הפחד מהאמת

nameless500 13/10/2014 783 צפיות 7 תגובות

בעבר חייתי בתקופת רבות, היו תקופות שאתם צאצאי אדם וחווה הייתם מודעים לחיים סביבכם ולסכנות. הייתם מודעים אבל פחדתם, והמוח שלנו שפועל בדרכים הנסתרות עלינו עזר לכם להדחיק את הפחד. כעת אתם הפחד עצמו, התמימות ונאיביות. במרוצת השנים הפכתם את הפחד הזה לאגדות. אינכם רואים? האפלה לא רק שלכם, העולם לא שייך לכם. אינני יכולה להוכיח לכם דבר זה, הזמן הוא עדי ומוכיח חפותי היחיד. בזמן שאני כותבת מילים אלו אני שואלת את עצמי, האם הידע שאני נותנת לכם מגן עליכם או חושף אתכם לאמת הנוראה, אם תבחרו להאמין לי אני מבטיחה לכם אתם לא תראו את העולם יותר בצורה זאת. העולם מגן עליכם מעצמו וכך כל איבר בגוף שלכם יסרב להאמין למילים אלה, אני מפצירה בכם חשבו פעם נוספת אל תקבלו הכל כמובן מאליו. לאלה שיטענו לדוברת שקר אני, אני נשבעת בחיי כל מילה שאכתוב אמת היא. לאלה שיבחרו באמת הטהורה שלי, אספר את סיפורי בלי להסתיר דבר. זמן רב שיקרתי, הסתרתי כדי להגן על סודי, כדי להגן על חיי. אין לי על מה להגן עוד חייתי חיים מלאים וארוכים, אני לא מצטערת על דבר מהם, לא על הרע שגרמתי לאלפי אנשים, לא על הטוב שהצלתי מליונים. רדפתי את החזקים כדי להגן על החלשים. הגנתי על הצדק, האמת, הטוהר על החיים. על דבר אחד אני מצטערת בכל יום, שהייתי חלשה והתאהבתי. אבל גם זה אני מודה לו, על האהבה שלימדה אותי שהלב הוא הדבר הכי חזק בגוף ועל אהובי הצדק רדף אותו וסגר את החשבון, אני מודה לצדק שלא לקח אותי איתו והניח כי אני אדם עם רצונות שרק טעה. אני מודה לאמת שאחרי כל כך הרבה שקרים עדיין טהורה בפי, אני מודה על הטוהר כי אדם אפל הייתי והדבר היחיד שהחזיק אותי מנפילתי הייתה המחשבה שהטוהר שייך לי. אני מודה ליבי שאחרי כל השנים האלה, ואחרי הפיכתי ליצור המקולל והאפל בזמן עדיין נתן לי את הכוח להרגיש. להרגיש את האשמה על פני, את העצב בכל יום ויום מחיי ואת האושר, האושר העילאי המחזיק אותי כל יום על רגליי ומרים אותי מעלה גבוהה מהעננים, ומהשמש לוקח אותי למקום ששייך לאמונותי. במשפט זה אסיים. כל מילה כאן היא אמת, האמת היחידה, האמת שלי.


תגובות (7)

סיפור מרשים שמסביר את חשיבות האמת בחיים. מאוד יפה!

13/10/2014 20:29

    תודה! אני כותבת מה שאני מרגישה הכל מבוסס על החיים שלי ואני עומדת אחרי כל מילה שלי ואומרת בקול בטוח שכל מה שכתבתי הוא אמת

    13/10/2014 20:46

Byzantium – Sonata in C Major, Opus 2, No. 3 – Adagio – Soundtrack Score HD
אם תשמע/י את זה ותקרא/י זה ייתן הרבה יותר נפח תאמין/י לי!!

13/10/2014 20:47

יפה מאוד. כמו שאמרו כבר, זה מסביר את חשיבות החיים וכל הכבוד לך על הישירות. כתיבה מאוד יפה :)

13/10/2014 21:53

תודה….:)

13/10/2014 22:00

מסכימה עם כל מילה שנכתבה פה. יפה מאוד. חייבת לקרוא את ההמשך.

13/10/2014 22:23

המחשבות שעוברות לי בראש כשאני קוראת את זה גורמות לי להרגיש מטופשת. מוח טיפשי! לרגע אפילו השוותי את זה לתנך..
אבל את כותבת מדהים. אני מאמינה לך להכל חוץ מעניין הגיל, כי איש לא מסוגל לחיות כל כך הרבה ולהיות שמח ולא להתחרט על דבר. זה טבע אנושי, ולכן האפשרות השניה היא שאת אלה או משיחה. ועד שאני לא אראה אותך עושה ניסים במו עיני אני הולכת להישאר יהודיה בלי משיחים. תודה. (נאום חיזוק בעיקר לעצמי)

14/10/2014 00:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך