יומנה של חנונית חזרתי ובגדול!

מקנזי 23/03/2015 693 צפיות 3 תגובות

היי יומן אני שוב כותבת בך ואני אכשיו כבר בת 15 ואני יודעת שאברו כבר שלוש שנים אבל חזרתי !!!
מאצתי אותך עמוק במגרה שלי.
אז אני יספר לך מה עבר אליי מאז… אני הכרתי ילד חמוד שקוראים לו שון וגם אני הפחתי להיות אחת מהמקובלות על זה שהיתחברתי עם אחת מהן והחיים שלי סבבה!!!
איזה כיף נכון? אני כבר רוצה להתחיל ליכתוב בך הרבה יותר אבל אני יכולה ליכתוב רק בבית כי החוק הטיפשי הזה עדיין כיים וגם אני בקושי ימצה את הזמן כי אני בחוגיי ריקוד עד שעות מאוחרות אבל חוץ מיזה הכל מצוין כולל המצב ביני לבין שון ונחשו מה … שון ואני כבר היינו בחמישה דייטים!!!!!!!!!!!! איזהה כיף!!!
יופידידו !!!


תגובות (3)

אני מבקשת סליחה מראש.
אני קראתי את הפרק הזה וגם את קודמו, ושניהם היו פשוט… את יודעת מה, אני לא יורדת על תכנים, אבל אני חייבת לומר שזו קלישאה. נערה בתיכון חדש, היא מאותגרת חברתית (או ״חנונית״, כמו שאת מעדיפה) והיא מאוהבת.
בעיר הספרים (אחח… הימים המעצבנים הללו) כל ספר שלישי היה בדיוק על זה, ואם תכתבי שם כנראה תזכי לתשואות ולהערצה שנמשכת בדיוק יום. (כן, כל הספרים שם נגמרים אחרי כמה ימים, כשהם לא בדף הראשי יותר.)
אז מספר הערות:
1. אפילו בספר (שאני שונאת) יומני החנונית, ניקדו נכון. ולא, לא קראתי, אבל אם הוציאו את זה לאור, אני חותמת לך שזה היה מנוקד נכון. כאן הניקוד די בינוני.
2. יש לך די הרבה שגיאות כתיב, זה מפריע בעין. יש גם מקומות שיש בהם י׳ למרות שלא צריך. כמו ״ליכתוב״.
3. מתקפת סימני הקריאה, היא כאן! כשאת כותבת סימני קריאה מותר לך לכתוב עד שלושה סימני קריאה, יותר זו הגזמה.
סליחה אם נשמעתי מתנשאת, גם אני קיבלתי ביקורת קשה בסיפורי הראשון. חבל שלא ידעתי לקבל אותה…
-קטניס אוורדין

23/03/2015 16:42

כן, תראי מקנזי, איך אני יגיד את זה?…. אני פשוט יגיד:
יש יותר מדי סימני קריאה, עדיף עד שלושה. אני לא אתלונן על שגיאות הכתיב כי אני מבינה אותך לגמרי עד ליפני שבוע בארך היו לי מלא שגיאות כתיב. וגם אני יודעת שאת מנסה בלי, זה לא בשליטתך, אני מבינה אותך.לא אהבתי איך שאמרת שנהפכת למקובלת, היה עדיף לציין בפרק כל שהוא איך היא נעשתה מקובלת. ועוד דבר אחד, לדעתי זה פחות כיף שאת מראה איך הכל טוב והעולם ורוד. אנשים לא נמשכים לסיפורים שהכול ורוד ויפה בהם, כך גם לא השארת את הקוראים במתח לקרוא את הפרק הבא. אבל אני בטוחה שבפרק הבא תשאירי אותנו במטח(:
ואל תעלבי, זה בסדר לכבל ביקורת. ויש עוד כמה דברים קטנים שתזכירי לי להגיד לך בכיתה.

23/03/2015 20:51

למה הפסקת לכתוב?

10/05/2015 21:07
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך