האלימות עברה כל גבול , גמלי מציקים כן גמלי , קשה לי מאוד , אבל למדתי לנסות להיתמודד , בהתחלה אפילו הייתה מנסה להיתאבד ,אבל הבנתי שזה לא שווה , אבל יש ילדים שיושבים בבית ועושים את אותה טעות , כי הם חווים אלימות בבית ספר , צריך להפסיק את האלימות במהרה !!

חיים רעים , אלימות , הצקות , השפלות

06/10/2012 1309 צפיות 3 תגובות
האלימות עברה כל גבול , גמלי מציקים כן גמלי , קשה לי מאוד , אבל למדתי לנסות להיתמודד , בהתחלה אפילו הייתה מנסה להיתאבד ,אבל הבנתי שזה לא שווה , אבל יש ילדים שיושבים בבית ועושים את אותה טעות , כי הם חווים אלימות בבית ספר , צריך להפסיק את האלימות במהרה !!

אתם מכירים את זה שיש לכם חברים אבל אתם מרגישים לבד ?
אתם מכירים את זה שאף אחד לא באמת מבין מה אתם מרגישים ?
אתם מכירים את זה שאתם מרגישים, שונים , דחוים , ולא שייכים לעולם ?
אתם מכירים ואתם מכירים ואתם מכירים , אז למה כשאתם רואים ילדה שכואב לה , ילדה שבוכה , ילדה שיושבת בצד אתם לא באים ושואלים אותה מה קרה ?
אז למה כשאתם רואים ילד שמתקשה , וכולם צוחקים עליו , ועל אך שהוא נראה אתם לא באים ועוזרים לו ? אז למה כשיש מכות אתם לא באים ומפרידים ? אז למה הילדה הזאת שכולם צוחקים עלייה , וזורקים עלייה מחקים בשיעור , אתם לא קמים ואומרים דיי ? אתם יודעים אך זה לא הרגיש ככה ? אתם לא יודעים , ובגלל זה אתם חושבים שזה לא פוגע , עם פעם אחת הייתם באים לילדה שבוכה , שכואב לה שהיא לבד ואין לה עם מי להיות , ונותנים לה יד , ושואלים לפחות מה קרה , היא לא הייתה מתאבדת..
עם לפחות פעם אחת הייתם ניגשים לילד שקשה לו וכולם צוחקים עליו ועוזרים לו להפסיק את זה , הוא לא היה הולך לפסיכולוג כי הוא ממורמר ושומע דיכאון , עם פעם אחת , עם פעם אחת הייתם רואים מכות , ומנסים לעצור את זה האלימות הייתה נפסקת , עם פעם אחת הייתם אומרים דיי לילדים שזורקים על הילדה מחקים בשיעור , היא לא הייתה מפחדת להגיע לבית הספר , עם פעם אחת אבל רק פעם אחת , מישהו או מישהי היו עוזרים לי , או היו אומרים דיי אל כל מה שעושים לי אני הייתי ילדה שונה !!
-ד-י , -ל-א-ל-י-מ-ו-ת !!
צריך לעשות מהפכה , ולהפסיק את האלימות , זה עובר כל גבול , זה מגיע לזה שלא כיף לי להגיע לבית ספר ,ואני יושבת בבית ובוכה למה זה מגיע לי ? ומנסה להיתאבד , הולכת לפסיכולוגים וטיפולים ,אבל כלום לא יכול לעזור לי כבר !!!! עם רק פעם אחת הייתם עושים את זה , כל זה היה שונה , כל האלימות הייתה נפסקת , אנשים תחשבו פעמיים !!


תגובות (3)

אני מבין, באמת היה לך קשה לפי מה שאת מספרת,
אני לא יודע באיזה גיל את אבל אם את בגיל של הבית ספר, כדי לך לספר להורים,
אם כבר עברת את הגיל אז רוב הסיכויים שיש לך חברים אמיתיים, לי בבית ספר הציקו,
אבל לא סמתי לב אליהם, ובסוף הפסיקו להציק, אני מאד מבין מה שכתבת……..

06/10/2012 11:18

אני מבינה אותך מאוד זה באמת עצוב אבל אני עוזרת אל תחשבי שכל האנשים רעים יש מעטים שהם טובים….

06/10/2012 12:39

אני בטוחה שיש אנשים טובים , יש ויש !!

06/10/2012 16:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך