:'(
תעזרווו לייי

חשיבה על התאבדות

29/08/2013 755 צפיות 9 תגובות
:'(
תעזרווו לייי

רע לי.
תעזרו לי.
החברות שלי משקרות לי.
מי שחשבתי שהיא חברה שלי היא לא.
מי שחשבתי שלא חברה שלי היא כן.
אני מבולבלת כולי בוכה.
והמחשבה היא אם להמשיך או לא.
פעם ראשונה שכל כך קשה לי ואני לא יודעת מה לעשות.
אף אחד לא מכבד אותי
אח שלי יורד עליי מול כולם ומציק לי
חברה שלי מתאהבת בילד שאני כבר מחבבת שנה.
חרא חיים !


תגובות (9)

אל תתאבדי.
גם לי יש קשיים דומים, כאלה ואחרים, אבל את צריכה להמשיך בדרכך, תראי שאת חזקה, שלא אכפת לך בכלל.
אוהבת 3>

29/08/2013 04:31

תחשבי על זה ככה: כמה את סובלת עכשיו וכמה תיהני בכול החיים שלך? אם את סובלת יותר ממה שתיהני בכול החיים, אז תתאבדי, אבל אני בכנות לא חושב שהסבל שלך כזה גדול… לי נראה שתוכלי להתנחם בכך שהסבל שאת סובלת עכשיו הוא ממש כלום בהשוואה לכול ההנאה שתהני בכול החיים. מחכה לך עוד המון בחיים, חבל לבזבז את זה ובעוד עשרים שנה, את לא תזכרי אפילו שכול זה קרה ואפילו אם כן תזכרי, לא תרגישי רע בגלל זה. התחושה הרעה תעבור, הכול זמני… בסופו של דבר את תמשיכי לחיות ויהיה לך טוב, זה לא שווה להפסיד את העתיד בגלל בעיות שיעברו ממילא גם ככה… מקווה שעזרתי.

29/08/2013 04:38

לא לוותר. את חזקה, תמיד היית. אל תתני לאנשים לשנות את זה. לא לו, ולא לה. תעמדי על שלך, כי את יכולה.

29/08/2013 05:09

אני ממש מסכימה עם דני!
לא נשאר לי עוד מה לרשום ));;

29/08/2013 05:09

יש לך כל כל הרבה סיבות לא להתאבד..
נתחיל מהסיבה הראשונה: את חיה ונושמת! יש לך יכולת לקום בבוקר, עם ידיים ורגליים.
את יכולה לראות, את יכולה להרגיש ולנשום!
עוד סיבה- איך היית רוצה לסיים את החיים שלך? לקטוע אותם באמצע, להשאיר מאחורייך בעיות ושאלות שלא הספקת לפתור, ולסיים בעצב ובדיכאון? בלי בעל, ילדים, נכדים?
תחשבי על זה, אימא שלך כל כך התאמצה כדי ללדת אותך, ההורים שלך כל כך ציפו לך.. וככה את שוברת אותם? מנפצת להם את כל התקוות?

החיים הם מתנה, זה רק תלוי איך מסתכלים עליהם ♥
אני מקווה שתיישמי את המשפט הזה, כי יש לו משמעות עצומה.
תישארי חזקה! ♥

29/08/2013 06:11

אל תתאבדי. לי היו שתי חברות ממש טובות ואז אחת מהם גרמה לי לפגוע שניה ולא דיברנו חודש בערך ואז אותה בת תקעה לי סכין בגב והתחילה לרכל עליי ולספר כל מה שסיפרתי לה אז הפסקתי לדבר איתה ולקח לי הרבה זמן עד שהצלחתי לגרום למי שבאמת הייתה חברה שלי לדבר איתי.. אבל עוברים את זה. ממשיכים הלאה ונשארים חזקים. תישארי חזקה אפילו כדי להוכיח לה שהייא לא הכל,שהיא לא זאת שתשלוט בך. שאת בנאדם, את לא הצל חסר העמוד שידרה שלה. שהיא לא תוכל להרוס אותך. ואז, היא תבין שאת חזקה. ובעצם את מעליה. היו לי ריבם נוראיים עם חברות ולא הוצאתי מילה עליהם כי ידעתי כמה זה פוגע. תתעלמי מהם ותמשיכי הלאה. את תמשיכי הלאה כי את חזקה ויש בך כוחות, ואז את תמצאי את מי שטובה לך, את מי שבאת חברה שלך. מישהי שתשמע פאדיחה שקרתה לך ותעודד אותך ולא תצחק עלייך. מישהי שתוכלי לצחוק איתה ורגע אח"כ לגלות לה את הרגשות הכי עמוקים שלך,את החששות שלך וכשתבכי היא תהיה זאת שתתן לך את הכתף להישען עליה.

29/08/2013 09:40

אומייגאד כמה ילדות צןמי יש פה.
חלאס עם ה'אני רוצה להתאבד אני בת 12 וחברות שלי משקרות לי'
מתוקה דפדפי תתקדמי במקום להתבכיין.

29/08/2013 09:45

אני לגמרי עם נוני. הרי את יודעת בעצמך שלא יצא לך שום דבר מלהתאבד. בכיתה שלי ילדה אמרה את זה סתם כדי למשוך תשומת לב.
אז ככה: אם תתאבדי, לא תהיה לך הזדמנות לעשות דברים מעניינים, לא תוכלי לסגור חשבון עם הבנות האלו, חלאס!
בלי להעליב,כן?

23/05/2014 15:12

    היא פירסמה את זה כמעט לפני שנה. נקווה שהיא בסדר עכשיו.

    23/05/2014 15:16
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך