יהודי טוב יהודי מת?

fearless13 18/04/2012 737 צפיות 9 תגובות

הנאציים חשבו שיהודי טוב הוא יהודי מת.
למה? כי רוב היהודים הם חכמים, חזקים, ואלוהים החזק מכולם איתנו.
הם לא הודו בזה, הם אמרו שאנחנו חלשים והשאר- חזקים, ולמה הם צריכים חלשים שסתם מבזבזים מקומות עבודה, ואוכל ומים?

אלברט איינשטיין- יהודי. דמיינון את העולם בלעדיו? מוזר. אז יהודי טוב יהודי מת? לא במקרה הזה.

זיגמונד פרוייד- פסיכולוג. הוא חשוב מאוד.

ישו- הוא יהודי!!! הוריו יהודיים!

אלו לא יהודיים שהייתם רוצים שימותו נכון?


תגובות (9)

זה כזה נכון!
כולם רוצים לרעתנו ! כי אנחנו עם חזק , אלוקים עומדים עמנו בכל מכשול , הוא שומר על העם שלו , על הילדים שלו! . העולם מקנא בנו שיש לנו אבא כזה שנתן לנו יותר מכולם !!

אהבתיייי!! :)

19/04/2012 06:26

זה כ"כ נכון!!!
כל העולם מפחד ממנו, כי הם יודעים איזה כוח עצום יש לנו- אלוקים.
אפילו אירן וכל מי שמאיים עלינו הם מקאים בנו ומפחדים ממנו.
יואו, מה שכתבת ממש נכון!!!

19/04/2012 06:30

תודה! אתן לא מאמינות כמה שימחתן אותי בתגובותיכן ( סוף סוף מישהו חושב שאני צודקת!!!)

19/04/2012 14:00

דווקא כן…
אילולא איינשטיין לא הייתה פצצת האטום והעולם היה טוב יותר.
זיגמונד פרויד, אני סתם שונא פסיכולוגיה ופסיכולוגים.
אילולא ישו בכלל, הייתי מאושר. הרבה סבל ועוגמת נפש לא הייתה נגרמת לי, ולא היו גם אינקוויזיציות, והיטלרים, ועלילות דם, ומסעות צלב, ופנדות אוקראיניות (חזירים- פשוט ראיתי תמונה מזה קורעת של זה…), ופוגרומים, אבל דווקא הגלות הייתה נמשכת, כי לא הייתה סיבה אמתית ליהודים לחזור.

טוב אז צריך, אבל לא צריך.

21/05/2012 22:16

אני חושבת, קרן, שלא עשית מחקר על האנשים האלו ששמת שם את שמם – וזה שהם יהודים לא אומר עליהם כלום.
אני מסכימה עם כל מה שהחתול הסופר אמר פה!

21/05/2012 22:38

מסכימה עם רוב מה שהחתול הסופר אמר (היות שאני במגמת פסיכולוגיה, ובתור אחת שדיי אוהבת את פרויד (כי ממש קל ללמוד את התאוריות שלו).
ואני מסכימה עם לין.. נראה כאילו את לא יודעת הרבה על אותם אנשים שכתבת פה עליהם…

21/05/2012 23:34

בכללי אני לא מסכימה עם הרעיון הזה של ׳יהודי טוב הוא יהודי מת.׳ לא רק בגלל שזה יהודים ואני יהודיה, אלא לכול אחד ולכול עם. זו פשוט מחשבה מעוותת בהחלט.
בלי קשר, אלברט איינשטיין המציא עוד הרבה המצאות חוץ מפצצת האטום, אז לומר שאם הוא לא היה חי זה היה טוב יותר? לא יודעת, אני לא מסכימה.
אפילו אם היהודי לא זעזע את העולם עם המצאותיו וסתם חי חיי בן-אדם רגילים ופשוטים אז זה אומר שזה לא כזה נורא אם הוא מת? לא נראה לי. (לא שאתם חושבים ככה, אלא בכללי, על הרעיון.) 

21/05/2012 23:47

אתה רוצה לומר כך: "הכתיבה שלך רהוטה מאד מאד " לגבי התכן יש לי השגות מאחר ולא כל יהודי טוב הוא יהודי מת ממש לא דווקא המשפט הזה נאמר לגבי אנשים אחרים לגמרי וגם לגביהם אינני מסכימה להתבטא כך..

זה שהיהודים הם עם ראש על הכתפיים על כך אין ויכוח זה שיהודים לא מעטים זכו בפרס נובל כל אחד בתחום שונה זה גם על כך אין ויכוח אז בואו נגיע לפשרה לא נשתמש במונח הזה הכל כך מעליב ולא נכון (לדעתי) ותמיד נדע שאנו נאורים משכילים וכו'

ממני בקי ♥♥♥♥

22/05/2012 01:38

כל מי שהגיב, אני כותבת את הדעות שלי, ורק בשבילי, אם אתם רוצים תקראו, ותגיבו, אבל אני כותבת מה שאני רוצה. לין, אני ערכתי מחקר על האנשים האלו, אבל אני לא אשב ואכתוב עכשיו עליהם.
האנשים האלו יהודים, ואני חושבת שאתה החתול הסופר ממש חצוף, אתה אומר שהיית שמח אם אדם היה מת? לא משנה מה הוא המציא, חוץ מפצצת האטום הוא המציא עוד דברים רבים, ולא משנה מי, אפילו עזה, לא מגיע להם למות לא משנה מה הם עשו, זאת דעתי. אם אתם לא מסכימים עם הדעות שלי, למה להגיב פה? למה לגרום לעומס ייתר, איתכם באו עוד ועוד תגובות, של מי מסכים עם מי, ואני חושבת שאחריי התגובה שלי יבואו עוד אחרות.
אני לא אומרת שאין לכם זכות להגיב עם הדעה שלכם אינה דומה לשלי, אבל אתם יכולים לפנות אליי בצור קשר לא כך?
ואני לא דיברתי על מי אתם הייתם שמחים אם הוא היה מת או לא, אלא על מי הנאצים היו בוכים אם היה מת.
אני לא בטוחה עם הבנתם את העיקר של הסיפור, כפי שנטלי16 ואוהבת לכתוב סיפורים הבינו.
העיקרון היה להסביר, מי הם יהודים, שחשובים לכל האנשים בעולם, והאם היה טוב שאנשים שחשובים כ"כ ימותו.
תקראו שוב, כי אתם התרכזתם רק בשמות של האנשים שהבאתי לדוגמא, כי הם יהודים מפורסמים וחשובים.
ואולי אבל אולי, יגיע אליכם, שמעט פוגע לקבל תגובות כאלו?

22/05/2012 05:47
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך