אולימפוס
ממש כיף ליכתוב ת זה!

חיי מש׳ פרץ פרק שני

אולימפוס 24/06/2014 725 צפיות 9 תגובות
ממש כיף ליכתוב ת זה!

דור, החליט לקחת צעד אחד רחוק מאוד מן הקן האדום: הוא תכנן שידוח לאחיו רועי, בן התשע. רועי כמובן שלא שמח מין העניין נידחף לירח הדבש של ליאן ונתי, שיתקיים מיד אחרי החתונה שלהן ושל דור ועדי. עדי שלא ידעה מין העניין, והייתה עסוקה בדור. דור שם עניים כבר כמה זמן על נערה בלונדינית שלובשת חצאית אדומה, ושניר אתה לטובת מראה. כמו דוגמאנית של מעצב מפורסם, עדי לא התלהבה מהרעיון והחליטה ליקשור את דור ברצועת כלבים, כדי שתוכל לוודא שאינו מביט על שאר הבנות. רועי החליט להיות השושבין ולשיקול להיות הרב.

…. בחתונה של ליאן ונתי ….

כולם החלו להתיישב במקומות, פרט לשושבין – רועי. אלין ונתי, צעדו בתספורת תואמת מראה, ושי מלות כלה צחורות, הישר לעבר החופה, שם בירך אותן, דור הרב. לאחר סיום טקס החופה בא נשבעו אמונים זו לזו, דור החל במתקפה מקיפה על האוכל, ולרוע המזל עדי איבדה אותו. רועי שהאזין בשקט לחבריו הבוגרים ממנו בכמה שנים, משוחחים על הבגרויות. רועי שהיה משועמם ביקש מאחותו הגדולה נתי, ״אפשר את הרכב?״ ״לאן להקפיץ אותך?״ שאלה, ״הביתה, צריך להעלים מיסים״ ענה רועי, כמובן שנתי לא התנגדה, מישהוא באמת צריך לעשות זאת. רועי העלים את המיסים מהר וחזר למסיבה, מושך את דור אליו ואומר לו ״אתה מעלים מיסים מהיום״ ״כן, כן, היי עדי בא לך כוס?״ אמר דור, והלך אל עדי שהייתה שיכורה כבר. רועי גלגל עניים וחזר הביתה ברגל.

… למחרת ….

רועי כבר החל ליבכות ולינעול אותו בחדרו, דור החל לחפש לו שידוח טוב, ״עדי!״ רץ אל עדי רועי, ״מה יש?״ שאלה עדי בקול דואג, ״דור רוצה לשחד אותי!״ בכה רועי, עדי הלכה אל דור והפצירה בו בקול נוקשה ״תפסיק להלחיץ את רועי!״ ״אבל,אבל,אבל… הייתי באמצע הציד!״ מחה דור אבל עדי הזעירה פנים, דור שתק. כמובן שמאחוריה היו את נתי ודריאנה. שלוש בנות כועסות? ינצחו תמיד. רועי ששמח, מן התוצאה, חיכה לחתונה של עדי ודור…


תגובות (9)

*שידוך *דוגמנית ועוד כמה שאני לא זוכרת…
אממ אגב, דור נדלק על מישהי עם ביקיני אדום על הים *-* ולא עם חצאית אדומה *-*.
חחחחחחח תמשיךךךך

24/06/2014 22:11

זיכרונות מעורפלים?

24/06/2014 22:16

חחחחחחחחחחחחחח אני מאוהבת במשפחת פרץ חחחחחחחחח תמשיך רועי ומה עם החתונה שלי ושל דר דר שלי?

24/06/2014 22:20

פרים הבאים

24/06/2014 22:21

פרקים*

24/06/2014 22:22

חחחחחחחחחחחח לא יכולתי לבקש משפחה יותר טובה מכם

24/06/2014 22:35

היי,רועי.
תצרף גם אותי לסיפור. חזרתי לאתר לא מזמן…

25/06/2014 07:12

    את צריכה להתחתן עם דור/רועי או להיות אחותי כדאי להיות במשפחה:)
    תכנסי לפרופיל של דור (לצאט האחרון שהוא העלה) ותביני הכל !

    25/06/2014 14:47

משפחת פרץ טובה.
אבלל אנחנו יותרררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיך רועיקי!!

25/06/2014 17:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך