sheleg
?

זה שווה?

sheleg 30/09/2013 712 צפיות 5 תגובות
?

אחרי כל כך הרבה זמן, אותה תחושה מוכרת.
החיוך, הפרפרים , מכל הודעה שהוא שולח.
אנחנו מכירים כל כך הרבה זמן אבל רק עכשיו ראיתי.
אני לא רוצה את זה.. לא באלי לפגוע או להיפגע שוב. לא בא לי לשבור עוד לב או להישבר מחדש. אם מה שאני מרגישה עכשיו אומר שהתגברתי אני לא רוצה לחזור אחורה! אני לא רוצה שוב להתאהב.. זה מיותר וזה כואב.
החוסר וודאות הזה, אם הוא מרגיש גם. המרחק בנינו.
הפער המנטלי, השוני, הערכים, הבלבול.
אני פשוט לא רוצה את זה. לא רוצה להתאהב!
ואז שוב צפה השאלה, הסקרנות בכל שיחה.. 'גם הוא מרגיש את זה?' ואחרי באה הסטירה. אני לא רוצה את זה. ושוב, 'ואם הפעם זה יהיה אחרת?' ואז הידיעה שזה יהיה שונה אבל אותו הדבר.
שווה לוותר מראש רק כי נגמר לא טוב? ברור לי שלא.. אבל אני לא יעמוד בזה פעם נוספת, הפעם אני לא אצליח.
שווה להרוס ידידות טובה כל כך רק בשביל אולי?
שווה לקחת את הסיכון שאני אאבד אותו?
חד משמעית! אני לא יודעת..
אז להפסיק את הקשר..? או ללכת עם הלב? או בכלל להקשיב להיגיון ולבלוע את הרגש..?
מה לעשות?!
איך אני אדע עם הוא גם מרגיש?
איך אני אעזור אומץ כדי לקבל החלטה?
כל כך הרבה שאלות.. ואין לי תשובה.


תגובות (5)

הו אני כלכך מזדהה איתך!! אני הרגשתי את כל זה פעם בדיוק! בסופו של דבר אני לא עשיתי כלום, ועכשיו אני בכלל לא רואה אותו (המרחק) אני אפילו לא יודעת מה איתו.
הייתי עונה לך בשמחה, אך אני בעצמי לא יודעת מה נכון וכדאי לעשות…

30/09/2013 11:42

"אם לא תנסי, לא תדעי" זה המשפט שאומרים הרבה לאנשים שבדילמה אבל לא תמיד הוא נכון!!
אם כבר קרה לך כמה פעמים שהתאהבת ואז נפגעת אז אני מציעה לך לבדוק באיזה שלב התחלת להפגע ושם לעצור את עצמך ולא לצפות ליותר מידי.
גם לי זה קרה יחסית הרבה פעמים, ובגלל זה לפני שאני מתחילה לפתח ציפיות אני חושבת 20 צעדים קדימה, חושבת על הבנאדם, כמה זמן אני מכירה אותו, איך הוא באופי, כשאנחנו ביחד איך הוא מתנהג אליי, ואם בכלל הוא שם עליי…

30/09/2013 11:44

ואיך אני יכולה לדעת מה הוא מרגיש? *בלי לשאול אותו*

30/09/2013 12:03

תראי איך הוא מתנהג אליך ליד חברים ותשווי אם ככה הוא מתנהג גם כשאתם לא ליד חברים..
אם אין כל כך שינוי אז או שהוא שחקן טוב, או שהוא לא מרגיש אליך כלום (מה שדי עצוב).
אני יכולה להגיד לך שיש לי ידיד שליד חברות שלי כשאני בלעדיהם הוא יכול לקלל ולצאת ביציאות לא ממש יפות וכשאני בסביבה אין מצב שהוא מקלל או מתנהג שונה!
חברות שלי מספרות לי על הפגישות שלהם(;
אני לא יודעת למה הוא ככה, אולי הוא מכבד אותי בגלל שאני לא בדיוק כמוהם, ואולי זה מסיבה אחרת…..

30/09/2013 15:09

אבל זאת הבעיה שלי.. הוא גר בעיר אחרת.ונפגשנו רק פעמיים.

01/10/2013 07:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך