MayWriter
זה קצר אבל.. מה דעתכם?

הסרטן של האנטר פרק 1 [קצר]

MayWriter 12/09/2013 672 צפיות אין תגובות
זה קצר אבל.. מה דעתכם?

-כמה ימים לפני חג המולד-
"האנטר, זאת רק תהיה בדיקה קטנה." אמרה קייטלין. האנטר אמרה: "אני יודעת.. אבל ראית מה קרה לאחותך קת'רין. ה'בדיקה הקטנה' הזאת גילתה לה מחלה והיא מתה." קייטלין אמרה: "אל תזכירי את אחותי התאומה. מספיק קשה לאמא שלי בלעדיה." האנטר נשמה עמוק. היא אמרה: "טוב, אני צריכה לסגור, הרופאה עכשיו תיקח אותי." קייטלין אמרה: "בהצלחה, ספרי לי איך היה." האנטר קמה מהכיסא עם אמא שלה, ונכנסה לחדר הרופאה.
-בערב חג המולד-
"נו, מה שלום אחותך התינוקת פורטלין?" שאלה האנטר. קייטלין ענתה: "פורטלין בוכה כל היום וכל הלילה. אבל זה לא משנה, היא חמודה וזה מפצה על זה." צחקקה קייטלין. האנטר אמרה: "נתראה, אני הולכת הביתה." ולקחה את התיק שלה. אחרי כמה דקות, האנטר נכנסה הביתה, ההורים שלה ישבו בסלון. האנטר שאלה: "אבא? מה אתה עושה כאן?" ההורים של האנטר היו גרושים, והאבא לא היה בא לביקור לעתים קרובות. האנטר הרגישה שהם הולכים לספר לה חדשות רעות. אמא שלה אמרה: "האנטר, חומד, שבי בבקשה.." האנטר הניחה את התיק וישבה. אבא שלה אמר: "האנטר, מותק, הרופאה התקשרה, והבדיקות הן… הן הורו שיש לך……… סרטן." העיניים של האנטר חשכו. "מה?! זה בטח טעות, לא, תבדקו שוב!" היא התחילה להתרגז. הם אמרו: "אין מה לעשות האנטר…" האנטר התחילה לבלוע את הרוק, היא רצתה להגיד משהו אבל הדמעות שלה חנקו אותה, היא התחילה לבכות. היא לקחה את הטלפון שלה וברחה לחדר. "האנטר, מותק!" צעקה אמא של האנטר. האנטר חייגה במהירות לקייטלין. קייטלין ענתה, ברקע שמעו את הבכי של פורטלין. קייטלין אמרה: "היי האנטר.." "ק-קייטלין…" גמגמה האנטר בבכי. קייטלין שאלה: "האנטר, מה קרה?" האנטר אמרה: "קייטלין, התוצאות הגיעו… אני חולה בסרטן!" שקט הגיע מהצד של קייטלין.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך