השתוקקות למגעו +18 חלק שני

18someone 16/12/2015 1096 צפיות 2 תגובות

הנסיעה לביתו הרגישה כל כך ארוכה, הלב שלי התחיל לפעום במהירות, התחיל להיות לי חם.
לא הבנתי מה קורה לי, מה עובר עלי, אני יודעת שיש לו השפעה אחרת עלי, השפעה מיוחדת, אך אני לא יודעת איך להתמודד עם ההשפעה הזאת.
הוא מדבר איתי בזמן הנסיעה אני מהנהנת בראשי אך לא באמת מקשיבה לדבריו, אני עסוקה במחשבות שרצות לי בראש, עסוקה בפעימות הלב שלי, עסוקה בעיקר בלנשום.
הגענו אל ביתו, הוא החנה את מכוניתו, יצא בזריזות מהמכונית על מנת לפתוח את הדלת בשבילי. שנינו צועדים אל עבר ביתו, פעימות ליבי מתחזקות עוד יותר, לא חשבתי לעצמי שהלב יכול לפעום ככה, בחוזקה ובמהירות.
הוא מסתכל עלי ושואל: " הכל בסדר? את נראת טיפה חיוורת"
אני מסתכלת עליו, מסמיקה ועונה: " הכל בסדר, חיכיתי לרגע הזה הרבה זמן ואני טיפה לחוצה"
הוא מחייך אלי, את החיוך הכובש שלו, שגורם לי בשנייה להידלק ולרצות להגיע כבר אל ביתו.
בפתח הדלת הוא מחבק אותי, מקרב את פיו אל אוזניי ולוחש לי: " אל תדאגי, אני פה איתך ודואג שיהיה לך לילה בלתי נשכח".
אחח, הלחישות שלו אפילו סקסיות, אני מנסה להרגיע את עצמי, להרגיע את החרמנות בכך שאני חושבת לעצמי שאפילו לא התחלנו לעשות כלום, מה אני בכלל מתחרמנת ישר ?
לאחר שהוא לחש לי , הוא תפס אותי במותניי, היינו פנים מול פנים, הוא כל כך יפה אני חושבת לעצמי אך מנסה לא להראות לו בבת אחת עד כמה אני נמשכת אליו.
הוא הרים אותי ממותניי , הצמיד אותי לקיר ואמר:" מה בא לך לעשות ?"
כל כך הרבה דברים עלו לי לראש, כל כך הרבה דברים שהייתי רוצה לעשות איתו, לעשות לו ושהוא יעשה לי.
השבתי לו: " בא לי לעשות הכל!"
הוא צחק צחוק קטן והתחיל לנשק את צווארי. ואו, מה שהרגשתי באותו רגע!
הוא הרים אותי ולקח אותי לחדר שלו, למיטה.
הוא השכיב אותי במיטתו , הוא נשכב מעלי, מוריד את חולצתו וחושף את גופו החטוב והשרירי.


תגובות (2)

אמרתי כבר מדהים

16/12/2015 22:49

תקראו את שלי זה מושלםםםםם את כותבת יפההההה

17/12/2015 15:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך