טבע מושלם

Strange girl 27/12/2014 756 צפיות 6 תגובות

זה היה בוקר אביב, לא יותר מידי קריר, פתחתי את החלון, ודרכו נכנס אוויר צח ונעים,
קרני השמש החמימות האירו את פני והרגשתי כל איבר בגופי באופן מושלם, איך שכולי נהית קורנת כשמש בבת אחת, ומלאת מרץ, ליום חדש.
התמתחתי מעט, ומיד קמתי, יצאתי החוצה, לדשא הרך והירוק שהיה מכוסה טל מבריק,
ריח הפרחים חדר לאפי, רוחות חמימות עטפו אותי ופרפרים יפהפים התעופפו סביבי.
העצים הירוקים שצומחים ומטהרים את האוויר שלנו, נותנים לנו צל ביום שמשי ושרבי,
מאכילים אותנו בפרותיהם המתוקים והעסיסיים.
הכל כאן פורח ומקסים, שום דבר לא מפריע או רע, כאילו גן עדן נחת על פני האדמה.
באוזניים שומעים את שירת הציפורים. בעיניים רואים את הפריחה המרשימה ואת הצבעוניות שמרוממת את הלב. באף מריחים רק את הריח הטוב והנעים של הפרחים. בפה טועמים את
פרותיהם השונים של העצים. בידיים מרגישים כמה נעימים ומיוחדים כל המתנות הקטנות של הטבע. ובלב, מרגישים מושלם, לא רוצים שייגמר אף פעם.
אנא שמרו את הטבע, למען עצמכם ולמען הבאים אחריכם.


תגובות (6)

חשבתי שפרשת, לא?

27/12/2014 15:57

    זה קטע שכתבתי אתמול, אז התחלתי להעלות אותו בתור משהו אחרון באתר, וחוץ מזה לא פרשתי, החלטתי לקחת הפסקה, אז אם ממש שמחת כשאמרתי שאני פורשת, את מוזמנת לא להתעניין ולא להגיב במה שאני מעלה, בכל מקרה, תודה שהתעניינת.

    27/12/2014 16:00

אני די אוהבת את הסיפורים שלך.
אם את רוצה לעשות הפסקה, זאת בחירה שלך ורק שלך.

27/12/2014 16:05

    שמחה שאת אוהבת את הסיפורים שלי, אבל פעם הבאה, הייתי יותר משמחה אם היית מגיבה לעניין.

    27/12/2014 16:13

את מקסימה בהחלט! כתבתי סיפור אשמח אם תקראי.

27/12/2014 22:06

חח זה לא סיפור זה שירה ושירה מדהימה אני שמחה שנכנסתי לסיפורים שלך למען האמת אני זמן קצר באתר ולא יצא לי הרבה לקרוא אני קראתי קצת ולא מצאתי הרבה שירים וסיפורים מרשימים כמו שלך רק עוד איזה כותבת אחת חוץ מימך את כותבת נהדר ממש ולא יאומן שאת נמצאת בראש הרשימה מייד שנכנסים לאתר רואים את השיר שכתבת "מנורה" ועוד אף פעם לא נכנסתי אני בעצמי יותר חובבת סיפורים וכתיבתם ופחות שירים אולי בגלל זה לא שמתי לב אליך ובזכותך אני בגלה ששירים יכולים להיות יפים ומרתקים ממש מעניינים לא פחות מי סיפורים גם בלי עלילה רציפה ודמויות עדיין אפשר ממש להנאות אז תודה שגילת לי את עולם השירה שינית לי דרך חשיבה באמת תודה ואל תעזבי את האתר לעולם. לליט(שזה ללילה טוב)

13/01/2015 21:36
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך