יומנה של חנונית השבוע הראשון ללימודים

מקנזי 20/03/2015 945 צפיות 4 תגובות

יום א' :
היום היה היום הראשון ללימודים. זה היה היום הנורא ביותר בחיי! בואו נתחיל אם זה שקיבלנו השנה את המורה הכי מעצבנת בעולם! וגם פתחו אצלנו אתר שכותב כל מה שאנחנו עושים ,אם זה שאנו לא מכינים שיעורים, אם זה שאנחנו לא מביאים ציוד ואם זה שאנו מרביצים ואפילו אם אנחנו מתנהגים יפה והנורא מכל זה שההורים יכולים לקרוא הכל! אוף אני עדיין בעצבים. בנוסף על כך יש לנו המון שיעורי בית ולהגיש עבודה על גלילאו!!!
יום ב' :
אמרתי שאתמול זה היום הנורא בחיי? אז טעיתי היום זה היום הנורא ביותר בחיי! בואו נתחיל אם זה שכיבלתי ריתוק על זה שאיתי עשה קקי על העבודה בגלילאו ולא שמתי לב והגשתי למורה! ואם אתה חושב יומני היקר שאי לא צעקתי אליו אז אתה תועה ובגדול צרחתי אליו כמו משוגעת ואיך שרציתי להגיד את המילה אידיוט אמא נכנסה לחדר ואמרה: "מה את צועקת אליו הוא סך הכל בן שלוש"! ואז איתי אמר: "היא צועקת, אאי סך הכל בן שיוש" וחשבתי לעצמי כמה מטומטם יכול להיות בן אדם…
בחצי יום שנותר לי אני וליאור הלכנו לשופינג והתכתבנו בפייסוש . זה חצי יום המושלם ביותר שהיה לי!
יום ג' :
היום זה היה יום בסדר אני וליאור התכתבנו בפייסוש ופתאום נפל לי האסימון שמחר יום ליל כל הקדושים אז פתחתי את ארון התחפושות וכל מה שראיתי זה תחפושת של ספיידרמן מהשנה שאברה , אז רצתי לחנות לקינות תחפושת .קניתי תחפושת של וונדרוומן ושמתי אותה בתוך הארון.
יום ד' :
כל היום חשבתי על ליל כל הקדושים וכשה השעה הייתה חמש התחלתי להתארגן,פתחתי את הארון וראיתי שהתחפושת קרואה . שוב איתי עשה זאת (אני באמת שוקלת להיתעבד) אבל לא היה לי כוח להתחיל לצרוח אליו אז רצתי לחנות כמה שיותר מהר אבל היא הייתה סגורה אז חזרתי הביתה לקחתי בריסטול וצירתי עליו עיגול וחשבתי מזה יכול להיות ואז ידעתי! צירתי זיתים וגבינה ורוטב עגבניות וגם כתפיות והפיצה שלנו מוכנה! הסתכלתי מה יצאה ורציתי לזרוק את זה אבל השעה הייתה כבר שבע ורבע אז יצאתי החוצה עם מכשיר הקלטה. אין לי מושג למה לקחתי אותו אבל כנראה שפשוט התחשק לי. כשיצאתי החוצה הסתובבתי לבד ואז ראו אותי המקובלות של הכיתה וישר התחילו לצלם אותי כמו צלמות פפרצי ואז מורן ( הילדה הכי מקובלת בשכבה ) באה ואמרה " לאינסטוש לפייסוש ולאתר הכיתתוש "והלכה . כיביתי את מכשיר ההקלטה ושמאתי כל מה שמורן אמרה ומחר אני הולכת להראות זאת למורה!
יום ה' :
היום בבוקר ניגשתי למורה והשמעתי לה את ההקלטה והיא אמרה שזה לא עניינה בגלל שזה לא קרה בבי"הס אז זה חשוב ובגלל זה כל השכבה עשתה אלי חרם כי אני מלשנית ואז אמרתי את זה למורה והיא אמרה שזו לא הבעיה שלה. בלי לחשוב יותר מידי לקחתי את הטלפון והתקשרתי לאימא ואמרתי שאני לא מרגישה טוב והיא לקחה אותי הביתה.
יום ו' :
היום אמא אמרה שכדיי שאני אשאר בבית "חולה" . אני לא באמת חולה אבל מה אכפת לי ?
אז אבא הכין לי מרק גואל והתכתבתי אם חברות בפייס.
יום ש':
היום באו אליי בני דודים שלנו אבל היה משעמם מאוד כי כולם מאוד התלהבו ממשחק המחשב החדש של ירין ואני לא יכולתי להיכנס כי אחרת אני הייתי מקבלת מקות. אז קיצר הייתי צריחה להיכנס לחדרי הקטן ולשחק בטלפון וזה נימשך במשך שעות…אחריי שהם הלכו אני ביקרתי את סבתה שלי שנמצאת בבית האבות השכונתי. אני לא אוהבת לבקר אותה כי היא כל שנייה מנשקת אותי וגם יש שם ריח מסריח אבל איך שהו תמיד שורדים את זה.


תגובות (4)

הפעם זה בלי שגיעות כתיב

20/03/2015 09:34

אני מצטערת אבל אני אגיב על הסיפור יותר מאוחר פשוט עכשיו אין לי זמן. אני רק אומרת מהר שאני קראתי את התגובה שרשמת למשהי שכתבה משהו לתחרות. אני לא כועסת, כי את עוד חדשה אבל אני רק אומרת שאם אני הייתי מקבלת תגובה כזאת הייתי דיי נעלבת. תיראי מקנזי, זה קצת מעליב כשאת אומרת לא נהנתי לקרוא. תגידי שזה לא משהו. ודבר שני אני לא הבנתי את הכוונה כשאת אומרת "תחשבי על מה שאחרים יוהבו לקרוא ולא על מה שאת תוהבי לקרוא" אני לא בדיוק הבנתי את זה. נס כדי שהיא תבין ותשתפר להסביר פשוט מה לא אהבת בשיר. אני יגיב לך על הסיפור בהקדם האפשרי, מבטיחה.

20/03/2015 17:06

סקרלט היקרה :
אני יודעת מה לא אהבתי בשיר ובגלל זה אני כתבתי שלא היתחברתי ובמישפט תחשבי על מה שאחרים יוהבו ליקרוא היתקונתי לכך שהאנשים הם אילה שמחליטים מה הם אוהבים ליקרוא אז צריך ליכתוב משהוא שהם יוהבו.
וגם אני באמת לא כתבתי את זה בישביל להאליב אלה בישביל לתת עיצה ואני רוצה שהיא תישתפר.

21/03/2015 09:46

אני רק אומרת שמי שרואה את המשפט הזה ורוצה להשתפר לא יודעה אך לפי המשפט. בלי עצבים.

17/04/2015 22:20
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך