טוב\רע….. חלק 2: כעס.

ריקי בנדיקוט 13/09/2013 640 צפיות אין תגובות
.......

כעסתי. אני לא מאמינה שהן עושות לי את זה. שוב הן השאירו אותי לבד. בדיוק כמו בכיתה ו… וג….
הדחף לעשות משהו קיצוני משתלט עליי, וריקי רק מעודדת אותי לעשות משהו מסוכן.
ריקי יושבת על השולחן מולי וקוקו יושבת על ערמה של ספרי הארי פוטר ומשחקת בלפטופ הורוד שלה.
"את צריכה לנקום בהן!! הן השאירו אותך לבד שוב!! זה מגיע להן!!!!" ריקי טיפסה על מנורת השולחן שלי.
שמעת אנחה וראיתי שקוקו הפסיקה להקליד :"אמרתי פעם אחת ואני אומר שוב: הנקמה לא תביא אותך לשום מקום. זה סתם לא נעים לך ולחברות שלך"
מבלי שאני וקוקו שמנו לב ריקי טיפסה על ערמת הספרים שעליה ישבה קוקו ותקפה אותה מאחורה. קוקו בעטה לריקי בבטן בחזקה וריקי עפה מהערימה הגבוהה אל השולחן.
ריקי נפלה על השולחן, שפשפה את גבה הכואב והתחילה לזרוק על קוקו דברים. קוקו מיהרה להסתתר מאחורי היומן כיס שלי.
"נו די כבר. אין לי כוח אליכן. אני הולכת לישון" תפסתי את ריקי כדי שתפסיק לעשות לי בלאגן בדברים ושמתי אותה במגירה שלי.
"היי! לפחות תפתחי קצת שיהיה לי אוויר!!!" נשמעה צעקתה העמומה של ריקי.
"אני מכירה אותך" עניתי לה "את פשוט רוצה לצאת"
"אוף נו. לפחות ניסיתי. עפשר איזה פנס או משהו? אני גם קצת רעבה…" צעקה ריקי.
"יש לי במגירה מחזיק מפתחות עם פנס גלידה" לאחר ששמעתי זעקת כאב קטנה הוספתי "והגלידה מפלסטיק!!!"
"אההההה!!!!!!!!!!" ראיתי אור עמום מתוך המגירה "הפנס דווקא דיי טעים!" היא הכריזה.
"אני עייפה!" פיהקה קוקו והתמתחה במקום.
"גם אני. לילה טוב" עניתי לה.
אחד הימים הכי נוראיים איי פעם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך