זה מה שאני מרגישה על השחרור של גלעד.

הצד השני של המטבע-גלעד שליט

14/10/2011 753 צפיות 5 תגובות
זה מה שאני מרגישה על השחרור של גלעד.

"רק לא זה." ישבתי מול הטלוויזיה בעיניים פעורות.
הודיעו על שחרורו של גלעד בעד 1027 מחבלים.
שמחתי שגלעד חוזר.
אבל שאלתי את עצמי איך הוא יכול לחיות עם הידיעה שהמוני רוצחים ורוצחות משתחררים בעדו.
אמנם, לא מגיע לו להישאר שם.
אבל הרוצחים האלה הצהירו שהם ממשיכים להיות רוצחים, והם ינסו בכל דרך אפשרית לגרום להשמדתנו.
בין הרוצחים שמשתחררים הם: מתכנני הפיגוע במסעדת 'סבארו', חוטפיו של נחשון וקסמן ועוד מתכנני פיגועים רבים כולל הפיגוע בדולפינריום.
אמנם יש לנו מודיעין מצוין שמונע פיגועים גם אם אנחנו לא יודעים על זה, אבל זה לא מספיק.
משתחררים היום המוני רוצחים שינסו בכל דרך להרוג אותנו.
את העם שלנו, היחיד והמיוחד, את העם היהודי.
משחררים חוטפים, מתכנני מטענים, רוצחים וכו'… אז מה שבטוח, זה יקרה, ועוד הרבה.
גם כיום, הם מנסים לחטוף.
ומדינת ישראל המקסימה שלנו, צריכה גם לחשוב על כל החטופים, כמו: יונתן פולארד, רון ארד, ועוד כמה שבויים שאני לא יודעת את שמותיהם אבל הם שבויים מאז מלחמת יום הכיפורים, 1973, 38 שנה.
מישהו בכלל יודע שיש עוד שבויים חוץ מגלעד?
לא, כולם מודעים רק אליו.
אז, כל מי שמכיר רק את הצד של 'גלעד חוזר הביתה' שיסתכל גם על הצד השני.
על משפחות של נרצחי ונפגעי הפיגוע, שמה שניחם אותם עד היום שהאיש שפגע או רצח את בני משפחתם מאחורי סורגים. ועכשיו, הם פוחדים וכועסים.
אז, גלעד אני שמחה שאתה חוזר הביתה, מכל הלב.
אבל כל פעם יש שני צדדים. וזה היה הצד השני של העסקה.


תגובות (5)

שירה תעני לי את, החללים הם כבר מתים, מישהו יכול להחזיר אותם?
גלעד עדיין לא מת ואנחנו יכולים להציל אותו ולכן אנו צריכים לעשות זאת בשביל כל מחיר..!

14/10/2011 09:34

למעשה – המחיר הוא עשרות פיגועי טרור ורצחים.
כמובן שלא כל הלוחמים יחזרו בדרך של רצח, אבל כן – הישיבה בכלא לא עשתה להם טוב. יובל, הנאום הזה כבר נמצא בכל מקום.
דברת על חללים שהם כבר מתים? את יודעת כמה אזרחים עומדים למות?

אני פשוט לא יסכים עם מה שכתבת פה, לי יש דעות אחרות.
ובכל אופן – אני מזדהה במאה אחוז עם הסיפור הזה. יפה מאוד.

15/10/2011 01:10

יובל, דמייני לעצמך שאחד המחבלים יהרוג את אמא שלך. זה יהיה שווה? ילד שאת לא מכירה חוזר הביתה ויושב בשלום בזמן שאמא שלך מתה. דמייני לעצמך שעוד אדם אחד ימות. אפילו אדם אחד וכבר שני מתים על אחד שיושב בבית בשלום. מה עדיף, שניים שמתים ואחד שחי או שניים בחיים ואחד שאולי חי ואולי מת?

15/10/2011 05:28

תודה רבה על התגובות(:
יובל, אני מאוד רוצה שגלעד שליט יחזור, אין דבר כמעט שאני רוצה יותר מזה. אבל, אני באמת מעדיפה שיהיו פחות מחבלים.
אז אין לי צד מפורש בעניין הזה. אני כמו Dakota.

15/10/2011 10:40

יובל, אם את תמותי(חס וחלילה) בפיגוע, היית רוצה שנגיד ׳טוב יובל מתה מה אכפת לנו ממנה כבר? בוא נשחרר 1000 מחבלים!׳
אז לא יודעת מה איתך *אני* לא הייתי רוצה שיחשבו עליי ככה שאני מתה.
עצם מה שאמרת מבייש את כל. החללים. וזה מגעיל. לגמרי מגעיל. ה׳חללים האלה׳ מתו בשביל ש*את* תוכלי לשבת לך בבית בשקט ולכתוב במחשב שלך באתר סיפורים שהם סתם חללים שכבר מתו. זה מגעיל. מגעיל.מגעיל.מגעיל.מגעיל. את לא מבינה עד כמה זה מגעיל אותי.
ואני לא רוצה אפילו להתחיל על כל שאר הדברים שאמרת.
זה פשוט מגעיל.
שום מילה אחרת, פשוט מגעיל.

15/10/2011 17:17
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך