החברויות, אל תתנו לכלום לסובב לכם את הראש

חברות

17/04/2016 756 צפיות 3 תגובות
החברויות, אל תתנו לכלום לסובב לכם את הראש

חברות היא דבר מסובך, היא כמו מסטיק הוא נדבק לנעל, לפעמים קשה להוציא אותו ולפעמים דווקא קל.
יש לי חברה טובה ואתם בטח שמעתם עליה בסיפורים הקודמים שלי, בכל מקרה אני והיא החברות הכי טובות אבל אני לא בטוחה שהיא באמת חברה שלי ולא סתם עוד חיקוי כי אני בטחתי בה, סמכתי עליה אבל כמעט כל הבנות בכיתתי שאני שואלת אותן אם היא מרכלת עלי הן אומרות לי שכן.
אני לא יודעת אם היא באמת רוצה להיות חברה שלי, ואם לא אני אהיה מאוכזבת מאוד כי היא זאת שסיפרתי לה הכל, שפרקתי בפניה הכל ושאני באמת מרגישה משוחררת איתה.
באחד הסיפורים שלי, "ההצגה" שכחתי להוסיף, והתהילה של התפקיד הראשי שאותו היא משחקת היא גדולה כי בשבילה כי היא אוהבת לעשות את הדברים האלה שהם לשיר, לרקוד, לשחק, כאלה דברים ואני לא רוצה שהתהילה תסובב לה את הראש כי זה יכול לקרות ברגע ומהמסלול הזה אי אפשר לחזור אז אם תוכלו לעזור לי תכתבו לי בתגובות כי אני לא רוצה לאבד אותה.


תגובות (3)

חברות היא דבר נהדר, כמו מסטיק שלעולם לא נגמר לו הטעם, כמו השקיעה שתמיד חוזרת על עצמה. שבוע טוב וחג שמח.

18/04/2016 02:28

שלום קוקולה,
אגיד לך את דעתי לגבי החברות המצערת שלכן ואשאל את דעתך לגביה.
אינני חושב שאתן צריכות להישאר בקשר זו עם זו. מדוע את צריכה להיות חברה של מישהי שאת לא בטוחה שאת יכולה לסמוך עליה? אם קיים החשש שהיא מרכלת עלייך עם בנות אחרות ושהיא תשכח אותך רק משום שזכתה לקצת תהילה בעקבות התפקיד, כדאי לך להבין שהיא לא ראויה לך.
אני אומר לך זאת כאדם עם ניסיון רב בתחום שעוסק לא מעט שנים בעולם הילדים ובתור אחד שצופה מהצד בילדים בגילך ואף יותר, אני יכול להגיד לך שהתנהגותה מבזה ומרתיעה וההפסד הוא שלה בלבד.

18/04/2016 02:30

תודה רבה אני מעריכה את זה שעזרתם לי

18/04/2016 21:56
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך