want to fly
תודה על רגעים נפלאים, תודה לקוראים ההדוקים (ביניהם ספיר, שירז ועוד) ותודה על שהפכתם לחלק מהחיים שלי

זה הזמן לומר שלום- הודעת פרידה

want to fly 30/08/2014 1130 צפיות 5 תגובות
תודה על רגעים נפלאים, תודה לקוראים ההדוקים (ביניהם ספיר, שירז ועוד) ותודה על שהפכתם לחלק מהחיים שלי

וזה הקטע השלוש מאות תשעים ותשע שלי באתר. כמעט שנתיים, יותר מדויק זה אולי שנה ושמונה, או שנה ותשע. במשך הזמן הזה עברתי המון סיפורים, כאלה שאהבתי יותר וכאלה שאהבתי פחות. האתר הזה היה פשוט מקום מפלט מהרבה רגעים- הייתי עוצרת את אמא ואומרת לה "תקשיבי, אני צריכה לכתוב פרק חצי שעה ונלך" והיא הייתה מקבלת את זה כי כתיבה בשבילי זו דרך חיים. מצאתי לנכון להתבטא כאן על הכל, בחופשיות, בהצלחה, להשתחרר מהלחץ הלימודי של השנים האחרונות דרך הכתיבה, בתרפיה מופלאה, וליצור יצירות.
הריבוע הלבן של "העלאת סיפור" הוא סוג של ריבוע קסם, רק בו הייתה לי השראה. כשהייתי מנסה לכתוב במסמך לבן רגיל של תוכנה במחשב, שום דבר לא היה מצליח להיכתב טוב. זה ריבוע שהאותיות בו בפונט מסוים, הוא לא גדול ולא קטן, אבל הוא מכיל הרבה. כל הפרקים הטובים ביותר נכתבו כאן. אני יודעת שאין שום דבר שישתווה לריבוע הקטן הזה מבחינת המקום שבו אני מרגישה בו הכי יצירתית. קשה לי הרבה יותר לכתוב מול דף לבן וריק, ולא כשיש לי מסגרת מסוימת להכניס את המילים אליה.
הדחקתי והדחקתי את הרגע שאני אצטרך לכתוב מילים שכל כך יכאבו לי, שיגרמו לי לחשוב על תקופה ענקית של יצירתיות אין סופית, של תגובות מדהימות, של אנשים שהתגובות שלהם גרמו לי לחייך גם ביומיום, תגובות שחלקן עברו ליומן שלי, או חלקן נזכרו לי עמוק בתוך הזיכרון. בין היתר למדתי מהן איך אני כותבת, מה לעשות ומה לשנות, איך זה ללמוד לקחת ביקורת בונה, איך זה להרגיש על גג העולם. בכל תגובת "תמשיכי" היה לי חיוך ענק על הפנים, בכל צפייה, בכל רצון שמשהו יקרה. כשהייתי מפתיעה, או כשמה שהייתי כותבת לא היה צפוי והיה עובר אליכם, נהניתי מזה. הרגשתי שעשיתי את מה שאני יכולה מבחינת הדרמה שבמילים בצורה הטובה ביותר. בזכותכם רציתי להגיע הכי גבוה שאפשר.
כבת שבע-עשרה ותשעה חודשים, שיוצאת עכשיו לדרך שהיא תגלה על עצמה המון דברים חדשים, יש דברים שגם נשארים מאחור. תמיד הייתה לי מחויבות לכאן, לאתר, לאנשים שבו, להעלות פרק אחת לכמה ימים, לצאת מחוסר ההשראה כדי לנסות לכתוב פרק חדש, להמציא את עצמי מחדש. אני בטוחה שאת הכתיבה עצמה אני לא אנטוש, ואנצל את כתב היד ואחזור לכתוב קצת כמו שפעם היו רגילים, אבל אני לא אתמודד עם העלאת פרק אחת לשבוע, או אחת ליותר משבוע. זה הזמן להגיד שלום. אלו מילים שלא חשבתי שבעצמי אגיד, ולא רציתי שיגיע יום שבת כדי לכתוב את הדברים האלו, אבל אין לי ברירה. אני אומרת שלום למשהו שהתרגלתי שהוא חלק מחיי, והולכת קדימה הלאה למסגרת חדשה.
בסופי השבוע אמצא לנכון לראות מה התעדכן פה, מי ממשיכה לכתוב, מי ממשיך ליצור, ממי עוד לקחת השראה. אנשים קראו לי כותבת בוגרת, מישהי שהם לומדים ממנה, מישהי שהם רוצים לכתוב כמוהה בעתיד. אני בטוחה שתצליחו. אני לא הייתי בטוחה שאגדיר את עצמי כ"כותבת צעירה", אבל החיים הובילו אותי לתרפיה שבכתיבה.
אז זה הסיפור שלי, וזה הזמן לומר שלום, ולהגיד תודה לכל מה שזה העניק לי. זה סיפור החיים שלי של כמעט השנתיים האחרונות, ואני יוצאת מחויכת ושמחה כשהשארתי אחריי שם של משתמשת שבאמת רוצה לעוף, שרוצה לכבוש המון דברים בחיים, רוצה להרגיש לרגע ציפור דרור שעפה מעל כולם ורואה את הכל בשלווה של השמיים, ורק דואגת לחייך.


תגובות (5)

איך את תמיד יודעת לפגוע בול מה שאת רוצה להגיד במילים הנכונות. היה כיף שאת באתר, הייתה לי בעיה אז לא יכלתי להגיב…
הסיפורים שלך מדהימים. באמת.
אשמח אם בסופי שבוע תקפצי מידי פעם לחשבון שלי ותקראי את הסיפור, יהיה לי כבוד ענק.
בהצלחה בהמשך… לאב יו.

30/08/2014 21:24

את איידול שלי באתר, באמת. אני יכולה להגיד בכנות שהכתיבה שלך לימדה אותי המון, בין אן זה איך לכתוב ואם זה במה שהעברת.
אני אגיד לך תאמת, אני ממש רוצה לכתוב לך תגובה ארוכה על כמה שאני כועסת שאת הולכת ככה ושאני לא רוצה שתלכי ותפסיקי להעלאות סיפורים (וגם קצת ביכיתי עכשיו אז בכלל) אבל אני לא אכתוב אותה, אני לא כי אני מבינה שאין מה לעשות. ברגע שבנאדם מרגיש שזה הרגע שלו לעזוב, אז זה הרגע.
אני רק אומר לסיום (כמו שאת בטח יודעת מכל התגובות שלי) שאת כותבת נפלאה ושתמיד נכנסתי ישר לקרוא את הסיפורים שלך, שכל פעם מחדש נהניתי וחייכתי ולמדתי כמה את חכמה וכמה את מעבירה את זה דרך הכתיבה בצורה מעולה.
אני מקווה שתמשיכי את דרכך בכתיבה כי את טובה בזה, את מצוינת ואנשים כמוך צריכים להראות את זה לעולם.
אוהבת המון (ועל הדרך בהצלחה בשנה החדשה) ספיר ♥♥♥

30/08/2014 22:04

זה לא יאומן שגם בפוסט פרידה את כזאת בוגרת, באמת , בדרך כלל רושמים ״אני עוזבת מצטערת״ או ״נמאס לי מהאתר הזה״.
אבל זאת דוגמה לכמה שתחסרי לי, המיוחדות שלך, ואני חושבת שזה גם חלק מהאישיות שלך ולא רק הכישרון.
תראי, עצוב לי נורא, אני חושבת שזאת בין האבידות היותר גדולות של האתר למרות שיש כותבים יותר מוכרים ממך.
אבל אני לא הולכת להגיד לך שאת חייבת להמשיך ושאסור לך לעזוב ושאני בוכה.
למה? כי אני חושבת שכל הכבוד לך על זה שהבנת שמיצית מבלי שהפרקים נפגעים (בדרך כלל רואים בכמה פרקים אחרונים שהכותב איבד את זה), ואני חושבת שאת לא אמורה לכפות על עצמך את זה. זה כמו לסיים סיפור, קשה לדעת מתי לחתוך את זה מכאן ולא להיסחף ולהפוך את המשפט ״כל המוסיף גורע״ לנכון.
אני באמת מעריכה אותך נראה לי מכל כותב אחר כאן, אני רק מקווה שאת רואה את זה.
אני אבדוק מדי פעם בפרופיל אם התחרטת, אבל אם אפשר בקשה- אם את חוזרת- תרשמי לי את זה בתגובה לסיפור שלי.
אוהבת אותך!!
נב. אני חופרת ומודעת לזה, מצטערת, תתנחמי בזה שזאת חפירה אחרונה ;)

31/08/2014 21:45

למרות שלא הגבתי אני חושבת לשום סיפור שלך תמיד קראתי אותם אז רק שתדעי שאני ממש אוהבת את הסיפורים שלך ואני חושבת שאת כותבת נורא יפה ולא קיטשי לגמרי ואני בערך מעריצה אותך באמת אפילו הפרידה שלך הייתה כול כך בוגרת יש בנות בגיל שלך שכותבות רק על ערסים ובנות כוסיות וכל השטויות וכן אני אוהבת את זה מאוד כי זה מעודד תמיד אותי לפחות אבל יש משהו נורא מיוחד בסיפורים שלך שהם פשוט ממכרים באמת שאני מעריצה אותך ואת הסיפורים שלך ואני כמה שניסיתי לכתוב סיפורים הפסקתי אחרי הפרק הראשון או השלישי אז שתדעי שאני מעריצה אותך ביותר והסיפורים שלך מדהימים ונכון לא הכרת אותי אבל את כמעט כל הסיפורים שלך קראתי והכי אהבתי את "כפיות" באמת זה סיפור מדהים ואני ממש ממש ממש עצובה שאת עוזבת מאוד מאוד מאוד ומקווה שמתישהו תחזרי אולי עוד חודש או חודשיים

***** ( בשבילך )

נועה <3

11/09/2014 16:12

באיחור של כמה חודשים אני כותב לך את זה כי את ללא ספק את אחת הכותבות היותר טובות שנתקלתי בהם בשנתיים שאני באתר הזה, לפני חצי שנה טיפה התרחקתי מהאתר והסיבה האחת מהסיבות היחידות שהמשכתי להיכנס לכאן היה לקרוא את כל הסיפורים שלך.
על רובם לא רשמתי תגובות, לא דירגתי אלה רק קראתי אבל אני יכול להגיד שאת הצלחת לגרום לי לחייך בכל פעם שהעלת פרק :)
לא בטוח אם בכלל תקראי את התגובה הזו, או אם תזכרי אותי אבל רק שתדעי שאני הולך להתגעגע לכתיבה שלך ברמה מטורפת….
#WeAllLoveNoy
XD

06/11/2014 19:01
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך