יומנה של שיר (18+ מסופר על זנות) פרק 1

25/07/2023 107 צפיות אין תגובות

קצת על עצמי :)
אני שיר בת 22 מעתלית, אני חיה לבד מגיל 16, אין לי הורים בתמונה.
אני עוסקת בזנות כדי לסגור את החובות שלי לשוק האפור, הייתי חייבת כסף לטיפולים והבנקים לא נתנו לי הלוואות.
ביומן תראו מידי פעם פרקים על העבר של שיר, אז תמיד חשוב לשים לב לתאריך כשאתם מתחילים לקרוא כל פרק שיעלה.

26.6.23
אני רוצה היום להתחיל עם זה, עם העבודה במצלמות, כתוב שאפשר להרוויח הרבה כסף, ננסה.
לא יודעת מה לעשות אני במינוס של 20,000 שח והלוואות של 200,000.
חיפשתי בגוגל כל מיני אתרים שאני יכולה לעבוד בהם, מצאתי מספר פאלפון והתקשרתי. ענתה לי בחורה, היא ביקשה ממני לשלוח לה 3 תמונות וציינה שאני מרוויחה 6 שקל לדקה. שלחתי לה את התמונות וכבר באותו הרגע הלכתי לקנות מצלמת רשת וויברטור למצלמות. מה שהרגיע אותי שלא רואים פנים, זה מה שחשוב.

התחלתי לעבוד קיבלתי שיחה ראשונה, כבר הייתי שתויה מאלכוהול כי פחדתי, וכל אותו לילה, אותם פרצופים שאני רואה במחשב, אותם איברים, זה פשוט תקוע. סיימתי את היום בערב ,עבדתי 4 שעות והרווחתי 500 ש"ח.

15.7.23
לא יודעת מה לעשות עם הכסף, עד עכשיו הרווחתי במצלמות 4500 ש"ח.
בעבודה שאני עובדת בה בבוקר אני מרוויחה 4000 ש"ח. לא מספיק לי!!!
לא יודעת מה לעשות, אולי ללכת לליווי? יש שם הרבה כסף, חיפשתי בגוגל וראיתי שבנות יכולות להרוויח בחודש המון וזה יסגור לי את המינוס מהר ואני אוכל אפילו להתחיל לסגור את החובות. לא יודעת אני אשאיר פרטים נראה מה יהיה.
אם אני יעשה את זה אני אחזור לסמים ואני לא יכולה לחזור לסמים שוב. במקום שהכסף ילך להלוואות זה ילך לסמים, איך תעברי את העבודה הזאת פיכחת?
כן אני מעשנת גראס אבל זה לא מספיק לעבודה הזאת.
אני אסתדר נראה מה אני יעשה.
היה לי לקוח במצלמות היום שהרווחתי ממנו 100 שקל רק מלדבר, הוא רק רצה לדבר איתי וזהו, שום דבר אחר, לא רצה שאני יעשה כלום.
מאוד התרגשתי מזה. גם החלפתי תמונות באתר, ביקשתי מחברה שתצלם אותי, אם יהיו תמונות יותר מושכות ככה יהיה יותר נכנסים ויותר כסף.
זהו אם אני לא מרוויחה היום מינימום את ה700 שח אני עוברת לזנות, אני חייבת לצאת מזה, הוצאה לפועל רוצים להגיע איתי להסדר אבל ההסדר שלהם הוא ל20 שנה ובלי אפשרות לצאת מהארץ 20 שנה+ אוטו. לא מוכנה לזה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך