חשבתי שאנחנו משחקים.

TheBlackGirll 09/05/2015 625 צפיות 3 תגובות

הוא התחיל לגעת בי, אני חשבתי שזה בסדר, הייתי אז רק בת 6, הייתי קטנה.

אמא לא הייתה בבית, היא יצאה לקניות ונשארנו יחד, רק שנינו. השעה הייתה 19:30, בדיוק הזמן למקלחת. הוא אמר שהוא יקלח אותי כי אמא לא כאן.
הוא היה נחמד אליי.
הוא מילא את האמבטיה במים חמים, בדיוק כמו שאני אוהבת, ובינתיים אני התפשטתי. הורדתי את השמלה הורודה שלי שאני הכי אוהבת ונשארתי בתחתחונים. הוא הסתכל עליי בחיוך והוריד לי את התחתונים.
הוא חיבק אותי.
הוא לחש לי באוזן שאני יפה ושהוא אוהב אותי, ואז נשק לי בשפתיים.
האמנתי לו.
גם הוא התפשט, ונכנכסנו יחד לאמבטיה. הוא הושיב אותי על הרגליים שלו וחיבק אותי חזק חזק. הוא אמר שזה לא יכאב, ואז חייך אליי. חייכתי בחזרה, סמכתי עליו. הוא ליטף את שיערי ואז הרגשתי כאב חד למטה, ליד הבטן. ירדה לי דמעה, הוא ניגב אותה ואמר לי לא לפחד, שזה כיף. הוא גם אמר שאם אני אזוז קצת עם הטוסיק אז זה בכלל יהיה כיף חיים. הקשבתי לו, זזתי עם הטוסיק למעלה ולמטה. זה כאב לי אבל המשכתי, הוא אמר שזה יהיה כיף. הוא התחיל להשמיע קולות, חיקיתי אותו, חשבתי שאולי אנחנו משחקים קוף אחרי בן אדם. הוא הפסיק, אז גם אני הפסקתי. הוא גם הפסיק לזוז עם הרגליים, אז גם אני הפסקתי לזוז עם הטוסיק. הוא חייך, כאב לי, אבל חייכתי בחזרה.
שמתי לב שהמים הפכו אדומים אז אמרתי לו,
"אבא, יורד לי דם".


תגובות (3)

קטע מעולה, נשמע ממש אמין כל הכבוד.
ממש מרגש.
אשמח אם תקריאי דברים שלי ותתני חוות דעת. תודה.

09/05/2015 12:30

זעזעת את עולמי, מת על פניות חדות, כל הקטע היה נורא נאיבי ואז: "אבא, יורד לי דם".

09/05/2015 12:51

הכתיבה מדהימה, הנושא מזעזע. אשמח עם תקראי סיפור שלי על אונס, לא הצלחתי לכתוב את הפרטים המיניים לגמרי, זה כואב מיידי. בכל מקרה אשמח אם תקראי.

09/05/2015 14:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך