סיפור אמיתי! אימה!

חבורת תס"י- הגנב- פרק 4

20/12/2013 784 צפיות תגובה אחת
סיפור אמיתי! אימה!

החופש הגדול בין ג' ל-ד':
היה זה עוד יום בחבורת תס"י. נפגשנו שלושתינו (יסמין, תמנה ואני) בחצר בייתי.
באחת הפינות היה ריבוע בתון קטן שהיה גבוע יותר מהחלקים האחרים בחצר והיה מוקף גדר עץ רופפת. הגדר הייתה נמוכה, אבל הרגליים שלנו היו עוד יותר נמוכות, אז תלשתי שתי חלקים מהגדר וזכלנו פנימה.
"איזה מגניב!" אמרה תמנה, "אז זה המקום הקבוע של המועדון? איזה כיף!"
"וואי" אמרתי נשאנתי על הגדר, "סוף סוף יש לנו מקום למועדון. ממש, המועדון שבחצר!"
"תמיד רציתי מועדון" אמרה יסמין, "אבל, מה עושים בו עכשיו?"
תמנה באה לענות לה אבל אז סגרה את הפה ופנתה אלי: "מה באמת עושים?"
"אני לא יודעת, זה סתם מגניב. חוץ מזה, אנחנו לא עומדות להמציא ספה סודית, אז מה באמת נעשה? למישהי יש רעיון?"
"או, לי יש!" קרה יסמין, "אולי כל אחת בתורה תכין פעילות. אתן מבינות, משהו בסגנון דפי צביעה או תחרות ציורים, או… כל מיני דברים שאנחנו אוהבות!"
"כן, אולי גם סידור בובות?" הציעה תמנה.
"וגם תחרויות ריצה או תופסת?" הצעתי, "נשמע כמו כיף. אז מי ראשונה?"
. . .
חופש פסח, כיתה ה':
היה זה בוקר משעמם במיוחד. לא היה לי מה לעשות. תמנה לא ענתה לי ויסמין נסעה אם אמה לסבתא שלה. אוף!
אחי ואני ישבנו בסלון כשפתעום מישו פתח את שער הבית. נשמעה חריקה וראיתי איש מבוגר נכנס לחצר שלנו. הנכתי שהוא בא לסדר לי את המזגן, הוא לא עבד משהו. אבל האיש לא סחב איתו כלום. אולי אבא הזמין אותו? חיקיתי לדפיקה על הדלת. תכננתי לשעול "מי זה?" לפני שאני פותחת, כי אבא לא מזמן הזכיר לנו כמה חשוב לנעול את הדלת ולא להכניס זרים. אך האיש לא דפק.
אחי ואני ראינו את ידית הדלת זזה, אילו ניסה להכנס פנימה, אך הדלת הייתה נעולה.
ראיתי את האיש דרך החלון נכנס לטנדר שלו.
יצאתי החוצה לראות אם הדביק פרסומת על הדלת ובתאות נפל על הידית, אבל לא היה שם כלום.
הבטתי באיש, שהבחין בי עד עכשיו, מסתלק עם הטנדר שלו.
סיפרתי לאבא שלי והוא אמר: "את רואה למה צריך לנעול את הדלת?"
התקשרתי ליסמין. אבא שלה שוטר, אולי הוא יעזור! אבל אוי, איך שכחתי! יסמין לא בבית ואבא שלה בטח בעבודה.
פתעום נזכתי שיש לנו את מספר הנייד של אבא של יסמין על המקרר!
רצתי לשם במהירות וחייגתי אליו. סיפרתי לו כל מה שהיה צריך לדעת. הוא אמר לי להרגע, שזה בטח סתם מישהו שהתבלבל, אבל ידעתי שזה לא. וליתר ביטחון הוא ביקש שאני אפרת איך הוא נראה ובאיזה מכונית נסע. הוא גם אמר שיחפשו אותו באזור, למקרא שהוא עוד מנסה לפרוץ לבתים.
לצערי כנראה שהוא לא יהיה בסביבה, אחרי הכל הוא ראה אותי אחרי שניסה להכנס לבייתי.


תגובות (1)

אמא … דיייייי

תמשיכי

20/12/2013 10:43
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך