חברים נאמנים ואמיתיים

Lucilov 28/01/2016 885 צפיות אין תגובות

חברים נאמנים ואמיתיים לעולם לא יעזבו אותך, יישארו איתך תמיד בכל הרגעים גם כשאתה שמח הם יהיו שם וייחכו אלייך יצחקו כאשר אתה צוחק וישמחו בשמחתך וגם ברגעים הפחות טובים קשה לפעמים עם החיים ולא תמיד הולך חלק הם יהיו שם לשבת לידך לתת לך חיבוק לנסות לדבר להבין מה הקושי לומר מילים מרגיעות ויעשו את הכל בשביל להיות שם איתך כשזה קורה ולנסות לעזור כי להם באמת אכפת , אתה חשוב להם והכי נהדר זה שזה בה מכל הלב כי אלו חברים נאמנים אמיתיים, אתם נהדרים ילדים טובים לא כמו כולם את זה אני יודעת , הייתם איתי שנים בבית הספר ועבר הרבה זמן מאז שהכרתי אותכם, היה לנו כיף ביחד אני זוכרת איך צחקנו שסיפרנו זה לזה בדיחות כל בוקר קפצתם להגיד לי שלום וחיבוק חם ואוהב שתמיד חימם לי את הלב, אני זוכרת איך הייתם שם בשבילי כשהצלחתי ותמיד עודדתם אותי להמשיך, אני זוכרת כשהייתי בדיכאון ושבכיתי אתם באתם וחיבקתם אותי בחיבוק ארוך וחם ואמרתם שלעולם לא תעזבו אותי אמרתם שאני חשובה לכם, ובסוף עזבתם.

שאני צופה בכם אני רואה ילדים שמחים ילדים אוהבים ותומכים אחד בשני ונאמנים וכל יום כל בוקר שאני שומעת אותכם מדברים מספרים דברים זה לזה עוזרים ותומכים למי שקשה קמים ונותנים את חיבוק הבוקר הקבוע שלכם אני מבינה עד כמה אני לא חלק מזה – עד כמה אני לא חלק מכם ,ואז אני מבינה עד כמה אתם הייתם חשובים לי עד אני מבינה שאני צריכה אותכם אבל אתם לא צריכים אותי.

שאני צופה בכם מהצד ורואה אותכם יום יום אני סובלת ואני רוצה לבכות ולפעמים אני באמת בוכה כי אני חושבת עליכם יום יום למרות שאתם בקושי חושבים עליי אני רוצה אותכם בחזרה למרות שאתם לא צריכים אותי אתם חשובים לי מאוד למרות שלא בטוחה אם אני חשובה למישהו מכם אם מישהו חושב בכלל על השם שלי, לא אבל זה לא בסדר אני צריכה לשכוח לשכוח אותכם – לשכוח הכל את כל מה שעברנו ביחד וכל הרגעים וכל החויות וכל השנים שהיינו חבורה שחשבתי שהיינו סתם חברים , אבל זה לא ככה את זה אני מבינה עכשיו זה היה הרבה יותר מעבר לזה , אתם נמצאים אצלי עמוק בלב ולא יכולה להפסיק לחשוב עליכם לא משנה כמה אני מנסה לשכוח, אני מתגעגעת מאוד ולא יודעת כבר מה אפשר לעשות כי שהייתי איתכם זה היה מדהים ועכשיו זה לא ככה זה שונה, שאני מנסה לדבר איתכם זה לא כמו שהיה אתם לא מספרים לא משתפים שום דבר כאשר אני יוזמת לפעמים אתם מגיבים כשקשה לי אתם כבר לא באים לעזור לי , שאני חושבת על זה אני לא מבינה מה קרה ואיך כייכ התרחקתם ממני במהרה , ולשנות את הכל לא ניתן בחזרה.

אני חושבת עליכם כמעט כל לילה אחד אחד עוברת על הזיכרונות בראשי נזכרת בכל הרגעים הטובים וגם הרעים שהיו לי איתכם איתכם החברים שלי – ליתר דיוק החברים היחידים שלי שאי פעם היו לי , כי אתם הייתם כל עולמי וזה למה אתם כל כך חשובים לי , אני לא מצליחה לעצור את עצמי והדמעות זולגות להם ברצף מהיר קרות ומלאות בזכרונות שאבדו לעד , בוכה את מה שקרה ואת מה שלא ניתן לשנות ועל מה שהיה יקר לי יותר מכל – כי רק כאשר אנו מאבדים אנו מבינים כמה הם היו חשובים.

חברים נאמנים ואמיתיים לעולם לא יעזבו אותך, ואני מקווה שיום אחד תצפו בי כמו שאני צופה בכם עכשיו ותביני כמה אני צריכה אותכם שוב בתקווה שיום אחד אולי להיות ביחד נשוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך