חיי מלאים צרות – פרק 7

a_diana 18/07/2013 810 צפיות תגובה אחת

~נקודת מבט של איתי~
הלכתי לשובל,חיבקתי אותה ואמרתי לה "יש לך……"

"יש לך… פה איזה לכלוך" ישר עשיתי הצגה כאילו אני מוציא לה משהו מהגב.
שובל: "ולשם מה החיבוק?"
אני: "אמ….לא יודע זה בא בטבעיות"
שובל: "אוקי, אתה מוזר"
אני: כן, הרבה אומרים לי"
הסתכלתי על דיאנה והיא עשתה לי פרצוף של 'אתה מטומטם, בוא לפה'
הלכתי אליה וישר היא התחילה לצרוח עלי בשקט כדי שאופק ושובל לא ישמעו.
דיאנה: " מה יש לך כולה ביקשתי ממך לחבק אותה ולהגיד לה משהו יפה , מה זה כל כך קשה ?! "
אני: "נלחצתי מה אני יעשה, חוץ מזה אני אף פעם לא מתחיל!"
דיאנה: "אהההה באמת אז מה זה היה שעצרנו והתחלנו לדבר באמצע הריצה? ,אתה לא יכול להגיד שלא התחלתה איתי פלטטת כמו מישהו בן 17, אז אל תחרטט לי דברים!
מה היא לא מספיק יפה בשבילך היא לא מושכת היא לא משעשעת?! "
אני: " דבר ראשון לא התחלתי איתך דבר שני…" וישר דיאנה קטעה אותי
דיאנה: "מה לא התחלתה איתי להזכיר לך מה שאמרתה לי… שאתה לא יכול לוותר עלי!"
אני: "ואם כן התחלתי איתך, מה איכפת לך ?! את לא רוצה אותי או משהו נכון?.."
דיאנה: " אמרתי לך כבר אם הייתי רוצה אותך,אז הייתי משיגה אותך כבר. אתה עדיין לא מכיר אותי ואתה לא צריך להכיר אותי" הסתובבה והלכה.
אופק: " טוב יאללה הביתה להתקלח ולישון"
דיאנה: " צודק יאללה אני מתה מעייפות, יאללה ביי היה נעים להיפגש"
כולם התחבקו התנשקו , דיאנה ושובל הלכו לכיוון אחד, אני ואופק לכיוון שני.
אופק: " מה איך שובל?"
אני: " אממ… התהפכתי אני רוצה להכיר אותה דווקא."
אופק: "אווו… סוף סוף אתה בעניין של מישהי".
אני: "כן אהה…" אני משקר לחבר הכי טוב שלי, אני משקר לילדה שרוצה להכיר אותי ואני משקר לילדה שאני רוצה,אני חתיכת גועל נפש.
אני: "אההה זוכר שאתה ושובל סיימתם תסיבוב, באתה ואמרתה לי דיאנה זונה מה למה התכוונת ?"
אופק: " אהה אתה לא מבין, כנראה שנה שעברה ביסודי לדיאנה היה מישהו בשם אורי.
שלדיאנה ולאורי היה מישהי או מישהו אז הם תמיד בגדו בהם ביחד.
ומתי ששובל הייתה חברה של אורי, ורז הילד הזה שפגשנו במפגש היה עם דיאנה אז הם בגדו בהם שוב ביחד! אז שובל אמרה לי היא נראית אחרת אבל היא כלבה וזונה ופשוט ירדה לה על החיים!"
איתי: " מהה פאקק אני לא מאמין היא בגדה, איכססס מה שאני הכי לא סובל זה בגידות"
ישר עברה לי האמירה שדיאנה אמרה לי "אתה עדיין לא מכיר אותי ואתה לא צריך להכיר אותי"
אולי לזה היא התכוונה שאמרה שאני לא מכיר אותה ולא צריך, אבל מי שיותר מגעילה אותי זאת שובל.
כאילו פאאק ילדה זאת חברה שלך היא מנסה לעזור לך ואת באה ויורדת לה על החיים? את באה ומלכלכת עליה עם ילדים שאת בקושי מכירה !!!
~נקודת מבט של דיאנה~
אחרי שאמרנו בי לבנים ישר שאלתי את שובל
אני: "מה איך עם איתי?" היא חייכה עלי והסתכלה עלי , עם החיוך הממזר שלה.
חחח " די לא נכון את ממש רוצה אותו אהה" צחקתי עליה.
שובל: "מה את צוחקת?"
אני: "חחח סתם פשוט לא דיברתם כל כך הרבה"
שובל: "האמת שדיברנו והוא בא אלי וסתם חיבק אותי, את חושבת שהוא רוצה אותי?"
אני: " כן ברור מי לא ירצה אותך (:" עברה לי בראש רק מחשבה אחת הרגע הזה שהוא אמר לי "אני לא יוותר עלייך" לא רציתי להגיד לה, בכל זאת היא חברה שלי אבל אם הוא יעשה משהו אחד לא במקום,זה הסוןף שלו!!!
הגעתי הביתה התקלחתי התלבשתי וחזרתי לישון.

עברו שלושה ימים ועוד יומיים אנחנו בבית ספר :(
היום בערב יש הופעה ותנחשו עם מי אני הולכת?
כן, צדקתם. עם שובל איתי ואופק. פשוט מה אני לא עושה בשביל הילדה הזאת!!!
טוב קבענו להיפגש במתקנים וללכת למקום ההופעה!
התארגנתי ויצאתי. ניפגשנו כולנו והתחלנו ללכת לאזור ההופעה.
שובל ואופק היו מקדימה ואני ואיתי מאחורה.
כל הדרך איתי מחבקת אותי מאחורה, התחלתי להרגיש מוזר יכול להיות איתי רוצה אותי?
לא יכול להיות. טוב נתתי לו לחבק אותי וכול הדרך הוא שר לי " אם את רוסייה זה הקצב שיגרום לך להיות איתי לאוהב אותי…"
קצת הסמקתי, אבל הייתי בטוחה שהוא לא רוצה אותי!
הגענו למקום ההופעה נדחפנו לשורה הראשונה ואז קלטתי את שחר מאחורה, היא לא ממש עניינה אותי.
אחרי ההופעה רצינו ללכת לגינה. שובל הציעה לשחר לבוא איתנו.
כרגיל שחר עזבה את החברות שלה לטובת שתי בנים חתיכים עם קוביות , הולם אותה.
הגענו לגינה אופק ואיתי היו תמיד איתי וחיבקו אותי, נראלי הם לקחו משהו.
אני לא מבינה אותם, טוב בנים הם מוזרים .
ישבתי על הקרוסלה והם התחילו לסובב אותי ועוד שנייה הקאתי.
טוב היה מצחיק אבל מה שהפריע לי, שחר ושובל ישבו בצד ודיברו והסתכלו עלי מוזר..
טוב לא נורא מה אני יעשה שבאתי לבלות וליהנות,
ניסיתי להרים אותם בעצמי ושיבואו למתקנים אבל הן לא רצו, אז שלחתי את אופק ואיתי והן עדיין לא הסכימו.
לא רציתי לשבת איתן לדבר כי…, אני יודעת שהשיחה הזאת לא תגמר טוב .
ידעתי שהן מדברות עלי , הן יותר מדי שקופות, אבל מה אני יעשה שאני יותר בולטת מהן , ואנשים נדבקים אלי יותר משהם נדבקים אליהן.
טוב אחרי לילה ארוך פשוט באתי הביתה ונרדמתי לא התקלחתי אפילו, הייתי עייפה רצח!
למחרת קמתי התקלחתי, אכלתי וכול השטויות.
בערך ב-14:56 נכנסתי לפייסבוק
ישר קיבלתי הודעה משובל, דיברנו שטויות של בנות ואז היא ביקשה את הססמא שלי.
נתתי לה אין לי מה להסתיר.
ואז קבלתי הודעה מ….


תגובות (1)

המשךךךךך
חיים מוזרים…..

18/07/2013 15:06
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך