עזרה מישהו ? גיל 16...

חייבת עצה.

25/01/2016 864 צפיות 9 תגובות
עזרה מישהו ? גיל 16...

מרגישה שנותרתי מאחור.
שכולם יודעים מי הם , במה הם טובים, מי החברים שלהם, מה הם אוהבים לעשות ואיך לפעול.
כולם כבר מצאו את עצמם, יודעים מי הם, מגבשים דעות, מעבירים תכנים. יודעים הכל.
לעומת זאת, אני מרגישה שאני לא יודעת מי אני. לא יודעת מי נגד מי, לא יודעת איך להרגיש,לא מכירה בתכונות הטובות שלי, בכשרונות שלי ולא יודעת מה אני חושבת על עצמי. אני יודעת מה אחרים חושבים עליי, איזה תכונות אני מקרינה ומה רואים בי. אבל אני לא יודעת לתאר את עצמי.
אני לא חיה את החיים שאני רוצה לחיות
אני לא מאמינה בעצמי
אני לא טובה בכלום ואין בי שום כישרון מיוחד. אני לא יודעת לאיזה כיוון אני מתקדמת . לא יודעת לאן לשאוף. אני רק יודעת שאני זורמת. שהכל הולך באיזי. אני לא מרגישה שאני אוהבת את עצמי. איך אפשר לאהוב מישהו שלא מכירים?!?!
אני החברה של הצחוקים, של העצות, שתביא כנות.
אבל לא ישתפו אותי אם זה לא בשביל עצה. לא ישתפו אותי בשמחות. לא יבואו איתי לאן שאני רוצה . אני פה בשביל אחרים. אבל מי פה בשבילי? את זה אני צריכה לברר.
אני מרגישה שמסביבי הכל זה אשליה. אינטרסים. הכל צבוע. אף אחד לא אמיתי.אף אחד לא פה בשבילי ואף אחד לא באמת מקשיב לי.


תגובות (9)

גיל ההתבגרות זו תקופה כל כך קשה.

25/01/2016 21:27

אני רוצה להגיד לך שלא רק את מרגישה ככה וזה הגיל שלומדים על עצמנו ועל הזהות האמיתית שלנו. עם הזמן את תתחילי לגבש לך זהות זה עוד יבוא. תסתובבי עם אנשים שיגרמו לך לראות את הטוב שבך. את משמעותית ואל תרגישי אחרת.

25/01/2016 21:30

ואם תרצי שנדבר בפרטי אני אשמח להיות שם בשבילך.

25/01/2016 21:30

    קודם כל תודה רבה, אני אשמח!
    דבר שני- זה לא כזה פשוט
    כי אני כן אוהבת את החברות שלי והן כן שם בשבילי פשוט בזמן האחרון משו נהיה רופף כזה… כבר אין לנו שיחות כאלה עמוקות, אפילו בדברים הקטנים כבר יש קצת רפיות (ככה אומרים?) ולמשל שתיהן (החברות הכי טובות שלי) התחילו ללמוד נהיגה השבוע ואני לא או כל מיני דברים כאלה (גם חיצוניים) שגורמים לי להרגיש פחות בעניינים ופחות קשורה:/ תודה רבה!!!

    27/01/2016 17:59

טוב אני יכולה לתת לך כמה עצות לי יש גם בעיה ולומדים לשלוט בזה תסתכלי על העבר מה עשית מה את עושה אם מי כיף לף ואמיתי גלוי עליך הוא החבר האמיתי שלך הוא יהיה איתך עזבי צחוקים ושמחות מי את לכי לפי הראש שלך מי הכי יעזןר לך נגיד אם היית צריכה משהו מי עזר לך מי עשה הכל בישבילך תיסתכלי רגע על העבר שלך גם עם הוא קשה לך לצפייה תנסי לראות איך היתנהגת הכי הרבה מי היה איתך הכי הרבה לכי לפי הראש שלך.

26/01/2016 00:21

    קודם כל תודה רבה!
    אני קצת חולקת עליך, כי לא הכל אמור ללכת לפי הראש שלי. אני רוצה להיות שם בשביל אנשים, אני לא יכולה לחשוב רק על עצמי. אני פשוט מרגישה קצת פגועה… וב״ה העבר שלי לא קשה לצפיה , זו סתם תקופה קשה. י״א, בכל זאת…

    27/01/2016 18:01

שמחה אם עזרתי אם את רוצה דברי איתי בפרתי

26/01/2016 00:22

פרטי

26/01/2016 00:22

אני מבינה אותך מאוד זה קורה. במהלך החיים יש תקופות בין חברות שהן מתרחקות זה לגיטימי לגמר, נשארות חברות אבל לפעמים קצת פחות. אל תרגישי לא קשורה לגבי הנהיגה והפרטים החיצוניים אז מה בהמשך את תתחילי ללמוד או שתשמעי את הסיפורים שלהן ותנסי להתחבר. תסתכלי על המצב בנקודת מבט חיובית. דברים מסתדרים בסופו של דבר והכל לטובה.

27/01/2016 18:30
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך