חטא השיכרון

Ice Princess 28/06/2016 605 צפיות אין תגובות

אתה הולך בכל סוף שבוע לבר הזה, כדי להשתחרר מעול כל השבוע. אתה שותה בערב עד שיכרון חושים והיא באה אליך, זאת שמאזנת אותך, מלטפת בדיוק במקומות הנכונים ודואגת שלא תעשה שטויות בזמן שאתה לא שולט על עצמך. בזמן שאתה מבקש כוס אחר כוס של המשקה המבחיל היא נותנת לך בדיוק את המינון הנכון על מנת שמצד אחד תוכל להשתחרר מהמחשבות שכובלות אותך לשגרה היומית ומצד שני להתנגד ליצר הרע שתוקף כל אדם במצב איבוד חושים. היא שומעת את כל הסיפורים שלך, היא יודעת על כל הפצעים שלך ולאט לאט עוזרת להם להחלים. ואז היא הפסיקה לבוא לבר בכל סוף שבוע.

בהתחלה חשבת שזו הייתה עוד איזו חופשה בתשלום, אבל אחרי הרבה זמן שספק אם היה הרבה כי הזמן עובר לאט כשלא נהנים, גילית שהיא התפטרה. הפעם עול השבוע הפך לעול סוף השבוע. באת לבר בכל יום כדי להיזכר ולרפא את הלב שהיא שברה. אבל באותו לילה הלב השבור היה הצרה הקטנה ביותר שלך. באותו הלילה היא לא הייתה שם כדי לתת לך את המינון המדויק שאתה שותה. באותו הלילה ברמנית אחרת הביאה לך בדיוק את כמות הכוסות שביקשת, ובאותו לילה שקעת בעצב ובאלכוהול. באותו לילה יצאת החוצה מבלי להיות מודע לעצמך ותפסת ברחוב מישהי שתמלא את החסר.

הרגשת שהיא מאזנת אותך למרות שנפלת עליה בחוסר יציבות, הרגשת שהיא מלטפת בדיוק במקומות הנכונים אבל היא בעצם קפאה מפחד, הרגשת שהעול משתחרר ממך, אבל הוא בעצם עלה עליה. היית בטוח שהיא תדאג שלא תעשה שטויות, אבל השטות הזאת עלתה לה בחייה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך