TaiTai
איני אוהבת אותן,את הסעודות האחרונות.

הסעודה האחרונה

TaiTai 20/07/2016 648 צפיות 5 תגובות
איני אוהבת אותן,את הסעודות האחרונות.

הסעודה האחרונה היא למעשה סעודה לכבוד זיכרון אחרון.לכבוד אדם אחד ויחיד שאין כמוהו עוד אחרון.הוא הראשון והאחרון.והאדם הזה יהיה אתה,או אני.זה יהיה כל אדם.שישב על שולחן סעודות ייסעד וייזכר זיכרון באדם האחרון.הוא ייצעד לעברם של זרים ומכרים וישב עמם לסעוד ולבכות תוך כדי.אולי ינסה לחזות אם גם לכבודו יכינו סעודה ומי המכרים החדשים והראשונים הנולדים שיישבו סביב השולחן ויתבאלו בכאב מבלי שהוא יידע זאת בכלל.הוא הרי לא קיים.היה ועבר.חלף.
אך הסעודה לא תישכח.
אלא אם כן הסעודה לכבודו.
כי בחיים בן אדם עובר שתי סעודות-סעודה בה הוא נמצא,וסעודה בה הוא כבר לא.


תגובות (5)

ואו… עמוק…

20/07/2016 18:40

יש בעיה פה עם הפיסוק… את צריכה לעשות רווח אחרי כל סימן פיסוק ולשים בכלל את סימני הפיסוק במקומות הנכונים. את גם משתמשת רק בנקודות, אך גם פסיקים בהחלט יכולים להועיל לך פה.
כתבת במשפט השני "לכבוד אדם אחד ויחיד שאין כמוהו עוד אחרון." המשפט לא מובן. התוכן גם לא היה ברור לי לגמרי.
נתתי ביקורת טיפה קשה, אני יודעת, אך כתבתי אותה אך ורק כדי שתשתפרי בכתיבתך (: הרי זוהי המטרה של האתר, לא? להשתפר וללמוד. מקווה שעזרתי.. (;

21/07/2016 12:04

    אין לי בעייה עם הביקורת,מקבלת אותה.אכן,רישלתי בענייני הפיסוק,בעיקר מהעובדה שהעתקתי וכתבתי את זה דרך הפלאפון.בנוסף,המשפט "לכבוד אדם אחד ויחיד שאין כמוהו עוד אחרון.",הכוונה הייתה ועמדה מאחורי המשפט הזה,והוא תקין לחלוטין מבחינתי.
    אסביר:
    הסעודה נערכת,לכבוד אדם אחד ויחיד-הכוונה היא,שהיא נערכת לכבודו,ואין עוד ולא יהיה אחד כמו הבן הזה,שלכבודו הסעודה נערכת.כלומר,הכוונה שלי הייתה להדגיש את שתי הדברים הללו.
    שאין כמוהו עוד אחרון-לא יהיה מישהו כמוהו,מישהו אחרון כמוהו.זאת אומרת,אין אחד כמוהו,גם במותו,והוא האחרון,שאין אחד שיהיה כמוהו אחרון במינו,ובמי שהוא-הבן אדם הזה.

    21/07/2016 15:43

    משפט מעניין! כל הכבוד שאת מקבלת ביקורת… בפעם הראשונה שאני קיבלתי ביקורת כעסתי בטירוף חחח יצור מתנשא שכמוני. עכשיו, אני ממש מצפה לביקורת כדי להשתפר, הרי אני בכל זאת מתחילה ואפילו הביקורת שלי לא משהו. בהצלחה בהמשך (:

    21/07/2016 17:52

לדעתי,אין דבר כזה ביקורת לא משהו.יש ביקורת שמקובלת עליי,ואחת שלא.הכול תלוי בדרך ההתבטאות של הבן אדם.שמחתי לשמוע ביקורת.

23/07/2016 22:57
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך