העולם שלי- פרק 1

כנפי מלאך 06/09/2017 497 צפיות אין תגובות

"תחשבו על זה רגע, יש לך מכונית, המכונית בצבע ירוק, ירוק זה צבע, המכונית שלך היא צבע. מצד אחד זה הגיוני, כי ירוק זה צבע והמכונית היא ירוקה וזה אומר שהמכונית היא צבע. אבל מצד שני המכונית לא יכולה להיות צבע, כי היא מכונית! אך כמובן שהמשפט לא נכון, הוא רק מסביר לנו למה השפה המדוברת כל כך לא מדוייקת ולמה בכלל המציאו את הלוגיקה." אמר עומר המורה למתמטיקה שלנו והסתובב בכיתה כאילו מדבר לעצמו ולפעמים מוסיף כמה הבעות פנים. עומר נחשב ל'מורה החתיך' של החטיבה בה אני לומדת, זה לא שהוא באמת חתיך אבל עדיף הוא מאשר אורן המורה הנמוך במעט עם הכרס הבולטת והמשקפיים. עומר בעל גוף מנופח שנראה שרירי ושערו הכהה מסורק אחורה עם ג׳ל, עורו שחום וחלק והוא גבוהה ממני בראש לפחות. השעה עכשיו עוד מעט שלוש והאמת אין לאף אחד באמת כוח ללמוד שעתיים רצופות של מתמטיקה ואת החומר של העתודה מדעית. בתמונת מבט אפשר לראות ארבעים תלמידים שרועים על השולחנות ומקשיבים בשקט בחצי אוזן למורה, ותאמינו לי אם זה לא היה חלק מהחומר של המיצ"ב (שאומנם מאוד רחוק ואפילו עוד אין לו תאריך) לא הייתה בכיתה עין אחת פתוחה.
הצלצול הגואל הגיע וכולם יצאו במהירות מהכיתה וחיכו בכניסה לחבריהם,לא היה לח כוח לחכות לחברות שלי אז פשוט יצאתי מהכיתה הממוקמת בספח 2 (באופן זמני כמובן) והתקדמתי לשער במהירות. למזלי מכיוון שאף כיתה לא נשארה ללמוד היום עד שעה שמינית אז לא היה עומס בשער. לאחר חמש דקות הגעתי לביתי ונאנחתי. העלתי בראשי שוב הפעם את תמונתו של שון בראשי. שיער שטני עומד בבלורית, פנים מגולחת, הרחבה קטנה באוזנו הימנית, בושם שאפשר להריח מקילומטרים, בגדים אופנתיים וגוף חסון אומנם הוא לא היה כל כך גבוהה אך עדיין כבש את ליבי ברגע עוד מהפעם הראשונה שראיתי אותו בהפסקה בכיתה ז׳. אז לא ידעתי עליו כלום, אבל עכשיו אני יודעת שהוא לומד בכיתה י'3 והוא לומד במגמת מוזיקה. אומנם היא גדול ממני הרי אני רק בכיתה ח' והוא בי' אבל לא אכפת לי. אף פעם לא יצא לי לדבר איתו אבל זה עוד יקרה. מתישהו.
אני עדיין זוכרת את הפעם הראשונה שראיתי אותו, זה היה היום הראשון שלי לחטיבה וההפסקה הגיעה, אני וחברותיי מהיסודי הסתובבנו ביחד, לקראת סוף ההפסקה ראיתי שיער שטני מורם למעלה. לרגע חשבתי שזה ילד מכיתתי אז התקדמתי לעברו וטפחתי על כתפו. שון הסתובב לעברי במבט שואל ומאז הפעם הזו שהוא הסתכל בעיניי הרגשתי שאני מתאהבת. כמו שאומרים 'אהבה ממבט ראשון', לעולם לא חשבתי שככה אתאהב במישהו אבל זה קרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך