זה קשה

שחר.נ. 03/10/2015 505 צפיות 4 תגובות

יכולתי עכשיו לא לנשום. יכולתי עכשיו להיות מכוסה באדמה רכה, אחרי שניקו אותי,זה יכול היה להיות כל אחד. אנשים רצים לאמבולנסים. ג׳פים יוצאים מהישוב. ואני אפילו לא בבית. הפחד מתחיל לנקר בליבי. הוא אוכל מיבפנים והבטן מתקווצת. אני מבררת ושואלת, ולבסוף מקבלת תשובה. פיגוע ליד הישוב שלך. אני מתקשרת לברר אם משפחתי חיה. הדמעות זולגות בשצף, קולה המרגיע של אמא עונה. "כולם חיים?" זה כל מה שאני מצליחה להוציא. אמא מרגיע ואומרת שכן, אך אז היא מוסיפה. "אל תחזרי היום הביתה." הפחד חוזר והדמעות מכתימות את הסוודר שחברתי השאילה לי. "אמא אני מפחדת." אני ממלמלת לטלפון. אמא מנסה להרגיע, אך לתודעה מתחלחל, שכדי לחזור הביתה אני צריכה לחזור דרך איפה שהיה הפיגוע.


תגובות (4)

מספנים במקום מיבפנים* אמא מרגיעה במקום אמא מרגיע*
כן, זה בהחלט קשה. אני גרה בישוב שאין בו כל כך פיגועים ואזעקות נשמעות רק כשיש תרגיל. אבל אני כן יצא לי להכיר אנשים שגרים במקומות מסוכנים יותר, וזו בכל זאת ישראל, ולכן ברור לי כמה זה קשה. רק בשנה שעברה, נדמה לי, היו לנו כמה אזעקות אמיתיות, ולאנשים שבכלל לא רגילים לזה היה מפחיד הרבה יותר, למרות שנדמה לי שאף אחד לא נפגע.
משתתפת בצער כל מי שנחשף לדברים האלו.

03/10/2015 22:09

זה באמת קשה…
בכלל בשבועות האחרונים אני חושב פעמיים לפני שאני יוצא לרחוב.
יהי זכרם ברוך.

03/10/2015 22:49

אמן. יהי זכרם ברוך.. כן זה קשה לקבל כל פעם שמקבלים זה כמו סכין ללב..

04/10/2015 01:43

מדברים על סכין בלב…

04/10/2015 03:01
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך