חיה של לין

01/04/2013 621 צפיות 2 תגובות

הקדמה :
היי קוראים לי לין אני בת 14 מאיזה יישוב מרוחק מהחברה.. יש לי שיער חום לא ארוך ולא קצר.. יש לי עיניים ירוקות וחיוך שאני מישתדלת שתמיד יהיה לי השפתיים… אני לא ממש גבוהה משהו כמו מטר 55 ואני די שמנה..

יש לי אח תאום שקוראים לו אליהו כן אני יודעת שם עתיק ! בגלל זה הוא תמיד אומר שקוראים לו שון זה השם שהוא אימץ לו… אני דווקה אוהבת את שון… יש לו יותר ביטחון והוא תמיד מגן עליי מפני כולם..! כן אני מבינה שכבר הבנתם ששון די מקובל ואני לא ממש… אני לא יודעת למה החברה לא מקבלת אותי כמו שאני!.. אבל אני מאוד מקווה שעם הזמן זה יחלוף… זה כבר הרבה יותר מדי זמן! מכיתה ג'!

טוב איפה היינו ?

עא כן יש לי עוד אח קטן שקוראים לו יובל ואחות קטנה יותר שקוראים לה אדווה…

אמא שלי ניפטרה בלידה של אדווה… כן עצוב… בהתחלה לא הצלחנו לקלוט את זה ! לא עיכלנו ! זה היה יותר מדי קשה ! אבא בעיקר ! היה לו קשה ! קשה להבין שהוא צריך עכשיו לגדל 4 ילדים ! שהוא צריך לפרנס לבדו מישפחה שלמה ! היה לו קשה לעכל שהוא עיבד את אישתו ! את אהובתו מי שהוא רצה להמשיך לחיות איתה כל החיים ! הרי הם נישבעו זה לזו בחתונה ! עד שהמוות יפריד בינהם… אבל הוא תקף בלי התרעה מוקדמת ! והוא תקף קשה !
בגלל שאמא ניפטרה בלידה אז אדווה יצאה נכה… היא משותקת בחצי גוף… זה קשה ! אפילו קשה מאוד !

אבא שלי הוא הבן אדם שאני הכי אוהבת בעולם ! אבל הוא כל היום בעבודה. הוא אומר שהוא עובד כל כך הרבה כדי שהוא יוכל לקנות לנו את כל מה שנירצה… אז זה משכנע אותנו די טוב..

יש לי 2 חברות טובות, הן היחידות שמקבלות אותי כמו שאני..
עדן ואפרת.. עדן הכי יפה בשיכבה ! שיער שחור ארוך ועיניים תכלת של הים.. היא גם מאוד מקובלת… מה שכל פעם מפתיעה מחדש שהיא חברה כל כך טובה שלי ושל אפרת.. אפרת גם יפה אבל שונה.. לאפרת משותקת יד שמאל אבל אולי זה מה שחיבר אותנו ! בגלל אדווה.. הבנתי אותה..

יש לי חבר די טוב או אולי היה לי חבר טוב שקוראים לו אורן… בזמן האחרון אנחנו כבר בקושי מדברים שכל מה שחשוב לו זה האגו שלו ! וזה מעצבן אותי ! אז אנחנו די מיתרחקים..
יש לי עוד שני ידידים טובים ! אביעד ורון אני לא ממש זוכרת איך התחברנו זה כבר היה ממזמן..

טוב.. אלה הם חיי בדרך כלל אני קמה בבוקר מיתארגנת והולכת לבית הספר..
עד שהגיע החופש הגדול…


תגובות (2)

נוו איזה סיפור יפה תמשיכיי קבר

01/04/2013 23:27

תמשיכייי

02/04/2013 00:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך