חייבת להיות כאן טעות

yolo22 23/03/2015 1098 צפיות 4 תגובות

נערה שחורה בחולצה שחורה צועדת לבית הספר בהפגנתיות. הבוקר החמים לא נראה לה ראוי או אמיתי.
חייל צהל מסדר את הכומתה על כתפו, ולאחר מחשבה קלה פותח כמה כפתורים. כדי שהחולצה השחורה שמתחת תבצבץ כשהוא יעמוד בפעם האחרונה מול האויבים.
פעוט מרים את ידיו לחורי החולצה המיוחלים ותלתלי ראשו הקופצניים מגיחים יחד עם חיוך ענקי מבעד החור של הראש בחולצה השחורה שאמא מלבישה לו. הוא לא מבין למה אמא לא מחייכת ואמא לא מבינה למה הוא כן.
חולת סרטן מבקשת מהאחות, שמכיוון שאיננה יכולה ללבוש שחור- תחליף לה את הוילון הבהיר. הקדרות של האוויר תחת הרקע הכהה מתחברת עם זו שבליבה, ועם זו שבבלוטת התריס שלה גם כן. החדר שסוף סוף קיבלה, בא על חשבונו של מישהו אחר.
זוג צעיר בחולצות שחורות מתחבק על רקע נוף יפיפיה. אבל הדמעות שבעיניהם לא נמצאות שם מהתרגשות. אין להם לאן ללכת.
ראש ממשלה אחד לובש לבן והולך לבזבז את כספם של תושביה המטומטמים של המדינה החדשה שלו על מטוס פרטי, גלידות פסיפלורה ואשתו.


תגובות (4)

אהבתי את הדרך שלך להביע את הדעההפוליטית הנחרצת שלך :) אחלה קטע… נגמר בצורה לא צפויה
תמשיכי לכתוב!
אליה\ן

23/03/2015 21:28

קודרות=קדרות
סוף מפתיע, ונחמד לראות סיפור עוקצני כזה.
יש עתיד *כפל משמעויות*
*הכוונה הייתה במובן שאת מוכשרת*

23/03/2015 21:37

תודה לשתיכן!!
אני ממש שמחה שיש תגובות כאלה ותמיכה גם על קטע פוליטי :)
וכמובן תודה על התיקון.

23/03/2015 22:36

קטע ממש יפה! הבעת את הדעה שלך באופן מפתיע ומקורי הסוף היה מאד גס ואמר את האמת בפנים. (גס במובן של אמיתי ונכון )

24/03/2015 15:52
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך