אין לי שום כוונה להשתמש בבוטות ובקללות, אך לעתים המילים הכל כך בוטות הללו הן אשר מבטאות בצורה הקנה ביותר את רגשותיי. אשמח לשמוע הערות :)

זונה לאהבה

03/07/2016 479 צפיות תגובה אחת
אין לי שום כוונה להשתמש בבוטות ובקללות, אך לעתים המילים הכל כך בוטות הללו הן אשר מבטאות בצורה הקנה ביותר את רגשותיי. אשמח לשמוע הערות :)

לא, היא לא אהבה את ריח הזיעה ועשן הסיגר שחיבק את קירות החדר ויושביו עד מחנק.
לא, היא לא אהבה שביתה פתוח לעיני כל, סודותיה הכמוסים פרוצים לעיני כל כמותה.
לא , היא ממש לא עשתה זאת בשביל הכסף.
לא, אם חשבתם שבשביל כסף בני אדם יעשו הכל …חשבתם פשוט לא נכון!.
לא, היא לא אהבה טלפונים ואת כל הקטע של הדור החדש.
לא, היא שנאה להתחבר פעם ביום למציאות הווירטואלית ולגלות שהמשיבון נותר ריק.
אבל היא הייתה רוצה לראות שבריר של דאגה ואם נגזים נאמר שבריר של אהבה מצד הסובבים אותה.
היא נשבע שאם כסף מניע את האנושות היא לא חלק ממנה , מה שמניע אותה והורס אותה בו זמנית הוא הצורך באהבה. אם היה לה מישהו או אפילו מישהי שתלמד לאהוב אותה ביום היא לא תתנחם בזרועותיהם של אותם חזירים בני זונות בלילות. האמינו לה הכסף לא שווה דבר מר שכזה, אותם חלות אדם שלהם אישה ילדים שלהם משפחה שלה מחכים בבית בחוסר ידיעה עד כמה אהבתם נבגדת. היא בזה להם על כך שסקס להם הוא כאוויר לנשימה ולצורך העניין כאהבה למחייתם.
לא היא לא ונאת את מוסד הנישואים, היא פשוט לא אוהבת לראות את זוגו כמו הוריה שהתחייבות זו היא הפקטור היחידי שבגללו מעדיפים להישאר נשואים. ממש לא בגלל שיש אהבה או רצון וזכות בה שוב אלה יותר פשוט לישון לצד מישהו ולדעת כי הוא יספק את הצרכים המיניים לכמה שנים לכל הפחות.
אם תשאלו אותה, היא בספק אם אי פעם הדקירות העזות בחזה יפסקו.


תגובות (1)

גרמת לי לחשוב אחרת, למרות שרוב הזונות הן נפגעות מינית או נזקקות ממש לכסף

04/07/2016 00:12
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך