אולימפוס
מוקדש למישפחות המטורפות בעולם!

חיי מש׳ פרץ פרק 3

אולימפוס 25/06/2014 714 צפיות 11 תגובות
מוקדש למישפחות המטורפות בעולם!

אחרי החתונה של עדי, ודור, דור החל באימת האוכל, הוא הפציר מילחמה על הבורקס. מה שכולם רצו לאכול. כולם נעשו שיכורים, בירכו את דור ועדי, השתגעו ורועי החל שק קמח על דור. עוד מסיבה טיפוסית למישפחות גולן ופרץ.

….. למחרת ….
עדי הגיע עגמומית לבית מש׳ פרץ, רועי פתח את הדלת. ״דור?״ שאלה ישירות לעניין, ״בסלון, פיל פילון הלך לישון״ ענה רועי והלך חזרה לחדרו, לא רוצה ליראות פוצי מוצי של עדי ודור. ״דור!״ צעקה עדי לתוך אוזנו וזה נפל מין הספה במבט מבוהל, עדי גיחכה. ״מה? אה? אה… עדי מה יש חמודה?״ שאל דור בחיוך פלצני, ״אנחנו צריכים להפרד״ ענתה עדי, קצת עצובה. ״מה?!״ שאל דור בבהלה, ״ההורים שלי חושבים שאתה ערס, שמתכנן לאנוס אותי״ אמרה עדי ״משהוא שאתה רוצה לעשות״ מלמלה בשקט. פניו נפלו, ״אני צריכה ללכת… תמצא לך אחרת טוב?״ אמרה עדי ונשקה לו נשיקת פרידה, טרקה את הדלת והלכה לביתה, ״אוץ׳ בן אדם היא זרקה אותך, שרדת איתה פחות משבוע, דיאנה ניצחה בהימור, יש לך מזומן?״ שאל רועי שיצא מהחדרו, ״אהה…״ דור עדיין היה המום, זאת שקשרה אותו כמו כלב, שהסכימה לשים טבעת יהלום עם זיעת רגליו המטונפות, זאת שחושבת אותו לשלומיאל, זרקה אותו הרגע? הוא לא קיבל זאת טוב… ״יש לי רעיון!״ רועי רץ לעבר בית מש׳ גולן, איפה שכל חבריו האחרים היו…

…. בלילה ….
דור ישן, נחר עד שהבית כימעט קרס. דיאנה, אופק, אלין, ורועי, הביאו עימם נוצות, כרית, זקן הרב המאפיר, ודלי צבע וכחול. דיאנה ציירה על דור חדי קרן, כוכבים נופלים, גבות מחוברות, וכמובן קעקועים, אופק תקעה בשיערו את הנוצות, אלין שמה את הזקן, ורועי הלך לבקש מנתי לעזור. נתי הגיע, ובספירת שלוש שלה כולם הפילו עליו כריות. דור נפל הישר אל הפרצוף ושם את ידו על ראשו, הצבע החל להדביק אליו והוא הביט המום בחבורה הקרועה מצחוק, לא לקח לו זמן רב להבין מה קרה, ״אתה!״ צרח דור על רועי, וזה כבר רץ להתחבא בשירותים, בעוד עורי שומר שדור לא יצליח להכנס, דור מנסה להכנס, בעוד השאר רצים לבית מש׳ גולן. ורועי מנצל את הרגע בו דורכ יוצא להביא מטאטא ורץ לחדרו ונועל אותו בעוד דור מנסה להכנס עם המטאטא…


תגובות (11)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח ללאאא! עדי שלי נפרדה ממני :-(
חחחחח היא לא חושבת שאני ערס שמנסה לאנוס אותה. אולי….
חחח ואתם הימרתם על הפרידה שלנו? אאוףף משפחה לא בוחרים (משפט שילווה אותי לכל הפרקים כנראה)
אה ודרך אגב קראתי את כל הפרקים כבר פשוט לא היה לי כוח להגיב *עצלן שכמותי*
היה הרבה טעויות בין רועי לעורי
~בורקסים יאממ~
מדרג חמש :-)

25/06/2014 17:30

    אני יודע, המיקלדת משנה את דעתה! היא אוהבת עורי!

    25/06/2014 17:32

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח די אתם הורסים אותי עם הסיפורים האלההההההה
איךךך פנדה קפץ בבהלה מהספה כשעדי קראנ לו חחחחחחחחחחחחחחחח זה כזה נכון ובאמת זה כיף שפנדה תמיד הקורבןןן חחחחח
משפחת פרץץץ אוהבת אותכםםםםםםם

25/06/2014 17:31

דורדוודודוודודווודודורררר
עוד אחד כזה על דור!!!!!!!!!!!!!!!

25/06/2014 17:37

חחח דור, נפלת על משפחה לא תומכת…
רועי!!! למה אתה לא תומך בו? עכשיו, כשאני לא נמצאת.
ודור בשנה הקרובה אתה לא מתעסק עם אף אחת, אתה גרוש אומלל ומסכן כמוני…

25/06/2014 17:37

    עדידה את צריכה לקרוא את המזימה המפורטת בדף של אלין( ~מילים~)
    רועי לא תומך בי בגלל כל העניין של השידוך…
    אסור לי עם אף אחת?! טוב בסדר הלב שלי עדיין שבור מהפרידה איתך.
    מתגעגע♥

    25/06/2014 17:41

חחחחחחל אף פעם לא שמעתי על פנדה ערס חחחחח

25/06/2014 17:37

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אמאאאאא
דור נראה כמו דרדס עם הדלי הכחול עליו!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחח LOL אעאעאעאע אני מתההה
ועדי נפרדה ממנו :'(
מתי הספקתם להמר על זה?!
באמת שזה לא יפה להמר…
בלי לקרוא לי!!!!
ארררר

והחלק האחרון הוא שלי (ושל אופק עם הרעיון) !!!! ארררר [שוב]
תמשיךךךך

25/06/2014 17:37

הימרנו על הכסף שלו, אבל החלטתי להוסיף, ואני מאמלל אותו כי הוא רצה לשדך אותי ועדיין לא ביקש סליחה או אמר שהוא מתחרט!

25/06/2014 17:40

    אני אבקש בשמו…(אתה יודע קשה לגברים למחול על כבודם)

    25/06/2014 17:45

חחחחחחחחחחחחחח רועי חולה עלייך ויפה שלקחתם לי תרעיון!!!!!!!!!!

25/06/2014 19:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך