יומנה של killer queen- פרק 2- הלהקה

שוב התקשרתי למחנכת ההיא שהתחברתי אליה בשנה שעברה, ושוב היא ענתה שהיא לא יודעת מתי תוכל להיפגש איתי, ושוב קבענו לדבר מאוחר יותר, ושוב עבר שבוע וזה עוד לא קרה. היה לי היום מבחן בהיסטוריה, ולא הספקתי לדבר איתה לפני זה. אבל איכשהו הצלחתי ללמוד בקצב טוב ולהספיק את הכל בלי להילחץ. וכשכל הכתה התלוננה שהמבחן היה קשה מאוד, אני ישבתי בשקט וחייכתי לעצמי, כי אני הצלחתי ללמוד אליו, והצלחתי לעשות אותו וידעתי את התשובות.

אם כך, נפתרה לי הבעיה המרכזית בסיפור שלי, מה שבדרך כלל מגיע בסוף הסיפור ואני רק התחלתי אותו. אבל אני לא חושבת שחיים בלי בעיות הם בהכרח חיים משעממים, ולכן למרות שהבעיה המרכזית נפתרה עדיין יש עניין. ואני לא אומרת את זה רק כדי לגרום לכם להמשיך לקרוא, אלא בגלל שיותר מזה שזה היומן שלי, אלא החיים שלי ואני יכולה להרגיש מתי החיים שלי מעניינים ומתי הם משעממים.

אחד הדברים שגורמים לחיים שלי להיות מעניינים זו הלהקה שלי, שלמרות שהרבה אומרים לי שאני ביישנית ושקטה, אני מצליחה לנהל ולהוביל אותה להישגים שמאוד משמעותיים עבורי. מאז שאני קטנה, תמיד רציתי להקים להקה ולנגן ולשיר בלהקה. אחד הדברים שבגללם הכי רציתי שתהייה לי להקה, זו תחרות ה"כישרונות צעירים" שיש בבית ספרנו בסוף כל שנה.מאוד רציתי להופיע בה עם להקה משלי.

לפני כשנתיים כשהייתי בכתה ו´, הצלחתי, לאחר הרבה ניסיונות כושלים, להקים להקה המורכבת מארבעה חברים כולל אותי, ואנחנו מנגנים שירים של להקת קווין, להקה שכולנו ובעיקר אני מאוד מעריצים. ובאותה שנה, אחרי עוד כמה מאמצים, הצלחנו לנגן יחד את השיר WE ARE THE CHAMPIONS והופענו איתו בתחרות ה"כישרונות צעירים". לא זכינו בתחרות, אבל זה היה הישג מאוד משמעותי עבורי שבכלל הצלחנו לנגן שם שיר שלם בעצמנו.

אחרי שהראיתי לעצמי שאני מסוגלת לנהל להקה, המשכנו לנגן יחד, והצענו את עצמנו לטקסים בבית ספר, שהובילו אותנו לנגן גם שירים שהם לא של להקת קווין והתחלנו יותר ויותר להתגבש כלהקה.

אבל עכשיו אני הכי מרוצה מעצמי בעולם! עוד דבר שאני מנסה מאז שאני קטנה זה לכתוב שיר. כל מה שאני כותבת נראה לי הדבר הכי אידיוטי בעולם כשאני מסתכלת עליו אחרי יומיים. אבל לפני בערך שבוע או שבועיים, הצלחתי לכתוב שיר, מההתחלה ועד הסוף, שאני אוהבת . אני באמת אוהבת אותו ואפילו הסכמתי להראות אותו לכמה אנשים, מה שבדרך כלל אני לא עושה. בין האנשים שהראיתי להם את השיר שלי, היו הלהקה שלי. הלהקה אהבה את השיר שלי והתחלנו להלחין אותו יחד. אני מאוד מרוצה מהשיר ומהלחן ואני מקווה שבקרוב נוציא יחד קליפ של השיר הזה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך