מייק וזווסקי
איזה לילה אחד היה לי משעמם... אז כתבתי את זה!

העולם האמיתי? לא תודה

מייק וזווסקי 17/06/2013 668 צפיות תגובה אחת
איזה לילה אחד היה לי משעמם... אז כתבתי את זה!

הלכתי לישון. בלילה כמובן. וכמובן כשישנים, גם חולמים. אני בדרך כלל חולם על זה שאני עשיר, חברים, דברים של העבר, עוד כמה דברים… (?) אבל, לילה אחד, הופיע חלום מוזר.
אני קמתי ממיטתי, וראיתי שער שחור ועגול מולי. מה לעשות? להיכנס לתוכו כמובן.
נכנסתי לתוכו, וראיתי רק שחור. לא היה כלום. לפתע שמעתי קול בעל הד, שאמר "תבחר כרצונך".
לפתע הופיעו מולי כמה שערים שהם הובילו למקומות שהכרתי אותם. משהו מטורף. היה שם את העיר שהייתה ממוקמת בקרקעית האוקיינוס, ראפשור. היה שם עולם בו הכול היה מורכת מטכנולוגיה מתקדמת, היו שם חדרים מיוחדים שכדי לצאת מהם צריך לפעול בחוכמה, מעבדות אפטשור. עולם מדהים בו אנשים חיו בכוכבים שונים, והיו מלחמות בגלקסיה בין חייזרים מפחידים לבני אנוש עם חלליות ורובוטים, סטארקראפט.
היו שערים אחרים, ביניהם היה לעיר מרחפת בעלת טכנולוגיה מדהימה שלא ניראה כמותה. יער מדהים בעל עצים קטנים כזרת, ופרחים ענקיים כבתים. מדבר בעל שמיים כתומים, שבו ממוקמים קריסטלים בכול מיני צבעים.
היו גם שערים שיכלו לעשות אותי לגיבור. אביר מלחמה גדול וחזק מכול. מכשף בעל היכולת לפצח את כוחות הפיזיקה. או אפילו מתנקש שיכל להפיל שלטונות זרים שלמים שאיימו על ארצות.
אני הסתכלתי בכול שער. חשבתי המון. הכול כול כך משכנע ומדהים. אני צריך לבחור רק שער אחד.
הקול שואל: "נו, למה אתה מחכה? אלה עולמות שאף אדם אחר לא יכול להיכנס אליהם, ולך יש את האפשרות לעשות זאת"
אני חשבתי שוב. ולבסוף הגבתי. "אני מבקש דבר אחד. אני לא רוצה אף אחד מהעולמות האלה. אבל יש עוד דבר שאני לא רוצה. את העולם האמיתי. לכן, אני מבקש ממך משהו"
"כן?" שאל הקול.
"אני רוצה את העולם שלי. ולא אף עולם אחר. העולם שלי יותר מעניין אותי. ואני בטוח שגם את כולם הוא יעניין. לכן אני מבקש ממך, תחזיר אותי לעולם האמיתי, ותן לי יכולת מיוחדת"
"איזו מי יכולת?" שאל הקול.
"אני רוצה את היכולת… לכתוב סיפורים. כך שאני אוכל לממש את העולם שלי, ולתת לאנשים אחרים גם ליהנות ממנו. זו היא בקשתי"
לפתע קמתי ממיטתי, שפשפתי את עיניי. הלכתי למחשב. ועשיתי משהו יוצא דופן. משהו שלא עשיתי לפני. אני כתבתי סיפור. זה היה סיפור על נער שיצא להרפתקה כדי למצוא את קצה העולם. לאח מכן, כתבתי סיפור על אדם שגילה את המשמעות של שימחה. סיפור על אדם רשע שיצא להרפתקה של חייו לנקמה. שני גיבורים שיצאו למצוא אהבה וגם הרפתקה. על קוסמת שיצאה למסע מקפיא בקוטב הצפוני. ואז כתבתי סיפור שונה, על ארבע קוסמים מוזרים ומצחיקים שיצאו להרפתקה משונה. על שלושה חברים שהולכים להציל את העולם מפיצוץ עולמי.
ולבסוף… זה קרה. העולם שלי. העולם שאני יצרתי בכוחות עצמי. נבראה.
אבל לצערי… העולם שלי, הוא לא אמיתי… ולכן, מה שאני יכול לעשות, הוא לכתוב עליו, ולגרום לכם להבין עד כמה דמיונו של האדם הוא חסר גבולות. ולגרום לכם גם לחשוב עם עולם משלכם.
אבל זה העולם האמיתי בו אנו חיים… ומה שיש לי לומר לעולם הזה, הוא: "לא, תודה"


תגובות (1)

epic.

03/02/2016 23:39
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך