הלו קיטי
❤אוהבת מלא❤

'ואולי במציאות אחרת'

הלו קיטי 06/07/2015 680 צפיות תגובה אחת
❤אוהבת מלא❤

במציאות אחרת, הייתי נהנת מהחיים. הייתי עושה שטויות ולא חושבת עלי מעשי.
במציאות אחרת, לא הייתי מחשבנת לאף אחד ועושה רק מה שאני רוצה.
במציאות אחרת, לא הייתי גדלה לחיי אזקעות.
במציאות אחרת, מישהו היה אוהב אותי כמו שמגיע לי שיאהבו אותי.
במציאות אחרת, לא היו שופטים אותי על פי מראה.

המציאות שאני חולמת עליה, היא אגדה מבחינתי.
הייתי נראת אחרת, לא ברונטית עם עיניים כחולות עם גוף רזה אבל מלא במקומות הנכונים, הייתי נראת כמו כל בת ובת שאותן לא שופטים כי אין להן עיניים כחולות, או גוף כזה או אחר. היו נותנים לכל אחד ואחת הזדמנות שווה והיו מסתכלים על אופי ולא על היופי.
במציאות שלי, הייתי יוצאת כל יום ומבלה עם חבריי, אך שאני גדלתי למציאות אחרת, מציאות של אזקעות שכל רגע יכול להיות אזקעה. לא חשבתי שאני אפחד החופש, אבל אני מרגישה שהגלגל חוזר על עצמו ואני מסתגרת בבית.
במציאות שלי? לא היו אנסים ופדופילים שהיו הורסים חיים של ילדים/ילדות, נערים/ נערות.
במציאות שלי, לא היו שופטים אנשים לפי מעשה רגעי או מעשי תמידי, כיוון שככה האופי שלי וככה אני בוחרת להיות.

נכון הייתי מעדיפה לחיות במציאות שלי, מציאות 'אגדית'. אבל גם עם המציאות הזאת למדתי לחיות, אני חייה ונושמת אזקעות, מנסה לא לעצור את חיי. אחרי הרבה מלחמות אגו, ריבים חסרי תועלת למדתי לוותר על דברים מסויימים ולמצוא מישהו שיאהב אותי, שפטו אותי על פי מראה,אך עם הזמן למדתי ואני לומדת לאהוב את איך שאני נראת ולא לחשבן לאחרים, אני הולכת איך שבא לי, עושה מה שמתחשק לי, שותה מה שאני רוצה וככה טוב לי! עברתי אונס אבל משם רק צמחתי ועליתי ואחרי המון זמן אני יכולה להגיד שאני 'חזקה!'.

אני חזקה כי למדתי לחיות למציאות שלי שעכשיו? אני לא מתכוונת להחליף אותה בחיים אחרים.

*#!הרגשתי צורך לכתוב קטע על מה כל מה שאני חושבת ומרגישה, אם אני אגיד את מה שאני רוצה להגיד אולי הרבה יצחקו ויגידו שאני מוזרה, אבל אני רוצה שהחופש הגדול הזה יגמר כבר!!
הוא מזכיר לי דברים לא טובים, דברים שהייתי רוצה לשכוח.
ועכשיו נדבר על הפרקים, אני קצת בדיכי לפעמים כשאני לבד במשך היום, ואני חושבת על לכתוב פרק אבל כשאני נכנסת לכתוב אני פשוט נזכרת בהכל ומרגישה שהגלגל חוזר על עצמו, חופש קודם במלחמה התחלתי גם לכתוב וזה רק מזכיר לי.
אז אני מצטערת וכן מאחורי כל חזות קשוחה יכול גם לעמוד בן אדם מפחד שלא מראה את חולשותיו.
❤אוהבת מלא❤*#!


תגובות (1)

וואו ! את לא מוזרה בכלל , תודה לך ששיתפת ;) יש לך כתיבה מאוד יפה

06/07/2015 02:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך