Strength.
החיים יפים.

חיוך.

Strength. 16/09/2017 591 צפיות אין תגובות
החיים יפים.

אני לא חושבת שאת בריאה לי. אני חושבת שאת מתעסקת בבעיות שלך, אני חושבת שאת ניזונה מהם. אם לא היו לך בעיות, לא היו לך תירוצים. את מתרצת לעצמך, נותנת לעצמך סיבות לשקוע. את מוצאת סיבות לדבר על הבעיות שלך ולהזכיר אותן, להוכיח שאת אדם חזק כי את מדברת על הבעיות שלך. זה פתטי בעייני, אדם חזק צריך לדבר על הצד החיובי, ולא להגיד שלמרות שיש לו בעיות הוא ככה וככה. יש לך כוונות טובות, ואת אדם טוב, אבל פגעת בי ועשית לי רע. ועל זה, לא אסלח. על זה לא מגיע לך שאהיה איתך בקשר. את לא מה שחשבתי שאת, ולא מגיע לך אותי. אני אדם טוב, אני אדם בריא ואני יציבה. נתתי לך חלק גדול מהחיים שלי, והיית לי טובה. עשית לי טוב, באמת אהבתי ודאגתי לך, היית לי הכל. אבל איבדת את זה, איבדת אותי, וחבל.
אני כועסת על עצמי בגלל שנתתי לעצמי להדרדר ככה, בגללך. אפשר לחשוב מי את ומה את בכלל, בשביל שאעשה את זה לעצמי.
לימדת אותי שאני, מה שאני מביאה והאופי שלי הם דברי יוצאי דופן, לא מובנים מאליו. העזרה שלי והתרומה שלי, התמיכה והאהבה שלי לא מובנים מאליו, ואני לא אתן לכל אדם שמגיע אותם. אנשים שיבואו, יצטרכו להוכיח לי שאני מגיעה להם. תכלס, העלת לי את הביטחון. אני לומדת מזה שאנשים באים ואנשים הולכים, והיית לי משהו מיוחד, ונכון, עכשיו אני קצת מבולבלת אבל לא אדחיק אותך. את השפעה רעה, את לא עשית לי טוב לטווח הארוך. מקומי הוא להיות בחברה של אנשים שמחים, אופטימיים, שרוצים רק להנות מהחיים. אני מרגישה סוג של.. סגירת מעגל, אני מרגישה טוב ורע בו זמנית. זה עוד משהו שנסגר. אני מודה לך על הדברים הטובים שבך, הרגעים המצחיקים, הכיפיים, המרגשים. אבל מקומך לא בחיים שלי.
אני לא רוצה לנתק ממך קשר, אבל אני גם לא רוצה אותך בחיים שלי. נוכל להיות ידידות שמדברות מדי פעם, לא יותר מזה.
ואני.. אני אהיה בסדר. השנה הבאה תתרכז בלימודים שלי, אני רוצה להתנדב בבית אבות, אני רוצה לאכול בריא ולהתאמן, אני רוצה לבנות את עצמי. אני לא לבד, יש לי אנשים בחיים, גם אם הם לא הכי קרובים, אני מעריכה אותם, וזה תכלס לא משנה, כי יש לי את עצמי, וזה כל מה שאני צריכה. שנה הבאה אני עוברת ל—— ההרשמה מתחילה עוד ארבעה חודשים. ואז.. או הו.. הכל עומד להשתנות, אני מחכה לזה בקוצר רוח. אבל, יש לי עוד זמן, אני מתרכזת בעצמי ובשיפור העצמי שלי.
וכשאהיה אובססיבית, ומוכנה לעשות בכל בשביל מישהו, הוא באמת יהיה שווה את זה, ובאמת יהיה מגיע לו, והוא יחזיר לי את אותה האהבה ואותו היחס. ולעולם לא אעשה לעצמי יותר מה שעשיתי בשבילך, לעולם לא.
תודה על כל מה שלימדת אותי, מה שלא הורג מחשל. והתחשלתי, אני אדם מנוסה וחכם יותר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך