הריגה הומנית

nameless500 14/10/2014 783 צפיות 11 תגובות

לכל מעט האנשים שסיפורי ידוע להם, סיפור אחד מעולם לא כתבתי, לא מפחד אלא מבושה, הסיפור האסור. אני מרגישה שכעת באקטים אחרונים של כבוד ופתיחת כל סודותיי למען טיהור נפשי אני מוכנה לספרו בלב שלם כי אתם שקוראים את אודותיי תבינו שזהו אחד מחובות חיי הקשות ביותר, מכתב זה הוא אחד הקשים ביותר שכתבתי לבי כואב עלי אך השלמתי עם עצמי לפני שנים רבות והבנתי שזהו הטבע שלי ולעולם לא אוכל לשנותו. אני לא רוצחת מעולם לא הייתי אני עוזרת לאלה שהחיים התאכזרו אליהם להמשיך הלאה לזקנים, לחולים, לבודדים במיוחד. אני מתבוננת בהם זמן מה, מכירה את הלך רוחם ושואלת אותם הינך סובל? תן לי לעזור עם כאבך, מי ייתן ואתה טהור הנשמה וצח החיים תגיע למקומך בגן עדן. אני מהפנטת אותם בעזרת חושיי הרבים לישון, לחשוב על כל הטוב בחייהם ואז, בעזרת ציפורני אני יוצרת לי חתך קטן ונושכת אותם במקום שחייהם התחילו והסתיימו- בליבם. אני לוקחת מהם את כל זכרונותיהם, אהבותיכם, כל דבר שאי פעם הרגישו ושולחת את זה לאויר העולם שעוד כוכב ינצנץ לזכרם בשמיים הבהירים. לבסוף אני נושקת להם על מצחם ולוחשת אני מבטיחה שאת חייך אני אזכור כי שמש טהורה אתה שלא תשוב לזרוח. בסוף כל פעולה זו שאני קוראת לה השיחרור אני כותבת את שמו של האדם, מינו, תאריך מותו ומציירת שמש קטנה על אבן ואת האבן אני קוברת באמצע יער בשורשי העץ הכי זקן שנמצא והולכת, כי יצור מוצץ חיים אני ולעולם מקומי לא יהיה בגן עדן אך לכל השמשות שבלבי יש מקום שם כי יצורי נפש אני עוזרת להעבירן לעולם טוב יותר שבו לא יסבלו. אם אחרי מכתב זה גרמתי לכם לסלוד ממני, אני מצטערת כי נפשי שלמה עימי וזאת הדרך הטהורה ביותר שמצאתי להתקיים עם העולם בלי לגרום לי סבל נפשי ודיכאון עמוק ועם עזרה לשמשות הפצועות לאלה שהעננים מסתירים אותם או שליקוי החמה מכביד עליהם בסבל היגון והצער. במשפט זה אסיים לכל השמשות שלי תודה ואני מקווה שתפילתי עזרה לכם להאיר מחדש כי מקומכם הוא למעלה במקום מואר שכולו טוב.


תגובות (11)

יש משהו סוחף בזה שקשה להסביר. זה לא בהכרח התיאורים הפנטסטיים, זה גם אולי מושפע מהסיבה שהנושא עצמו לא כל כך מופשט, אבל עם כל מילה ומילה הרגשתי רוגע למרות המעשים המתועבים שהדמות עשתה.
אני דווקא חשבתי אולי זה לא רצח אמיתי, זה רק אנאלוגיה לרצח. וזה פועל גם ככה. תמשיכי לכתוב יפה, זה היה מעניין עם מסר משמעותי.

14/10/2014 22:39

אני מודה לך :)

14/10/2014 22:41

מדהים!!!!!!!!!!!!
עמוק, חחח, אבל באמת…. אין מילים!!!
תגידי את בטוחה שאת לא איזשהו יצור קסום שיכול לכתוב את הסיפור הכי טוב אבר??????

14/10/2014 22:45

לא יודעת אוליי…חחחח

14/10/2014 22:46

אני לא מאמינה. ניימלס אנה פוקס רוצחת? נו וואי

15/10/2014 01:10

    אני לא רוצחת אני הורגת בהומניות…

    15/10/2014 01:35

אני פחות אהבתי את הכתיבה, לא יודעת, אבל הרעיון מדהים ואני שמחה שכתבת את זה. זה מקסים.

15/10/2014 01:39

אני אהבתי את זה,
הקטע נשמע כמו סוג של תירוץ
של האישה הזאת למעשים שעשתה למוות שגרמה.
מאוד יפה ^^

15/10/2014 01:46

הכתיבה מכוונת לתקופה הקדומה כשהדיבור היה גבוה יותר והקטע לפחות מבחינתי הוא ההרגשה הכי שלמה ולא תירוץ למה שגורמת אנה כביכול….

15/10/2014 02:03

    לא אמרתי שהיא לא שלמה עם המעשים שלה~
    התכוונתי שזה מאוד יפה, ושאני מנסה להבין את זה בדרך שלי… :)

    15/10/2014 02:07

הבנתי ואני מסבירה לך את זה מנקודת המבט שלי, שאת קוראת את הסיפורים שלי בהנחה שקראת את כולם אם אשאל אותך מה הסיפור הכללי תוכלי להסביר לי במילים שלך. זה בשבילי כדי לראות איך אנשים רואים את סיפוריי…

15/10/2014 02:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך