a_diana
תגובות להמשך...
בנות תנסו להביא חברות שיקראו מי שמביאה תודה מראש (;

חיי מלאים צרות -פרק 9

a_diana 21/07/2013 577 צפיות 2 תגובות
תגובות להמשך...
בנות תנסו להביא חברות שיקראו מי שמביאה תודה מראש (;

~ נקודת מבט של איתי~
למה התאהבתי בה למה?!
מה היה קשה כל כך להתאהב בשובל?
דווקא בה, שהיא לא שמה עלי!
יאו אני אידיוט מהנראלי… ועכשיו גם אוהב מאוהב בה יאווו מה אני יעשה איך אני משיג אותה?!
אני לא ישיג אותה אין מצב שאי משיג אותה אני יפרוש אני ינסה על שובל!!!
~שתי דקות לפני~
דיאנה: "אני פשוט אומרת לך שאני לא מתאימה לך ואם חשבתה שיהיה בינינו משהו, אז טעית!"
אני: "האמת שלא חשבתי אבל טוב…"
עלק לא חשבתי נווו…. מאז המפגש אני מפנטז עליה!

~נקודת מבט של דיאנה~
היום הראשון ללימודים, יאלה בית ספר חדש, מורים חדשים, אנשים חדשים יענו סיוט!
הגעתי אחרונה, ונשארו 7 דקות עד הצלצול.
אופק ואיתי באו נתנו לי חיבוק בוקר טוב, בוקר טוב.
ישבתי על השולחן שלי ושל שובל בשורה הראשונה, והתחלתי לעבור ילד ילד שאני לפחות יכיר את הפנים.
פתאום אני קולטת 4 בנות יושבות ומסתכלות עלי ומתחילות לדבר, טוב הן לא נראו לי טוב לעין אבל לא נורא.
פה ושם היה צלצול חפירות של מורים, הגיעה ההפסקה.
בהפסקה הכרתי עוד כמה ילדים, יש לי דווקא בנים חמודים בכיתה .
איתי לא התייחס אלי בכלל, בטח יש לו פיצול או משהו כזה, לא נורא.
אופק לעומת איתי כן התייחס כל שנייה חיבק אותי דגדג אותי, בקיצור היה קיטשי ואני שונאת קיטשי!
בקיצור יום הראשון ללימודים עבר בהצלחה (:
יום שני, יום נאחססססס למה? כואבת לי הבטן, למה כואבת לי הבטן כי קיבלתי!!!!!!!
מה קיבלתי? מחזוררררררררררררררר!!!!!!1
יאוו נימאס לי מהמחזור הדפוק הזה!!!
באמצע היום התחילה ממש לכאוב לי הבטן, כך שהסתבר שביום השני אני הולכת הביתה, ילדה נאחס אני!
הגעתי ביתה התקלחתי ישנתי,קמתי ,נכנסתי לפייסבוק ובווווווםםםם כל הפייסבוק שלי מלא הודעות.
למה הלכת?, איך את מרגישה? את בסדר? את צריכה משהו? לבוא לעזור לך? להכין לך מרק? את חולה? את תבואי מחר?זה רציני?מה קרה?
חפרו לי !!!!!!!!!! אבל כיף שדואגים לי (:
למחרת באתי לבית ספר, שובל ישר באה אלי ואמרה לי:"שומעת אתמול שהלכת שמעתי את ניקול וכול אלה מדברות עלייך.."
אני: "סבבה אני יטפל בה אחרי בית ספר אין לי עצבים אליה עכשיו כואבת לי עדיין הבטן"
אחרי סיום הלימודים
נכנסתי לפייסבוק ושלחתי הודעה לניקול.
אני: "?"
ניקול: "?"
אני: " אפשר לדעת למה את מדברת עלי?"
ניקול: "מי דיבר עלייך?"
אני: "נשמע לך הגיוני אני צריכה לבוא לבית ספר ואז לשמוע שגברת ניקול מדברת עלי?
תקשיבי ברצינות עכשיו דוגרי, את חמודה את יפה וואלה שאלתי את איתי עלייך , הוא אמר לי שאת אחלה ילדה. אבל את לא באה לי טוב בעין אולי בגלל שאת יפה ואני מקנאה או משהו כזה..
אז תקשיבי עוד פעם אחת אני רק שומעת שאת מדברת עלי באמת שלא כדאי לך, אני לא מאיימת אני אומרת לך פשוט שבאמת את לא צריכה להזכיר את השם שלי בכלל, מובן?"
ניקול: " אוקיי אני מודה דיברתי עלייך, גם את לא נראית לי לעין . אז כמו שאת לא רוצה שאני ידבר עלייך ככה אל תדברי עלי, כי גם באמת אם יקרה מצב שנריב וואלה מכות רצח.. באמת אין לך מושג עם מי את מתעסקת"
אני: " אוקיי חמודה, אז תביני אני לא באה לריב איתך ולא כלום, אני רק באה אומרת לך שמרי על הפה"
ניקול: " כנ"ל "

~אחרי חודש~


תגובות (2)

יאללה בלי הקדמות..
המשךך

21/07/2013 04:30

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

21/07/2013 05:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך