טיול לעמק יזרעאל

29/01/2017 592 צפיות אין תגובות

כבר כמעט שנה שהיא במועדון הזה. איך עובר הזמן כשנהנים…
היא יושבת מפדלת על האופניים מביטה בצג הטלביזיה, לידה גבר מבוגר, שיער שיבה, כרס,מתאמץ על ההליכון, טיפות זיעה ניגרות על הגופיה האפורה , ואשה בגילה כנראה , עם זנב סוס מתנפנף רצה על ההליכון ובוהה במסך הטלביזיה הענק מולה .כמעט שנה שזהו אורח חייה. אחר כך היא עולה לשיעור, חוג טאי צ'י, היא מרוכזת בתרגילים, מביטה במדריך חמור הסבר, עתיק כמו יתר החברים…
מדי פעם היא הולכת לשכשך בג'קוזי, המים הרותחים, הגועשים , נעימים לה.במיוחד בימי הקור האלה. אלה יושבת בפינת האולם, קוראת ספר עבה ברוסית.ג'ורגט גם נחה , אוכלת תאנה יבשה ותמר .היא פריקית של בריאות, היא גם משתדלת לא להכנס לג'קוזי, "מלא חיידקים" היא אומרת וצוחקת . היא יודעת שזה לא ממש מדאיג את החברים. שהג'קוזי עושה להם טוב ומנעים את שהותם.
מסעודה מגיעה לבריכה. היא הולכת בבטחון, שמנה עם כרס ענקית ופוסעת כאילו היא לפחות נטלי דדון. יש לה הרבה חברות, רחל רבקה ושולה אוהבות אותה, את הבדיחות שלה, אבל בעיקר את המתכונים, שכוללים תמיד בקבוק שמן הרבה פפריקה חריפה הרבה חצילים , קישואים וכרישה.שולה ממש מכורה למסעודה , מאד אוהבת אותה.אבל יש נשים מסויימות שלא נגיד מאיזו עדה …בגלל עיקרון הפוליטקלי קורקט, שממש לא רואות בדמותה מאור לגויים, ואפילו בזות לה על התנהגותה גסת הרוח.
אז היום, שולה, שהיא מנהלת חשבונות במקצועה, ויש לה קשרים טובים בבנק איפה שעבדה פעם,מספרת לנו שיש טיול נהדר לעמק יזרעל , לראות את הפריחה , ויש הסעה, וזה יום שלם . על הכיפק, אנחנו אומרות. אבל שולה זאת שהיא חברה ממש טובה כאמור של מסעודה, בוררת היטב את המבקשות להרשם.
אז כמובן שהיא לא מתקבלת. גם סוניה ואלה ואנה מוותרות. אולי בפעם הבאה .
בעלת זנב הסוס המתנפנף מחדר הכושר, מגיעה עכשיוד לבריכה . היא פוגשת את מסעודה והן מתחבקות ומתנשקות, כשהיא מדברת אני שומעת את המבטא האמריקאי הבולט .
"ממי איפה את?"
"לא ראיתי אותך מלא זמן…"
ומסעודה אומרת וצוחקת "אני פה כל הזמן איפה יש לי להיות?"
,פה ובמטבח …"
,בבר מחכה לי לצהריים , בואי …'
והיא הולכת . בעלת זנב הסוס המתנפנף מחייכת אלינו ומספרת שמסעודה היתה העוזרת שלה
איזה יופי היא מנקה !"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך