השתוקקות למגעו +18 חלק שלישי

18someone 16/12/2015 1361 צפיות 12 תגובות

הוא השכיב אותי במיטתו , הוא נשכב מעלי, מוריד את חולצתו וחושף את גופו החטוב והשרירי.
הוא המשיך לנשק אותי בצווארי, ירד לכיוון מטה, נישק אותי כל האורך עד למותניים, הוא עצר, התרוממתי והוא הוריד לי את השמלה, לאט ובחושניות.
התחלנו להתנשק, בהתחלה הוא היה עדין, לא השתמש בלשון, נשיקות קטנות ורכות.
לאט לאט הקצב התגבר, הוא הכניס גם את לשונו אל הפה שלי ואני הכנסתי את לשוני אל פיו, הרגשתי את השפתיים הבשרניות שלו , את הלשון שמלטפת את לשוני.
הנשיקה התחילה להיות טיפה יותר אגרסיבית וחושנית , כמו שאני אוהבת.
מרגישים ששנינו מתחילים להתחרמן יותר ויותר, המתח המיני בינינו גובר והתשוקה מתמלאת.
כל מה שרציתי באותו רגע זה לצעוק שיזיין אותי כבר!
הורדתי לו את מכנסו ואת הבוקסר, התפלאתי ממה שראיתי, לטובה.
הוא קירב אותי אליו ופתח לי בזריזות את החזייה והוריד לי את התחתונים.
אני לוחשת בשקט: " כמה זמן שחיכיתי לרגע הזה, השתוקקתי למגע שלך, לגוף שלך ואלייך".
בתגובה לזה הוא השכיב אותי על המיטה במהירות, התחיל לנשק אותי באגרסיביות ובחוזקה, נשך את שפתיי, ראיתי עליו כמה הוא גם חיכה לזה, אני לא הייתי היחידה שחלמה על זה הרבה זמן.
הוא ירד לאורך כל גופי, הגיע אל איבר מיני ,התחיל לנשק אותי שם עם הלשון שלו, רציתי לצרוח מרוב עונג! תפסתי את ראשו ואמרתי לו שימשיך. המחשבה היחידה שעלתה לי בראש זה שהוא כל כך טוב בזה! לא הצלחתי לחשוב על שום דבר אחר מלבדיו.
לאחר שגמרתי החלפנו תפקידים, הוא נשכב על המיטה ואני עליתי עליו, די מחקה את מה שהוא עשה לי בהתחלה, כי אני חסרת ניסיון, זאת הפעם הראשונה שלי, אך הוא לא יודע זאת.
נישקתי את צווארו, ירדתי לכיוון מטה, התחלתי לרדת לו, לעשות לו ביד ולענג אותו.
ראו שהוא נהנה , הרגשתי שהוא נמשך אלי ואהבתי את זה , זה הדליק אותי יותר לראות אותו נהנה, מתענג וגומר.
הוא שוב השכיב אותי על במיטה , הפעם יותר בחוזקה ואמר לי: " נראה לי הספיק לנו המשחק המקדים, את לא חושבת ? "
ואני רק הנהנתי בראשי ואמרתי לו שנמשיך.
הוא עלה מעלי ולאט הכניס את איבר מינו אל שלי.
הייתי חייבת לספר לו, לא יכולתי להמשיך בלי שאגיד לו
בזמן שהוא מכניס את איבר מינו, לחשתי לו: " אני לא אמרתי לך .. אבל.. אבל אני בתולה"
מאוד חששתי מהתגובה שלו, לא ידעתי אם בנים מעדיפים בתולות או לא ,או שזה בכלל לא משנה להם.
הוא ענה לי: " אני שמח שאת בתולה ואני הראשון שלך, אני אהיה עדין איתך" הוא אמר וקרץ לי.
הוא החדיר לאט, בעדינות, כפי שהוא הבטיח.
כאב לי, אבל חברות שלי תמיד אמרו לי שככה זה בפעם הראשונה אז לא התרגשתי מזה, לא נתתי לזה להפריע לי מלהנות.
אני אוהבת חזק, אני אוהבת אגרסיבי, פחדתי להגיד לו את זה אבל לא יכולתי לשמור את זה לעצמי.
גנחתי חזק ואמרתי לו " אתה יכול לעשות חזק ומהר יותר, אני בסדר" נתתי לו את האישור שהוא יכול להפסיק להיות עדין.
הוא הקשיב למה שאמרתי , ועשה כפי דברי.
גמרנו, מותשים, מזיעים אך מאושרים ומסופקים.
נרדמנו מחובקים, רציתי שהרגע הזה ימשיך לנצח, הרגשתי כל כך קיטשית באותו רגע, אבל זה היה בלתי נמנע.
זה היה לילה בלתי נשכח.


תגובות (12)

    תודה רבה ❤️

    17/12/2015 16:26

אהבתי ממש את כל שלושת החלקים, מהממם

16/12/2015 23:33

    תודה מתוקה ❤️

    17/12/2015 16:27

נחמד

16/12/2015 23:34

שלושת החלקים טובים.
הסיפור נעים לקריאה, הכול טוב, הכול ורוד.
סיפורים כאלה עושים לקורא טוב בלב, הרי מה יותר יפה משני אנשים אוהבים הממשים אהבתם?
בקשר לכתיבה, טובה מאוד. התיאורים כתובים בצורה טובה. פה ושם טעויות דיקדוקיות אבל לא קריטי.
תמשיכי בצורה הזאת, את בדרך טובה.

17/12/2015 01:48

    תודה רבה❤️ תמיד כיף לשמוע מילים טובות שמחממות :)

    17/12/2015 16:26

יפההההה

17/12/2015 15:44

    תודה רבה, אקרא את שלך , בהצלחה :)

    17/12/2015 16:27

קראו את שלי

17/12/2015 15:44

מדהים

29/12/2015 00:29
סיפורים נוספים שיעניינו אותך