יומנה של חנונית- הקדמה

מקנזי 16/03/2015 1241 צפיות 9 תגובות

טוב ליפניי הכל אני צריכה להציג את עצמי:
קוראים לי הילה ואני בת 12 ולומדת בחטיבת כרמל. אני גרה באילת ויש לי שניי אחים:
לאח הבכור קוראים ירין. הוא ילד מטומטם שדבוק למחשב כל היום ואם אני ניכנסת לחדרו הוא ישר מפוצץ אותי במקות !
לאחי הקטן קוראים איתי הוא בן 3 וכל הזמן מאשים אותי על דברים שלא עשיתי, כמו למשל הפעם שהוא עשה צועה על האותו של אבי וכיסה את המכונית בבוץ והאשים אותי! איזה מעצבן הוא!
ויש את אמא שלי אורית ,שהיא ללא ספק האישה הכי עסוקה בעולם! אובמה זה הומלס לידה! אני לא מבינה מה ההיגיון בלרוץ לחזור להיתקלח ולצאת לעבודה, את כבר רצה לא? אז שתרוץ לעבודה! בכל שבוע היא כמה בחמש בבוקר. מה היא קמה בחמש בבוקר מה היא עובדת באוטו זבל מה הלחץ ? אז בשבת היא רוצה לנוח , אז היא לא קמה בחמש בבוקר…………….היא קמה בחמש ודקה, וישר מתחילה לנקות את הבית : ספונג'ה , קביסה, אבק ומה שאתם רוצים !
ויש את אבא שלי רונן שהוא ללא ספק האיש הכי מצחיק שאני מקירה הוא חושב שהוא יהיה מאסטר שף הבא. אנחנו רואים אותו מכניס לכלי אחד ליצ'י ,פפיה , חרוסת , חזרת ומה לא ?! וכשאנחנו שואלים אותו "מה אתה עושה"? הוא עונה לנו " מה זאת אומרת? חביתה! " העיקר לא זכר לשים ביצה ביפנים! טוב אבל אני מודה הוא אבא דואג וטוב ואני מבינה אותו , הוא פשוט מכין אותנו לאוכל שבצבע!!!!!!!!!
טוב אני רוצה לגלות לכם סוד ……………. אני ובי"ס לא מסתדרים כל כך טוב ביחד. בואו נתחיל מיזה שאני לא אחת מ"המקובלות" כמו שאר הבנות בכיתה ואין לי אף חבר בכיתה חץ מחברתי הטובה ליאור שגם היא לא משהוא…………….


תגובות (9)

זה נחמד מאוד, שמתי לב שאת מתבלבלת בין כ' לק' הרבה פעמים, ובכללי בלבול בין אותיות כמו:
מקות- מכות
אותו-אוטו ("אותו" זה אומר אותו אחד, אותה חולצה, אותו ג'ינס)
כמה בחמש בבוקר- קמה בחמש בבוקר
קביסה-כביסה
מקירה- מכירה
לאוכל שבצבע- לאוכל שבצבא
מיזה- מזה

עכשיו שימי לב שלא עושים יותר משלוש נקודות או יותר מסימן קריאה אחד.
סליחה שאני ישר מתחילה בהארות, הסיפור נשמע מעניין מאוד ואני אשמח לקרוא!
בהצלחה!

16/03/2015 22:42

    תודה על העיצה אני אשתדל לשים לב יותר.

    17/03/2015 14:17

דרך אגב זאת נויה לשם?

17/03/2015 14:53

לא זאת אחותי ושוב: שם בדואי!
זה אומר שהשם לא אמתי… כי אני לא רוצה שידעו את השם האמתי שלי…
זה חוץ מזה,
הסיפור ממש יפה אבל שוב אני והערות שלי…
אי אפשר לכתוב יותר משלוש נקודות, זה דבר ראשון.
דבר שני אי אפשר להתחיל סיפור "שלום" וכאילה. ובקטע שהדמות אמרה שהיא לא מקובלת, היא אמרה את זה כזה, בקלות… אם זה קשה לה, שאין לה חברים, ושהיא לא מקובלת אז כדי להכניס את זה יותר דרמתי, יותר לתאר רגשות להראות את הרצינות של הדמות בעניין.
חוץ מזה ממש יפה(: ותיראי מה עניתי לך בסיפור שלי.

18/03/2015 16:10

    סקרלט היקרה :
    קודם כל אפשר ליכתוב סיפור שמתחיל במילה שלום כי זה יומן. דבר שני זה המחשב שלי שכותב לי אם שגיעות כתי בואי אפשר לתקן את זה . אוד משהו המחשב שלי עושה לי יותר משלוש נקודות אז זה לא אשמתי !!!!!
    דבר שלישי זה שאני נישמאת עצבנית אבל אני לא ואני רק רוצה שתדאי שאני לא יכולה לעשות אחרת.

    19/03/2015 13:58

אני יודעת זה בסדר להתחיל משלוש אבלך מניסיון אישי, רוב האנשים לא אוהבים לקרוא סיפורים שמתחילים בשלום. זה בסדר, ככה גם התחיל הסיפור הראשון שלי.

19/03/2015 17:13

אבל את לא מבינה שזה יומן!!!!!
אני מציגה את עצמי ביפניי היומן ואת זה את תביני בהמשך הסיפור שעוד כמה ימים אני אעלה…….

20/03/2015 09:11

    אוקי, תירגעי, אל תתעצבני אוקי. אני מציאה לך לא להתחיל ככה אבל את חופשיה להגיד מה שבא לך, טוב

    20/03/2015 17:08

סבבה.

21/03/2015 09:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך