זה קורה מסביבכם? האם את שמים לב?

Noya1 11/08/2014 1368 צפיות 73 תגובות

מי היה מאמין שזה הדור שאנחנו נהפוך אליו?
היום עליתי על האוטובוס משלמת לנהג ולוקחת את בכרטיסיה שסימנה כי שילמתי, מתיישבת באחד המקומות האחוריים שמשקיפים על רובו של האוטובוס, לאחר נסיעה של כמה דקות, הדלת נפתחה באחת התחנות ועלו שלושה בנים ושתי בנות.
הם התיישבו מאחורי, אני ישבתי בשקט והסתכלתי על הנוף שהשתקף למולי, הם דיברו על נושאים כאלה ואחרים, פתאום אחד הבנים אמר לאחת הבנות ״זונה״ והיא? צחקקה!
עכשיו הפואנטה, לאיזה דור הפכנו, היום כול ילד שתראה ברחוב מילה שניה שלה כוללת את האות 'ז' ומאיפה זה בא? מהתורה, זה אקט כול כל אדיוטי, שאמרו זונה בתורה התכוונו לאישה שמספקת צרכים לאנשים אחרים, ואילו היום? משתמשים בזה כפאקינג מחמאה. איך אפשר לצחקק אחרי שמישהו אמר לך שאת זונה? מה את צריכה הגדרה של המילה? מה צריכים לבוא ולהגיד לך שזה בעצם אומר שאת שוכבת עם כול בן אדם בשביל מה? בשביל לקנות בגדים?

הדור שהפכנו אליו הוא דור מחורבן, הבנים מסתובבים היום עם טייצים, הבנות מסתובבות עם.. סליחה תיקון הן מסתובבות עם כלום. הסמארונים חוגגים אצל כול ילד בכיתה ב', עכשיו בואו נעבור לצד השני של המשוואה , ההורים.

ברגע שהורים נותנים לבת שלהם לצאת חצי לבושה וחצי ערומה, להבליט את כול מה שאלוהים הביא לה, להסתובב על שתי שיפודים שהיא סובלת איתם שעות שלמות, האבא מסתכל על הילדה שלו ואז מה? מה הוא אומר? בשר מבשרו, והיא בקושי לבושה.
או שההורים מביאים סמארטפון לילד בכיתה א', כולנו יודעים הרי שאחד מכול חמישה אנשים מתדרדר והופך למה שהוא הופך, אז למה להקדים את המאוחר, התכנים שיש בפאלפון הם זוועתיים, ילד יכול לעשות פעולה פשוטה של להיכנס לגודל ולכתוב מילה שהוא בקושי מבין את המשמעות שלה 'פורנו' לדוגמא.. הוא שמע את זה מילדים בוגרים והוא כמובן רצה להיות חלק מה״חברה״ אז הוא נכנס לגודל ומחפש, ומה הוא מוצא? את התועבה הגדולה בעולם שעונה לשם ״סקס, סמים, ואלכוהול״.
אמא שנותת לבת שלה להתחיל להתאפר בכיתה ד'(לצורך העניין) מה יוצא מהדבר, לי לדוגמא נתנו, והיום, אני קמה בבוקר מורחת שעתם מייאפ+פודרה, מסקרה, עיפרון, איילנר ואודם, אני לא חלילה מפנה אצבע מאשימה להורים שלי, אבל למה לא ללמוד מטעויות, למה שהבת שלך תסתובב בגיל 15 עם איפור כבר והמראה שלה משווה לה גיל 20+ (לכול הפחות).

הנקודה העיקרית זה הדור הזוועתי שבו אנחנו חיים, האם אפשר למצוא לזה פתרון? או שזה ילך ויתדרדר במשך השנים, ושלנו יולדו ילדים אנחנו נחנך אותם בחינוך המגעיל ביותר שקיים.

האם אתם שמים לה למה שקורה בדיוק לידכם?


תגובות (73)

אחד מכל חמישה אנשים הופך למה?

11/08/2014 00:41

לא חשבתי שיש צורך לתאר אבל…
במקרה והוא זכר, הוא הופך לערס, שאת רוב יומו מבלה בחברת הסיגריות, פורנו זה משהו שהוא כסר רגיל לעניו, והאלכוהול זה משהו שרגיל לפיו.

במקרה וזו בת- הבגדים שלה חשופים, התחת מבצבץ מהשורט והחזה מבצבץ מהחולצה החושפנית, מבלה את רוב היום בחברת בנים, קצת כמו גבר אלכוהול וסיגריות בשביל הפוזות, או במילה אחת: פרחה!

11/08/2014 00:51

מה לעשות, אנחנו דור חרא. אל תשכחי את העובדה שכל אחד עם האף בפלאפון, ואף אחד כבר לא זוכר איך השמיים אמורים להיראות. אנחנו הדור הכי מחובר, אבל כל אחד מאיתנו מנותק מהסביבה.
אבל היי, זונה זו עבודה. לא מכובדת או משהו, אבל זו עבודה. זו לא קללה, זו לא מילת גנאי, זו בטח ובטח שלא מחמאה. זה רק תפקיד, כמו פקידה, כמו טייסת, זונה. [בנוסף לזה שבתורה זונה הייתה יכולה גם להיות בעלת פונדק, נותנת מזון תמורת כסף]
הצניעות נעלמת, האגו גדל, השכל מתכווץ. למה ילדה בת 12 צריכה שהדמעות יורידו לה את המסקרה כי החבר שלה זרק אותה? באמת?! למה ילדות רוצות להפסיק להתחפש בפורים עוד לפני גיל 13 כי הן חושבות שזה "ילדותי"?! אתן פאקינג ילדות. ומטומטמות, אם יורשה לי להוסיף.
ומשפט יפה שראיתי איפשהו;
כולם מדברים על איך שאנחנו צריכים להשאיר עולם טוב יותר לילדים שלנו, אבל שוכחים שצריך גם להשאיר ילדים טובים יותר לעולם הזה.

11/08/2014 00:57

    תני לי לספר לך משהו.
    אני לא יודעת אם ככה הן חושבות, אבל אני הולכת כול יום שישי בערב לשבת עם חברים, את צריכה לראות כדי להאמין לי, כי עד שלא ראיתי בעיניים לא האמנתי, זונה הפך למחמאה, כי כשאומרים לך "זונה" ואת אומרת" תודה רבה" זה בדיוק כמו להגיד" את יפה" ואז תעני "תודה רבה"
    חרא של דור.
    ממש ככה!

    11/08/2014 01:02

את צודקת כולם היום כאלה מה את חושבת אני עולה ל-ח' אני גרה במושב כולם שם ערסים במובן הטוב עוד יש כאלה אצלי מכיתה ד' שהם כאלה ובתיכון יותר גרוע אצלנו יש אחת ששמה איפור הולכת עם בגדים שלא בגדים מצתלמת עם כל בן שצץ ונראה חתיך בשבילה (ערס…) והיא אמורה להיות "מלכת השכבה" מבחינתי היא מסכנה ואת ממש צודקת אין לי חבר.אני לא מתאפרת שתיתי פעמיים רק אקסל ולא הרבה(בקושי חצי כוס),אני לא שמה חולצות בטן או דברים כאלה,גינס קרעים אני הולכת אבל לא ממש קרוע,שורטים זה רק באמצע הירך ואפילו יותר למטה,אין מצב שאני אסתובב עם ערסים ואפילו עם ידידים שלי בכיתה שהם כאלה,כי פעם אחת זה קרה,הסתובבתי איתם וילדים כיתה י' אלוהים ישמור י' באים ומפלרטטים איתי(שחכתי איך כותבים),ריח של סיגריות נודף מהם ואיוווו,למזלי היה לי ידיד מדהים לא כמו הערסים האלה ומשך אותי משם אחרת מי היה יודעת מה היה קורא.וזהו את צודקת פשוט צודקת וכל זה היה פריקה תודה הייתי חייבת:)(: ומי שצריכה לדבר איתי שתשלח הודעה ואתן לה תאימייל שלי אשמח לעזור:)(:

11/08/2014 01:10

    כמו שאמרתי ואני יחזור שוב
    יש לנו חרא של דור
    אאת כול כך צודקת.

    11/08/2014 01:13

    תודה,כבר המון זמן שאני רוצה לפרוק את זה,ואת צודקת במה שאמרת.לילדה הזאת אמרו זונה והיא פשוט צחקה ואמרה תודה על המחמאה וכל הבנים ראו לה את התחתונים כי היא שמה חצאית מיני וממש מיני פשוט דוחה

    11/08/2014 01:17

    כמה נחמד.
    ממש, ילדת פלא.
    אגב גם אני לובשת רק גינסים אוכים וחולצת קצרות, אבל לא כדי לא לצאת זונה או כול כינוי אחר שידביקו לי, יותר מהקטע שאני מסורתיה, אז אני משתדלת כמה שאפשר.

    11/08/2014 01:20

    אני לובשת חולצות לא חשפניות כי אני מאוד מתביישת בחזה שלי, שלצערי הוא גדול מאוד [שלא כמו רוב הבנות שינפנפו בו במו במניפה כדי למשוך בנים] ולרוב ג'ינסים, ואני שונאת לתאפר. זה לא נוח, זה לא בריא כרגע לעור שלי וזה בכללי סתם מיותר. האמת שעל הקטע של הג'ינסים ההורים שלי מתלוננים, כי הם אומרים שהרגליים שלי יפות [הן ארוכות ודקות, אני מסכימה] וחם מדי להסתובב בג'ינסים בקיץ ישראלי [ושוב הם צודקים] אבל כל כך מפחיד לי שמישהו יראה, שמישהו יחשוב לעצמו, ואני פשוט לא יכולה סתם ללבוש אותם. למה? כי פעם אחרונה שלבשתי חצאית יפה בלי גרביון מישהו מתוך מכונית קרא לי כוסית, ואחד אחר הציע לי טרמפ. ועברו באותו הכביש רק שתי מכוניות.
    ד"א, עוד מישהי מוטרדת כשקוראים לה כוסית או שזו רק אני? אני מוצאת את הכינוי די מגעיל ופוגעני.

    11/08/2014 01:29

    נויה את צודקת במה שאמרת וגם את צודקת אבל אני עדיין לא ילך עם מכנסיים קצרות חוץ מאמצא הירך ומטה לא מסוגלת כי עברתי דברים נוראיים,אני גרה ליד קריית גת,אני עם שמלה שחורה עד הברכיים,אני באה לעבור את הכביש עם חברה ובדיוק עובדת מכונית איש בגיל 22 בערך,צופר לי,נשמע הגיוני??????ממש לא,פשוט זה מה שאנחנו דור חרא ממש ככה,כולן עם בגדים שרואם הכלללל!!!,בכיתה ז' או ו' מסתובבות עם נערים בכיתות ט' או י'. פשוט ככה אולי להורים זה לא נשמע הגיוני וזה הדור היום בכיתה ה' ילדה מחליפה חברים כמו גרביים,פאקינג(או איך שלא אומרים) כיתה ה'.פשוט אין מילים

    11/08/2014 09:56

    bad little girl, את לא צריכה להתבייש אם יש לך גוף יפה וגם אם אין לך! זה שלבשת קצר זה לא מה שמושך סוטים ומטרידים! הם יכולים להטריד אותך גם אם את לובשת שלוש שכבות ומכנסי טרנינג… בנות מקבלות לצערי הטרדות מיניות גם אם הן חשופות וגם אם לא…

    11/08/2014 13:46

    ענבל את צודקת אבל עדיין זה מגעיל

    11/08/2014 19:27

    לא מציקים לי כשאני לובשת סווטשירט סגור עד הסוף וג'ינס ארוך שגדול עלי.
    ואני מתביישת בזה שאני נראת טוב.
    הייתי מתביישת גם אם הייתי מכוערת.
    אני ביישנית מלאת שנאה עצמית

    11/08/2014 23:26

אני יתחיל בדבר המפגר ביותר שנקרא כוסית, האחרון שכינה אות בכינוי הארור הזה זה ידיד מפגר שידע שאני שונאת שאומרים לי את זה (הוא קיבל בעיטה במקומו הרגיש) הוא הצטער על זה.
דבר שני, אני לא מתאפרת בגלל שאני רוצה, זה עניין של הרגל אני כבר כמעט שלוש וחצי שנים קבוע עם שחור בעינים, ברגע שאני רואה אותם בלי זה כאילו (ואולי זה ישמע לך אדיוטי) אני מרגישה עירומה, אני מתביישת להרים את הראש.
דבר שלישי, זה כול אחד והבחירה שלו, אני חושבת שאם יש לך רגליים רזות יש המון חצאיות שיוכלו להתאים לך!:)

11/08/2014 01:38

    אני לא מבינה מה התפישה הזו שכל בחורה שלא מתאפרת היא פמיניסטית. מה הבעיה להתאפר ועדיין להיות בעד נשים? מותר להיות יפה ולאהוב את עצמך, בשביל לתמוך בשיוויון את לא חייבת להפוך לגבר, כל הקטע הוא להישאר אישה ותוך כדי לזכות בשוויון הזה.
    ועוד משהו; המון חצאיות מתאימות לי, במקרה יש לי המון חצאיות. אני מתביישת ללבוש אותן בגלל שהן נראות עלי טוב. אני פוחדת למשוך אלי מבטים. אני רוצה ג'ינס גדול עלי עם חגורה וסווטשירט לא מחמיאה.

    11/08/2014 01:42

    הפעם האחרונה שאמרו לי כוסית. הייתה היום. לפני ארבע שעות בערך. בפארק. ילד מטומטם. וגם, אחות של אבא שלי חושבת שהוא עושה הכל הפוך.
    עגילים הוא מסכים לי ואיפור לא.
    כאילו, את יכולה לקבל שיתוק ולאבד איזון מחוקים באוזניים. ולהתאפר הוא לא מסכים לך????
    #אבאנדיר

    11/08/2014 01:43

    את צודקת לא נעים שיאמרו לך כוסית,פעם אחרונה שאמרו לי בעטתי,בעטתי בו במקום הרגיש,ממש ככה,זה פשוט דוחה ומגעיל,אני מתאפרת באירועים,רק באירועים.וזאת זכותך לשים איפור שחור בעין,זה לא אומר שאת זונה או משהו כזה מי שבאמת מרגיש שהוא עצמו זאת זכותו,וזאת זכותך המלאה.בנות שאומרים להם זונה והם צוחקות כנראה זה מה שהן רוצות בחיים וזהו פשוט זהו.

    11/08/2014 10:05

#מחחכה ליום המיוחל שאבא שלי יעיר לי על איפור
אני מתאפרת המון, אני יכולה להגיד לך שהתיק איפור שלי קרוב לשל קים קרדישאן (סתם לא, לצורך המחשה בלבד), אני מתייחסת לזה כמחלה, כי אני מכורה לזה, הפנים שלי חיוורות ומגעילות בלי זה.
(אבא שלך באמת נדיר)

*היה לי הליקס והורדתי כי אבא שלי עוד שניה ערף לי את הראש מהמקום*

11/08/2014 01:48

    כיף לך, אני לא בקשר עם אבא שלי ככה שהוא לא יודע אם אני מתאפרת או לא (אני שמה רק מסקרה). אבל אני לא חושבת שכל כך אכפת לו גם אם היינו בקשר. כשעשיתי נזם לא היה לא אכפת בכלל #אבאמעצבןונמאסממנו

    11/08/2014 13:51

    איזה עצבים זה, אני לא ממש יודעת איך להגיב לזה כי בחיים לא הייתי במצב שלך.
    אבל אני מניחה שזה עצבים רצח.
    (הלוואי עלי נזם, באלי:/)

    11/08/2014 13:54

אבא שלי על כל דבר מעיר לי בגלל זה אני אוהבת אותו אבל לפעמים זה ממש חונק.כל דבר שאני עושה יש לו טענות אבל זה נחמד כי הוא ואמא שלי דואגים לי ויש כאלה שאפילו להורים שלהם לא מעניין איך הם נראים או מסתובבים.

11/08/2014 10:07

    אבא שלי מעיר לי אם אני שמה חולצות חשופות, או שאם אני יגיד לו שבאלי לעשות פירסינג (זה לא יקרה, רק דוגמא) אבל על איפור? אף פעם, אני חושבת שגם לו זה נראה מוזר לראות אותי בבוקר, לדוגמא עכשיו, אני בלי טיפה של איפור (כי אין לי עבודה.,.) אבל בדרך כלל תמיד יש לי.

    11/08/2014 12:56

    אבא שלי פריק~
    הוא מרשה לי פירסינג אבל רק מה שאני רוצה.
    אמא שלי תמיד עושה לי ״את נראית כמו פרה ככה.״ וטוב שלא הגזימה.
    ואני רוצה קעקוע, אבל הם לא יסכימו לי. כי מבחינת היהדות אסור~
    וגם, ההורים שלי לא מעירים לי, אני בדרך כלל הולכת צנוע [תהרגו אותי, פעם ב, לשים גופייה.].

    11/08/2014 13:08

    ההורים שלנו יודעים מה טוב בשבילנו פשוט ככה וזה נחמד שהם דואגים אבל לא חונקים ממש אז אנחנו בסדר:)

    11/08/2014 13:35

וואו את ממש צודקת הייתי משיכה לכתוב על כמה שאת צודקת אם הידיים שלי לא היו כואבות

11/08/2014 13:18

המ… אני מסכימה עם חלק מהדברים פה.
לדעץי זה בסדר גמור ללכת כם מכנס קצר, אבל על גבול הטעם הטוב. אין בעיה בללבוש שורט, יש בעיה בללבוש שורט שרואים לך בו את כל התחתונים.
גם בנוגע לאיפור- זה בסדר להתאפר, אם את רוצה/ צריכה איפור. כמובן שילדה בת 10 לא צריכה להתאפר לבית ספר אבל אין שום דבר פסול בללגת לבית סםר מאופרת בגיל 13.
אני לדוגמא, הולכת רק עם מסקרה וגם לזה לא שמים לב. אני גם הולכת עם מכנסיים קצרים, אבל לא כאלה שרואים לי את כל התחת. אצלי בשכבה הבנות לא מפותחות ולי היה פרץ גדילה בסוף כיתה ו', אז אני היחידה שלא נעים לה ללכת חשוף. חוץ מזה, ללכת עם מכנס קצר ממש מבליט את הרגליים. הרגליים שלי רזות ודי חיוורות, אז לא נעים לי.
ההורים שלי די שומרים וזה חבל, כי הייתי רוצה לעשות עגיל באף (אין לי בכלל באוזניים, יש לזה הסבר) לצבוע את חצי מהשיער לסגול ולעשות חמישה קעקועים.

11/08/2014 13:23

ההורים שלי בסדר. אני בסדר. יש לי מזל.
יש לי טלפון שבור, מחשב שבור.
אני הורדתי את העגילים בכיתה ג' מרצון עצמי.
אני לא מתאפרת אבל בגלל שיש לי שקיות שחורות מתחת לעיניים אני אתחיל להתאפר מעט. יקנו לי טלפון חדש ביום הולדת.
אני אמרתי שאני בסדר.
אבל השנה כל התמימות שלי נגוזה כמעט בגלל התלמידים הסוטים של הכיתה החדשה שלי. מה אשמתי שהבאתי ענבים.

11/08/2014 13:24

    אני רק רוצה לצבוע את השער לכחול למעלה ובקווצות תכלת, וכדומה.
    לא ירשו לי אבל אחרי החטיבה אני עושה ולא אכפת לי, או שכן.
    נו טוב אני אוהבת להית מגניבה מה שלא יוצא תמיד מושלם, אבל אני לא לובשת דברים מגעילים וכדומה. ולגבי הדור של ביום??? לחנוק את כולם ולשרוף! סורי.

    11/08/2014 13:27

    על כל שטות אפילו שבן אדם אוכל אומרים על זה דברים מגעילים לדוגמא מלפפון עגבניות שרי ענבים וכאלה,כאילו על מה פאקינג הדור שלך חושב אוכל הופך היום למן כלי להסברת המין,פאקינג פרי!

    11/08/2014 13:38

שנהב, באלי עגיל באף, אבל אני מודעת לעובדה שביום שאני יעשה אבא שלי יהרוג אותי(בכול המובנים)
יוסר, (או משהו כזה) לא אמרת שאסור ללכת עם שורטים, אבל לא שורט דפוק אותי או משהו בסגנון, והאיפור אני אישית חושבת שעד גיל 16-17 לא צריך, הבעיה בי זה שהתרגלתי ואני יגיד שוב, אני מרגישה מכוער בלי זה.
ומלאך, את במצב טוב, התמימות שלי נעלמה איי שם בשנת 2011, זה באמת עצוב אבל אנחנו חרא של דור.

11/08/2014 13:43

    ואני באמת במצב טוב. אבל יש לי הרגשה שאם ארצה לצבוע את השער לצבע טבעי הם ירשו לי. זה עושה לי בחילה אז אני לא מדברת על זה איתם.
    זה עושה לי בחילה כי לדעתי הורים לא צריכים להסכים לילדה בת 11, כן אני פיצית אבל עוד כמה ימים יש לי יום הולדת, לצבוע את השער.

    11/08/2014 13:53

קראו לי כמה פעמים בקללה "זונה" "שרמוטה" וכולי אבל אני לא מגיבה.
באמת שלא. אבל כשקרא לי "מכוערת" רק אז הגבתי. פוגעות בי יותר הקללות של פעם. למשל למילה "מטומטם" הייתה משמעות אז והיא הייתה קללה רצינית כזאת פעם.
ועכשיו הבנים לא פוחדים לגעת בבנות. ומה הקטע של להסתכל בישבנים ובחזה?
שונאת כשמראים שנשים חלשות. אני אישית שונאת את כל הקליפים שדומים ל "WIGLLE" זה פשוט איום.
ובכלל ערסים הם חלק מהדור של היום. והם גאים בזה.

11/08/2014 13:49

אחותי בת שמונה.
יש לה הורמונים גברים.
היא ביקשה מאימא שלי להתחיל להתגלח!
(למרות שאני בת 14 ואחותי בת 12 ואצלנו השיער על הגוף בהיר ודליל ומעולם לא ביקשנו ממנה גם)
מאיפה היא שמעה על זה? ילדים מהכיתה שלה. ילדים בכיתה ב'.
פשוט הייתי בהלם באותו הרגע.
מילא לעשות גבות (אני עושה – היו לי גבות שנראו כמעט כמו שתי מלבנים. עכשיו הן יותר מעוצבות – יש להן צורה.)
פעם אחת הייתה מסיבה שכבתית. אז סתם באתי בגלל חברות שלי. זה היה באולם הספורט של בית הספר. ילדה אחת – מאוד מפותחת לבשה חולצה מאוד צמודה אפילו יותר מדי צמודה והיא היתה בצבע ורוד זוהר כאילו היא צעקה וביקשה שישימו אליה לב. והיא רק בת 14.
זה מדהים אותי כול פעם מחדש – עד כמה שהדור הזה מפגר.

11/08/2014 13:53

    אכן. אח שלי (בן שמונה וחצי) מקלל אותי מכאן ועד להודעה החדשה. אני כמעט שונאת אותו, אבל יותר דואגת שהוא יצא כמו האחרים.
    אני כועסת עליו כשההוא מקלל, מרביץ או לא מסכים לבצע מטלות.

    11/08/2014 13:55

    יש לי אחות בגיל של אחותך, הדבר הכי גרוע שהיא ביקשה מאמא שלי זה טוש ולוח.
    יש לי סיפור בדיוק כמו שלך, קבענו כאילן כמה חברים לשבת באיזה מסעדה בקיצור ידיד שלי הביא את חברה שלו שלא היה לי מושג מי זאת, עכשיו הוא ילד טוב, חברה שלו כולה פוזה מכף רגל עד הראש, היה לה פאן, השורט שלה היה במידה של אחותי והחולצה בכלל זוועתית, בחזרה לידיד שלי? מה אתה פאקינג נותן לחברה שלך לצאת ככה מהבית?!

    11/08/2014 13:59

מבחיל, אה? אבל הדור של היום הם כאלה גזענים. "רוסיה מסריחה." אני לא רוסיה ולא מבינה למה צחקו עלי. "אני אוקראינית, סתומים." התחלתי לומר להם.
ואבא שלי יהודי . מה יש להם? חארות.

11/08/2014 14:05

    לי אומרים:" אוקראינית – רוסיה זה לא משנה. זה אותו חרא. "

    אבל עכשיו זה פחות – כי רוב הילדים בכיתה שלי – אז ההורים שלהם הם יוצאי ברית המוצעות לשעבר. זה היה ככה ביסודי.

    11/08/2014 14:09

    לי לא אומרים כלום כי אני חצי אוקראינית וחצי רוסיה. וגם אם את רוסיה, מה הקשר לסרחון?
    ולפי היהדות אם אמא שלך יהודיה את יהודיה. לי זה לא משנה אם אנשים הם נוצרים או מוסלמים או שחורים או ירוקים, אוהבים בנים או בנות. תכבדו אותי ואני אכבד אותכם. קל ופשוט.

    11/08/2014 14:17

את ממש צודקת. הבנות היום חסרות כבוד, והבנים היום לא מכבדים בנות. אבל זה תמיד היה ככה. אמנם בנות לא היו לובשות "דפוק-אותי" אבל היו דרכים אחרות לזהות את אותן בנות חסרות הכבוד. אבל אם יש בת שאוהבת את הגוף שלה ורוצה ללבוש שורט וגופיה (ולא משנה אם יש לה גוף יפה או לא, אם היא אוהבת את הגוף שלה יש לה מזל ענקי), כל עוד זה לא חושפני, שתהנה! אני לדוגמא אוהבת איך הרגליים שלי נראות בשורטים אז אני כן לובשת ואם אני רוצה ללבוש ג'ינס ארוך בימים ממש חמים אמא שלי גם תעיר לי על זה שיש לי רגליים יפות וממש חם בחוץ (זה די נחמד, ואני לא לובשת שורטים שהתחתון מכסה אותם כשזה אמור להיות ההפך, בד"כ אני בוחרת עם אמא שלי בגדים ככה שזה לא נורא). אני רוצה ממש הליקס ועגיל "סמיילי" ואמא לא מסכימה לי למרות שיש לי נזם וזה נשמע כל כך דפוק שהיא הסכימה לי נזם והליקס היא לא מסכימה… וגם לגבי לצבוע את השיער היא לא מסכימה. ולגבי ההטרדות, יש כל כך הרבה בנות שנחשפות להטרדות מיניות גם אם הן לא לבושות חשוף, אפילו בקרב החרדים יש. זה לא קשור ללבוש של הבת זה רק בגלל האופי המגעיל של הסוטים!! לגבי איפור, אני לא מתאפרת, אני שמה רק מסקרה ולפעמים שפתון ומייקאפ אם אני צריכה להסתיר חצ'קון, ואני בת 15 ויש אצלנו בנות שמתאפרות על בסיס יום יומי וזה עצוב כי לדעתי בנות הרבה יותר יפות בלי איפור. ולגבי הסמארטפון, כיום כמעט בלתי אפשרי למצוא טלפון ישן ופשוט, וגם אם היה ניתן למצוא, ילדים זה עם אכזר, כך שהם יצחקו על אותו ילד חסר הסמארטפון. לגבי חשיפה לתכנים מיניים, אפשר לחסום את הסמארטפון מזה, ולצערי גם עם סמארטפון וגם בלי, גם עם חסימת תכנים פורנוגרפיים וגם בלי, ילדים בכיתה ג' נחשפים לזה דרך פרסומות באינטרנט (וגם אם ילד שומע את המילה פורנו הוא יכול לחפש במחשב..).
בקיצור, החברה של היום דפוקה.

11/08/2014 14:08

    תגידי את זה לכל מי שאי פעם קילל אותי. הם ירוצו להרוג אותך ואת כל השותף לדעה שלך. לפני שהם יגיעו אליך אני אהרוג אותם בעצמי ואז העולם יהיה נחמד ונעים.

    11/08/2014 14:10

    היה לי פלאפון עם כפתורים לפני שנה והמכסה האחורי שלו נשבר פתאום – אחרי ארבע שנים. וכבר לא היו כאלה פלאפונים – אז קנו לי פלאפון מגע שאף אחד לא שמע עליו. "גלקסי אקספרס".

    11/08/2014 14:13

    להגיד את מה?

    11/08/2014 14:14

אני שונאת גזענות כאילו מה הקשר בין גזע לאופי?!
יש בנות שלא מבינות שהצניעות יפה גם היא. ולא כדאי לחשוף את כול האיברים שלהן בלי להותיר הרבה מקום לדמיון. השיער שלכן יפה טבעי בלי כל המחליקים למינהם. תנו לעצמכן קצת כבוד. מה קורה עם הדור של היום?! אומרים שהדור היום פחות שובינסטי אבל זאת טעות הדור של היו יותר גרוע מהדור במאה ה-16.
יש חוקים נגד דיכוי נשים הפליה ופגיעה בהן. אבל הן עושות את זה מרצונן בזה שהן מפקירות את גופן.

11/08/2014 14:13

    לי יש שיער חלק ואני לא אוהבות אותו.
    זה משעמם.
    לכן אני מסלסלת אותו בעזרת רולים או יושנת עם צמה ואז הוא גלי…

    וגזענות?
    פעם אחת הייתי באיזשהו פורום ומישהי כתבה: "אני מצטערת אבל בגלל שאת רוסיה תמותי. סורי אני גזענית. חחחחחחח"
    אם היא הייתה יושבת לידי הייתי מכה אותה עם מחבת. זה כזה טיפשי.
    ועוד משהו. יש לי ילדה בכיתה שיש לה בעיה עם הומואים אבל לסביות? הן הכי סבבה בעולם. מה הקטע שלה? אין לי מושג.

    11/08/2014 14:16

רק אני מרוקאית שלמה :)
אז כמה דברים:
*אני מתאפרת הרבה עינבל אני מסכימה איתך לגמרי שלא צריך להתאפר בכלל, אבל אני לא יכולה, ברצינות הייתי שולחת לכם תמונה של התיק איפור שלי ואז אולי הייתן מבינות.
*בקשר לגזענות, מצידי שכול החברים שלי יהיו רוסיים אתיופים פרסים וכול המשך הבולשיט הזה, אני בחיים לא יהיה גזענית.
•הומאומים ולסביות זה אהבה•

11/08/2014 14:24

    ענבל*
    ואני מבינה אותך זה התמכרות וגם אני אחרי שהפסקתי לעשות מחליק לא זיהתי את עצמי עם שיער מתולתל
    ואני פשוט מעריצה הומואים ולסביות! הם כלכך מדהימים וחזקים שהם מסוגלים לשרוד את כל השנאה מסביבם!

    11/08/2014 14:35

זה כל כך מדוייק שזה כואב. אישית, אני כל כך שונאת את כל החרא הזה שכל מילה שנייה של אנשים היא גסה וכוללת את האות ז', זה מעביר בי חלחלה רק לשמעו את המילים האלה, ולצערי אני נאלצת לשמוע אותם כל יום. שלא לדבר על זה, ואני חייבת להוסיף את זה, שבבית הספר שלי יצא לי לראות ילד בכיתה ח' (!!!!) מעשן סיגריה. זה כל כך מגעיל ומסריח וחונק אותי בכל פעם שאני בקושי נושמת ממנו, ואני מתאפקת שלא לשים יד או חולצה על האף כדי לא להריח את התועבה הזאת.
זה נורא שכיום מוכרים חולצות חושפניות כל כך עוד במידות לילדות בנות 10! שלא לדבר על הטייטסים (שנאה שנאה שנאה) שאולי מסתירים את העור, אבל חושפים את כל התחת ואני פשוט רוצה לעצום עיניים כדי לא לראות כי אני ממש לא רוצה לראות את זה. וזה בלי להוסיף את החולצות החצי שקופות שרואים את כל הגב, אולי לא לגמרי, אבל רואים. אישית אני כן לובשת חולצות כאלה (אם הן יפות בעיניי) אבל אני גם לובשת גופייה מתחת. (והנה אני שוב מתחילה לדבר על עצמי…)
המציאות היא שכיום הנוער (ולא כולו, לא מכלילה) הרוס. מלא בכפן (רעב קיצוני, הו הו אני אקדמאית! סתם לא.) לכל המיניות ותשומת הלב והרצון להיות מושלם ולרצות את המין השני, ושוכח מה זה כבוד עצמי בשביל זה. זה נורא, והאמת, אני אפילו מתביישת שאני חלק ממה שנקרא "הנוער של היום".

11/08/2014 14:25

    מסכימה איתך בכול מילה.
    בואו נתמצת אנחנו חרא של דור ובואו נודה, בכול אחד מאיתנו יש את הנגיעה שאומרות 'נוער 2014' אין מה לעשות זה נמצא בכולנו, בין אם בבגדי ים, בבגדים, באיפור, באופי, ביחס, ובכול שאר הדברים.
    אין מה לעשות, אנחנו דור מגעיל, כול אחד חושב על עצמו ובדיוק כמו שאמרת, על איך לרצות את המין השני.
    זה פשוט זוועתי ומחליא.
    אבל אין מה לעשות.

    11/08/2014 14:31

    אין לכן להתבייש מזה שאתן חלק מהנוער של היום. אני נמצאת בקבוצה של מש"צים (מדריכי של"ח צעירים) ובזכות אנשים כאלה יגיע השינוי! תנסו להיות חלק מהשינוי ותובילו שינוי!!
    ולגבי טייץ, אני בזמן האחרון כן אוהבת טייצים. אבל אני לא לובשת טייצים שקופים. אני לובשת רק בצבע שחור, ויש לי גם טייץ גלקסיה, טייץ גיבורי על מקומיקסים וטייץ הדפסי עיתונים שהם ממש ממש מגניבים

    11/08/2014 14:38

אני לא חושבת שאפשר להאשים כל כך את ההורים הם יכולים לנסות למגר את התופעה אבל בתכלס בנות אם הן רוצות להפוך לדבר הזה הן יעשו את זה גם מאחורי הגב של ההורים שלהם (יש לי חברה כזאת).
ההורים גם לא יודעים אם הילד יודע לקלל לדוגמה: לי יש אוצר מילים מגוון (שכמובן ההורים לא יודעים עליו) במילה המועטה ואני משתמשת בזה כשאני צריכה, זה גורם למטרידים להתרחק ולא יודעת למה זה רוכש כבוד מילדים אחרים ככה שהם לא יורדים עליי ומשפילים אותי.
לדעתי איפור זה לא דבר רע… זה משפר את המראה שלך ונותן לך יותר ביטחון… כשזה ילדה בכיתה ד זה רע! מאוד רע!! אני חושבת שמכיתה ז-ט האיפור היחידי שהיה לי זה מסקרה אחר כך זה נהפך ל"כבד"…
התמימות שלי נהרסה אי שם בכיתה ד' ככה, אבל גדלתי לגמריי בסדר ונורמאלי, אני לובשת מכנסיים ארוכים וחולצות קצרות האיפור שלי כולו אני עושה אותו טבעי חוץ מהעיפרון הכחול (אני יכולה להסביר איך לעשות את זה לבנות שרוצות להתאפר בלי שזה יראה יותר מידי…)
העולם נדפק כל כך וזה לא רק ישראל ההורים מנסים להיות חברים של הילדים שלהם שזה עוד יותר נורא אבל הכי נוראי זה הפינוק הבלתי פוסק של ההורים וזה שאין להם אומץ להגיד לא לילד, והילד הזה טיפס על עץ גבוה מידי.
רצח זה לא הפיתרון אולי חינוך נוקשה יותר (לא דיקטטורה חינוך קצת קשה יותר)

11/08/2014 14:32

    ~זהירות חפירה לפניך חחח ~

    11/08/2014 14:33

    זה תלוי במקרה תסכימי איתי שיש הרבה מקרים שהאצבע המאשימה צופנת אך ורק אל ההורה (כתבתי אותם למעלה)
    אמנם לא תמיד, זה שהילד עושה פרי פייס ותוך שניה ההורים כבר ליד ההגה רצים לקנות לו מה שהוא רוצה.
    זה שלכול ילדה או ילד בכיתה ג' יש אייפון.
    זה שכול ערס היום חייב לידו מישהי שתהיה חצי עירומה כדי לעלות את האגו שלו עוד קצת.
    זה שכמות הילדים שהאיי-קיו שלהם נוטה ל-0 הוא רב ביותר.
    זה שאחותי הקטנה יכולה ללכת לחנויות של מבוגרים ולקנות שם מה שהיא רק רוצה
    זה שהיום אם אני רוצה שמלה שתחסה לי מינימום את האגן וקצת אחריו אני צריכה ללכת לתופרת.
    זה שאחי הגדול חוזר כול יום ב-4 לפנות בוקר.
    זה שכול ילד בעיטה ט' יכול ללכת לסופר פארם כדי לקנות קונדומים.

    אין מה לעשות
    זה הדור שאת אני וכולנו חיים בו.

    11/08/2014 14:38

    נכון, החינוך בארץ ישראל ממש גרוע

    11/08/2014 14:40

    ענבל זה ממש לא רק בארץ, ישראל מושפעת מאמריקה בדיוק כמו רוב העולם המערבי.
    ואין מה לעשות עם זה.. נכנסים לגוגל וכל המידע שאת רוצה יכול להגיע אלייך….
    את אמרת שהילד שמע את המילה פורנו מילדים גדולים אבל מה הבעיה לכתוב בגוגל כל איבר מין שאת רוצה ואת תגיעי בשניות לאתרי פורנו…
    נויה אני יודעת שזה הדור שאנחנו חיים בו ואני מקבלת את זה ואני לא יודעת מה איתכם אני יכולה לשבת ולהיות המומה מכל המשפטים האלה או שבעצם לדבר עם הילדה הזאת שאמרו לה שהיא זונה וצחקה ולהסביר לה למה זה לא בסדר מפה זה בחירה שלה מה לעשות עם עצמה

    11/08/2014 14:58

    Orz (או משהו כזה) אני לדוגמא בחיים לא ילך ויסביר למישהי למה זונה זה לא מחמאה.
    אם אומרים לה את זה, סימן שהיא יכולה להבין לבד..!

    11/08/2014 15:11

כולכן צודקות, כולן.
אבל זה בלתי אפשרי להאשים את ההורים. כן יש להם חלק מהאשמה
אבל לבוא ולהאשים אותם בהל זה לא הוגן, לא כל ההורים ככה.
ולא כולם רוצים שזה יגיע למצב שבו הבת שלהם בקושי לבושה.
הם פשוט אוהבים את הבנים והבנות שלהם, ורוצים לתת להם כל דבר שהם רוצים.
אז הם נותנים להם קצת חופש, כי הנה הם בוגרים והם צריכים לעשות את זה לבד…
ואז מבלי משים הם מאבדים אותם למען השטויות שיש היום בחוץ, הם פשוטים מושפעים מהחברה. החברה היא ההאשמה!

11/08/2014 14:58

    זה תלוי.
    ממש תלוי!

    11/08/2014 15:03

    כל דבר תלוי…
    לכל דבר יש כמה אפשרויות!

    11/08/2014 15:04

    סבבה
    בעניין הזה במיוחד! אם ההורים נותנים לילדה, זה ברוק שהיא תהיה, אם לא אז זה פיפטי פיפטי (לצורך העניין כן?)

    11/08/2014 15:09

נויה אני יכולה תמספר טלפון שלך,הכתיבה שלך מדהימה ואני צריכה עזרה עם רעיונות:)
פשוט האימייל שלי יש בעיה,אז אשמח אם תרשמי:)
למרות שזה לא קשור לנושא

11/08/2014 19:30

אנונימית..?
כאן? לא.. כולם יראו אני לא יכולה..
את יודעת מה זה kik ?

11/08/2014 20:39

אמממ לא
את יכולה להסביר ואת יכולה לקרוא לי לירון:)

11/08/2014 22:04

    סבבה, זה אפליקציה שהיא לא עם מספר היא עם משתמש, כאילו ווצאפ עם משתמש…
    תורידי את האפליקציה ותגידי לי שכבר הורדת..

    11/08/2014 22:06

לא משנה כבר הורדתי רק מה השם שלך???
כתבתי שם woooowwwliron זה השם שלי

11/08/2014 22:11

noyagouta1 תמצאי תשלחי הודעה..

11/08/2014 22:21

אוקי

11/08/2014 22:37

לא מצאתי אותך אולי תנסי את אני לא יודעת אם זה הכינוי שלי ב-kik (שהכינוי זה מה שרשום למעלה) או השם הפרטי Liron סמיילי מאוהב תחפשי כי אני לא מוצאת

11/08/2014 22:43

קודם כל, חשבת על זה שהוא אמר לה את זה בצחוק? כמו ירידה כזאת?
כמו לדוגמה:
היא גנבה לו את האייפון, וגם אחרי חמש דקות של מאמץ הוא לא הצליח להגיע אל האייפון אי שם למעלה בידה המורמת. זה לא הוגן שההורים שלי נמוכים, חשב. צריך לעשות חוק או משהו. מאריכי ידיים כנגד הגבוהים.
חדור מוטיבציה, הוא החליט לקפוץ. רק באמצע הקפיצה, באוויר, הוא הבין שזאת שגיאת חייו.
יש רק כלל אחד בחיים: אל תקפוץ באוטובוס. בחיים.
הוא השתטח אפיים וגברת עם עקבים מחודדים כמעט שיפדה לו את הזרוע. "סליחה," היא זרקה והמשיכה כלא מתנצלת בכלל. הוא קם, מושפל. "זונה," הוא סינן, כעלבון סרקסטי אחרון למובס. היא צחקה ונתנה לו את האייפון.
מסתבר שיש שני כללים בחיים: לפעמים סרקסטיות גם יכולה להציל את המצב.

דבר שני, אני חשדתי מאז ומעולם שעניין ה"מוכרת מזונות" הוא טיוח של הפרשנים. כי הרי איך יכול להיות שפרוצה לא שומרת את עצמה לחתונתה (ושלא נדבר על שומרת נגיעה) מצילה את המרגלים ומביאה לניצחון ישראל?
ובכלל, כמו שאמרת. אין צורך לתת לילדים צעירים מידע שכזה, או לנערים מתבגרים מידע שכזה.
את יודעת מה? בעניין רחב, אני כבר מעדיפה שתהיה זונה. לא כל האנשים הקצת מתוחכמים וקצת בעלי המזל הם צדיקים עליאיים וטהורים. אנחנו אנושיים, אחרי הכל.

אבל עזבי אותה לרגע. בואי נדבר על הדור שלנו לרגע.
בבית הספר שלי שמעתי על תלמיד אחד שעישן מכיתה ז'. בשנים כגון שנות החמישים-שישים-שבעים היו הרבה יותר. כמעט כל דמות בסרט עישנה.
בואי נדבר על גריז. על חבורת הבנות ששם. חוץ מסנדי, כולן שם כנראה שכבו בכיתה י' או ט'. ובתקופה בה הסרט מתרחש, סביבות שנות החמישים (אני חושבת), כנראה שזו הייתה התנהגות נורמלית לחבורות שכאלה.
וזה לא זנותי?

אל תשכחי לרגע שגם הורי הערס הצעיר והפרחה המתלמדת תרמו דבר או שניים. רבים מהישראלים לוקים בחלק מהתוכנות הנחשבות ערסיות גם בלי משים וגם עם ההתנהגות הכי לא ערסית.

אז מה יש לעשות? קודם כל, להשתדל לא לשפוט לפי הגדרות של החברה או דעות קדומות. יצא לי לדבר עם כמה מה'פרחות' של בית הספר שלי ביסודי, והן התגלו כחביבות ואחת מהן גם למרתקת. בהמשך אולי לא כולן הפכו לחברותיי הטובות ביותר, אבל אם יודעים לא לחשוש מהן כל כך הן בסדר. נסבלות בהחלט.
יצא לי להכיר מישהו שממבט ראשון היה נראה לי כמו ערס סביר, אבל הוא ממש נחמד. אז הוא אוהב מזרחית. אז הוא לובש בגדים קצת ערסים. אין לי בעיה לדבר איתו.

בקיצור: כן. יש דברים שנראים לנו כעת כהתדרדרות, אבל היו כבר התדרדרויות כאלה בעבר. כל מקרה לגופו.

11/08/2014 23:05

    אגב כל עניין הגזענות וההומופוביה:
    1. הדבר הכי קרוב לגזענות שקרה לי הוא שסתם חשבו שאני רוסיה למרות שאני לא. אה, וזה שלא האמינו לזה שסבתא שלי מרוקאית. אבל זו לא גזענות. זה פשוט ידע מוקדם על מראה טיפוסי של מרוקאית.
    2. אין לי בעיה עם הומואים ולסביות אם כי מעולם לא הבנתי את העניין. מצד שני, אני גם לא מבינה אהבה בין בנים לבנות, אז אני סתם מוזרה.

    חפרתי מספיק.
    סטי – סוף.

    11/08/2014 23:21

    אנחנו מדברים על שבין שונים לגמרי!
    את כתבת את ההודעה הזאת כאילו שפטתי אותם על פי המראה החיצוני אז אני לא! אני יוצאת, והרבה, מה גם, אני בן אדם חברותי, ככה שאם מישהו או מישהי יתחילו לדבר איתי אני יזרום בכיף.
    אז נכון שיש כאלה שהחזה שלהם בחוף, ונכון שיש כאלה שהגינסים שלהם זה טייצים (רק אתמול יצא לי לצלם רגליים של אחד כזה, חברות שלי חשבו שהוא בת) אבל הם אנשים נחמדים ביותר.
    ויש את הצד השני שבמראה חיצוני הם נראים בדיוק כמוהם ככה גם בפנימי.
    שאנחנו לדוגמא יוצאים עם השכבה, את יכולה לראות את דמותם של הערבים בספסל אחד צמוד אליהם (אבל ממש) נמצאות דמותיהן של הפרחות.
    יש הבדל בין מראה חיצוני, וזה יכול לבוא גם מנקודת מבט שונות.

    11/08/2014 23:27

    אני לא מדברת על מראה חיצוני, אלא גם על רושם ראשוני. על מה שהם מקרינים לסביבה לעומת מה שהם באמת.
    הבנות ה'פרחות' ההן מהיסודי נחשבו לפרחות במשך שנים, בהתבסס על התנהגותן כלפי הסביבה.
    ואני מתכוונת, שאם יום אחד יחליטו כולם שבני נוער המסתגרים בביתם מול המחשב וכותבים זו תופעה שלילית ונוראה המראה על התדרדרות, זלזול בעצמם וכדו'. אני מבינה את מה שכן אמרת, וכל החפירות האלה התייחסו לשבב זעיר, כיוון שעל כל עניין ההתנהגות הזנותית אין לי מה לחדש.

    11/08/2014 23:31

    לא הייתי קוראת לזה חפירות.
    אני מסתובבת בין הרבה כאלה, אתמול באמת היה לי מורך עז לכתוב את זה כי זה היה פשוט מדהים איך המילה 'זונה' הפכה למחמאה.
    אנחנו דור מגעיל ומכוער, אין מה לעשות, אני לא משקרת לעצמי אני ריאלית ומציאותית, כול מה שהיה לי לכתוב כבר כתבתי ואני חושבת שבעניין זה כולנו מסכימים, ואין כאן אפילו דעות.
    ובעניין הגזענות.
    אני חולת הומואים, למרות שאני לא מכירה אפילו אחד כזה, אבל הם מצטיירים לי כדמות ממש נחמדה.

    זה נחמד שאת לא מבינה אהבות בין בנים לבנות, אפשר לנסות לתקן אותך, אולי את פשוט לא מבינה את זה בגילאים שלנו (בהנחה שאת בסביבות הגיל שלי, 15)

    11/08/2014 23:40

אני כל כך אוהבת את הדיבורים הללו.
ואני הייתי מכה במחבט כמו לונה את כל הערסים הרעים/ גזענים/ והקללנים המפונקים. קלטתי שאני אוהבת מאוד את האתר. מאוד מאוד מאוד.

12/08/2014 09:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך