או במילים אחרות, אתר שיהיה רק לסיפורי מפורסמים ) ככה שכל המעריצים האלה יוכלו לפנות לאתר הזה ולכתוב שם . זה יכול מאוד לשנות ואני דיי בטוחה שהרבה סופרים שעזבו יחזרו, או שיצטרפו חדשים שיוכלו להדהים אותנו בכישרון שלהם .
בקיצור - צריך לעודד לכתוב, אבל מה שקורה כאן עכשיו, זה לגמריי לא זה ..
וכשאנחנו מעלים סיפור רשום שזה הועבר למערכת האתר, אז האם אתם מערכת האתר לא רואים את כל הקללות האלה בסיפורים ?
למה בעבר היינו צריכים לחכות לשעה מסוימת ( לרוב שמונה בערב ) כדי שיעלו הסיפורים, ועכשיו הסיפורים עולים אפילו ללא בדיקה ?
אני בתקווה שהאתר ישתנה ♥

הסיפור של אתר סיפורים ( מנקודת המבט שלי )

סיפורונת 07/08/2013 1061 צפיות 15 תגובות
אני חושבת שצריך לחולל שינוי באתר, ולא בכוונה של לפגוע ..
אולי שיהיה דף שקשור לאתר ( או במילים אחרות, אתר שיהיה רק לסיפורי מפורסמים ) ככה שכל המעריצים האלה יוכלו לפנות לאתר הזה ולכתוב שם . זה יכול מאוד לשנות ואני דיי בטוחה שהרבה סופרים שעזבו יחזרו, או שיצטרפו חדשים שיוכלו להדהים אותנו בכישרון שלהם .
בקיצור - צריך לעודד לכתוב, אבל מה שקורה כאן עכשיו, זה לגמריי לא זה ..
וכשאנחנו מעלים סיפור רשום שזה הועבר למערכת האתר, אז האם אתם מערכת האתר לא רואים את כל הקללות האלה בסיפורים ?
למה בעבר היינו צריכים לחכות לשעה מסוימת ( לרוב שמונה בערב ) כדי שיעלו הסיפורים, ועכשיו הסיפורים עולים אפילו ללא בדיקה ?
אני בתקווה שהאתר ישתנה ♥

אני באתר הזה למעלה משנתיים ואם גם אתם סופרים ותיקים כמוני באתר הזה, אתם יכולים להודות שהאתר הפך למשהו אחר .
אני זוכרת שרק כשהתחלתי לכתוב כאן, היו הרבה סיפורי מיתולוגיה, שזה ז'אנר שלא ממש התחברתי אליו, והיו גם הרבה סיפורי אהבה מהרבה סופרים מצליחים כאן .
נעלמתי לזמן מה אחריי זה, ואז שוב חזרתי ושוב נעלמתי, ואז כשחזרתי ( כלומר עכשיו ) הופתעתי לגלות כמה סופרים מדהימים פרשו או עזבו בגלל סיבות כמו : פגיעה, סיפורי המפורסמים שלכאורה קיימים באתר ועוד . אני מתחברת בעיקר לז'אנר של סיפורי אהבה, אבל אם תשימו לב כמעט כל סיפור אהבה באתר הזה ממולא בקללות, שגיאות כתיב ועוד . הרבה סיפורי אהבה נכתבים גם כמו צ'אט בפייסבוק, ומקבלים אהדה גדולה מאוד, דרך אגב לסיפורים האלה קוראים הרבה פעמים " סיפורי אהבה על נערות " והם מפורסמים מאוד בפייסבוק .
גם סיפורי הפנאפיקים על מפורסמים הפכו ממש " לשלוט " באתר הזה . אין פעם אחת שלא נכנסתי והיה בסיפורים האחרונים לפחות 3 סיפורי מפורסמים או פאנפיקים, וזה ממש מצער לראות את זה .
אני לא מנסה לפגוע בסופרים האלה, שבידם כישרון רב כמובן, והם מצליחים כאן מאוד כי יש כאן הרבה סופרים או סופרות שהם בעצם מעריצים של המפורסם עליו מסופר הסיפור .
אז איפה אתם סופרים ותיקים ?


תגובות (15)

אני פה 5+ חודשים, ובאמת היה לי קשה לראות את האתר ככה.

07/08/2013 06:17

אני מסכימה איתך מאוד!
אני לא יודעת איך היה פעם כי אני רק השנה היצטרפתי, ותמיד כשאני מחפשת סיפור חדש אני רואה איזה 10 סיפורים שהם רק של מפורסמים.
ואני לא מבינה למה הן ביכלל קותבות עם הסיפור שלהן זה חמש שורות אפילו פחות או שזה כמו צ'אט, אני בטוחה שהם אף פעם לא קראו ספר נורמאלי.
כן גם אני דירקשנית אבל אני לא כותבת כמו צ'אט ואני לא קוראת רק את הג'נאר של סיפוריי מפורסמים, אני מאוד בעד שינוי (:

07/08/2013 06:19

זה יהיה באמת נחמד לאות את האתר ככה אז בואי נקווה שהמנהלים רואים את זה…

07/08/2013 06:23

תשלחי להנהלה באימייל/פייסבוק/צור קשר.
ואת דיי צודקת, יש יותר מידי סיפורים (לא רק של מפורסמים, האמת) שהם כמו צ'אט בפייסבוק, עם קללות ותוכן מיני ופוגעני, וזה פשוט מגעיל לראות. אז תודי שזה לא רק מפורסמים, אלא גם דברים אחרים..
אני וותיקה יחסית, אני פה יותר משנה, ואני ראיתי איך האתר השתנה מהקצה לקצה. פעם היו הרבה פחות סיפורי מפורסמים, אבל אלו שהיו נכתבו בצורה יפה ונאותה והיו רעיונות ממש יפים, אבל עכשיו יש הרבה סיפורים שהם זבל. (סליחה, אבל אני מתכוונת לסיפורים עם תוכן מיני, פוגעני, או שהם נכתבים בלי סימני פיסוק וכמו פייסבוק)
להגיד את האמת? פעם שנאתי את העובדה שלקח הרבה זמן עד שעלו הסיפורים, וגם כשעלו רק בנס יצא שאחד הסיפורים שלי היה ב"אחרונים", אבל עכשיו, כשאין את זה, מחברים מרשים לעצמם להעלות מה שמתחשק להם.
אבל את יודעת מה? גם להנהלה זה קשה, ואני יכולה להבין למה הם נתנו את האפשרות לעלות סיפורים ישר, והאמת שזה גם דיי טוב. אבל אם אנחנו נשים לב לסיפורים עם תוכן פוגעני/מיני, ואפילו ספאם/הודעה, ונדווח להנהלה, הם ימחקו את הסיפור וגם יענישו את המחבר. (דיווחתי לפני כמה ימים על הודעה שמישהי כתבה, וממש חסמו לה את המשתמש)
סליחה על החפירה, מור XD

07/08/2013 06:28

וואו, באמת כתבתי המון, כי כשהתחלתי לכתוב לא היו תגובות!

07/08/2013 06:29

ותיקה :)
השנה פרשתי כבר שלוש חודשים ואני פשוט לא יכולה לחזור לכתוב , לא נוח לי וזה כבר
לא כיף !
אני זוכרת שנה שעברה היינו מחכים עד איזה שש או שבע בערב שיעלו את הסיפורים , אבל אם לומר את האמת עוד בסיפורים הראשונים שלי הייתי כותבת קללות *היחידה באתר*. ובאמת שההגזמה של הקללות עולה …
לא נשארו הרבה ותיקים , שלוש או חמש וגם הם בקושי כותבים :/

07/08/2013 06:38

אני נקראת חדשה, בסהכ 5 חודשים באתר… והתגובה הזאת זה מה שאני חושבת ומרגישה…
לפתוח "אתר" חדש, לסיפורים מפורסמים – נשמע מעט פוגע… למה ? זה מרגיש כאילו הסיפורים ברמה נחותה… את צודקת והרבה צודקים שיש *המון* סיפורי מפורסמים, אבל כל סופר והז'אנר שאליו הוא מתחבר… את לא יכולה להכריח כותב לכתוב בז'אנר שאת רוצה.
את גם צודקת בזה שהכתיבה ניהיתה פה כמו פייסבוק ! חסר סימני פיסוק, שגיאות כתיב וניסוח מילים גרוע (בלי לפגוע באף אחד) אבל מה שצריך לעשות זה להשתדל להעיר על סיפורים כאלו… כי את לא יכולה לבוא לכתוב ולהגיד לו "היי, אתה לא כותב טוב, אל תפרסם סיפורים".. מה שאפשר לעשות זה רק לתקן שגיאות ולהסביר להם איך כותבים…
ובקשר לסלנג, יש סיפורים (סיפורי ערסים לדוגמא) שאת חייבת להכניס *מידי פעם* מילה פה ושם… לא כל הסיפור קללות, כי זה באמת לא נעים לקרוא. אבל מילה פה ומילה שם לא יזיק לאף אחד (:
ובקשר לכל הצדיקות שחושבות שרק סיפורי מפורסמים זה חמש שורות, תקראו שתסיפור שלכן, זה יחסית קצר *מאוד* לפרק ! אז לפני שמדברים על אחרים תסתכלו על עצמכן !
(תקראו סיפורים עם פרקים *ארוכים* ותבינו מזה ארוך לפרק… כי גם הפרקים שלכן מאוד קצרים !! רובכן כותבות עם 200 מילים לפרק (בערך) ואלה שבאמת כותבות פרקים ארוכים מגיעות ל – 800-1000 ואפילו הרבה יותר ! אז לתשומת ליבכן בבקשה !)

07/08/2013 07:05

זאת לא הפניה הראשונה שאני קוראת בנוגע לסיפורי מפורסמים ולקללות, אני לא מנסה להצטדק, גם אני בהתחלה כתבתי עם הרבה קללות עד שאמרתי זהו. זה לא מוסרי והאתר הזה לא צריך להכיל כמות כזאת של קללות וסיפורים של ילדות בגן.
יותר מפעם אחת ראיתי בנות שלקחו עמדה ואמרו את מה שהן חושבות (שהאתר הזה התקלקל) ומה הם קיבלו בתמורה? צנזור. כן. הם צנזרו להן את התגובות ואני מספרת את זה ממקור ראשון כי גם אני הייתי בין המגיבות.
אז נכון, אני לא וותיקה, אבל אני ישמח מאוד אם החומר באתר הזה יהיה בלי קללות. בלי שטויות. ובלי חומר של ילדים בכיתה א'.!!!
אה..ועוד משהו.. אני חושבת שלשבת ולדבר על זה- זה לא ממש עוזר. אני חושבת שאנחנו צריכים לנקוט עמדה ולהגיד זהו. זה לא הולך לקרות יותר!!!

או שפשוט נשלח דו'אל לאתר ב'צור קשר' ולא יודעת מה נגיד להם..אבל אנחנו חייבים לעשות משהו בנידון.
בזה אתם חייבים להסכים לי!!

07/08/2013 07:22

אוי ווי..התגובה שלי יצאה באיחור…היא נהייתה אמורה להיות בין הרשונות!!
:(

07/08/2013 07:25

Lorinush- את קראת את התגובה שלי? אני לא טענתי שרק סיפורי מפורסמים ככה. ואם כל הכבוד- את בדקת את האורך המדויק של כל פרק שכתבנו? כי אני בדקתי עכשיו של שלושה פרקים שכתבתי לפני זמן מה, אחד מהם באורך של 672 מילים, השני באורך של 496 מילים, והאחרון באורך של 1,197 מילים. אז הפרקים שלי לא ממש קצרים, תודה רבה.
והכוונה בלפתוח אתר נוסף למפורסמים לא אומר שהסיפורים שלכן ברמה נחותה, אלא נועד להפרדה, סינון. את רואה את זה ככה.
ואני בהחלט מסכימה בנוגע לסיפורי ערסים, אי אפשר לא להכניס טיפה סלנג פה ושם, אבל לא לכתוב כל שורה וחצי מילה כמו "פאקינג".

07/08/2013 07:33

MorChan123 – התגובה שכתבתי לא הייתה מופנת לך, אלה לבנות אחרות… (הן יודעות שזה מופנה להן..) סורי אם חשבת שזה לך :/

07/08/2013 08:00

אוה, פשוט כתבת עצמכן וזה, אז חשבתי שמדובר על כול מי שהגיבה..

07/08/2013 08:05

אני חושבת שצריך לפתוח עוד אתר ושם יהיו ז'אנרים: 1D, ג'סטין ביבר, סלינה גומז, וכו'..

07/08/2013 08:07

קראתי את כל התגובות שלכם ואני מבינה פה את כולכם :)
לא התכוונתי לפגוע אלה לתת דעה .
בכל סיפור יש קללות אבל לא בכל פרק ועוד עם הגזמה שכזאת, קחו לדוגמה את סיפורי הערסים, הם משולבים עם הרבה קללות, ורובם גם כמו צ'אט פייסבוק .
Lorinush – אני לא חושבת שסיפורי מפורסמים הם ברמה נחותה, אני חושבת שלהפך, יש לכם כישרון רב ויכול להיות שעם סיפורי המפורסמים אתם גם מפתחים אותו .. אבל אני אומרת שזה כבר נהפך לא לאותו אתר .. זה לא אותו אתר שהיה פעם ..
MorChan123 – מסכימה איתך לגמריי !
דרך אגב אני גם מתעדכנת בדף הפייסבוק של האתר ואני לא היחידה שמתלוננת על הסיפורים האלה, אני חושבת שההנהלה חושבת שהיא יכולה להתעלם מזה אבל אם היא תמשיך ככה יהיה אפשר לקרוא לאתר הזה בעוד זמן מה " אתר סיפורי מעריצים "
וכל מי שכתב או כתבה שצריך לשלוח להם מייל או משהו אז אני חושבת שאם כמה שיותר אנשים שבעד זה ישלחו מייל\יצרו קשר דרך הפייסבוק\ או בכל דרך אחרת, יכול להיות שהם יותר ישימו לב לזה ♥
שימו לב גם לזה שאני לא מנסה לומר " הסיפורים שלכם רעים, לכו מהאתר הזה או שהוא פשוט לא בשבילכם " אבל אם תשימו לב יש סיפורים שעושים את זה בכוונה, כגון : כפרע ולא כפרה ( סיפורי ערסים ) אינמצב ולא אין מצב ( סיפורי אהבה של צ'אט בפייסבוק ) וכו'
עוד משהו זה שהרבה סיפורים שלא נכתבים בצורה של צ'אט בפייסבוק אבל מאוד מזכירים שפשוט אי אפשר להבין מי אומר מה, אין נקודות, אין פסיקים וכו'
בקיצור – מקווה שלא חפרתי ושהאתר ישתנה לטובה ♥

07/08/2013 08:38

היי!אני שנה וקצת באתר :]
אני מסכימה איתך לגמרי בנוגע לסיפורים מפורסמים ואלה שנכתבים כמו צאט.
אבל זה תם מעורר מריבה ולירון נכון?לא אומרים שהסיפורי שלכם נחותים פשוט האתר נהיה מלא בהם.

07/08/2013 12:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך