יחס-הבעת דעת (לכל אלה של מתייחסים-_-)

YuvBooks 24/06/2014 719 צפיות 2 תגובות

סליחה על ההפרעה, אבל זה יקח כמה דקות מזמנכם.
אני רושמת כרגע סיפור חדש, "אבודה כ-אין סוף".
אני קוראת אותו מלא פעמים, כדי לשנות טעויות כתיב, אולי גם לשנות את המילים, ולהוסיף דברים.
ושאני מעלה, כבר כמעט שבוע שאין יחס.
ולעומתי? אני כל יום נכנסת לאתר לפחות חמישה פעמים, ורואה המון המון המון יחס בכל אחד מהסיפורים, בעיקר כאלה שבקושי פופלאריים..
אבל אני דווקא אוהבת את אלה שלא כל כך, כי כן יש להם די-ניסיון.
אבל כל השאר? את רושמים מושלם! אני מכירה המון, ומגיבה להם המון מהמשתמשים האחרים שלי.
אבל לא אל זה רציתי לדבר, אלא אל שאני רושמת מלא סיפורים, עוברת עליהם….
ולאף אחד לא אכפת, למרות שאני נכנסת לסיפור שלי,ואני רואה שיש המון צפיות.
אבל אין תגובות.
בבקשה, רק שנייה מזמנכם, לרשום תגובה הוגנת, וביקורתית, ובונה על גבי הסיפורים שלי, וגם של אחרים.


תגובות (2)

אני מסכימה איתך שזה יכול להיות מעצבן ושכן- לקבל תגובות וביקורות זה נעים ועוזר ומעודד והכל….
אבל לדעתי זה לא למה שהאתר הזה נועד, כאילו נכון שאת כותבת סיפור ואת רוצה שיגיבו ויקראו אבל…אני חושבת שאם את כותבת אז קודם כל תכתבי לעצמך, בגלל שזה מה שאת אוהבת לעשות ותעלי לאתר כדי להראות ואל תתייחסי לתגובות, אם אנשים קוראים את זה ולא מגיבים אז זאת לא אומרת שהסיפור לא מושקע או לא טוב או משעמם או מי יודע מה…
אני קוראת הרבה סיורים ואני לא תמיד מגיבה וגם אם יש לי סיפור שלא מקבל תגובות אני לא מתייאשת ומפסיקה אותו אלא אני ממשיכה לכתוב כי זה משהו שאני אוהבת לעשות…
בכל מקרה- נראה לי שאני אלך לבדוק את הסיפור הזה שלך ^~^

24/06/2014 17:12

מסכימה אהובתי ♥
אבל אולי זה לא הסגנון שלהם… תנסי משהו אחר, ולאט- לאט יגיבו לך.
וגם מה אכפת לך?! וחוץ מזה, תאמיני תמיד במוטו שלנו: "אנשים חמדמדים באמצע הדרך מפריעים לי לעבור…" (אוקיי אולי עדיף במוטו האחר): "זה לא משנה מי אתה- זה משנה רק מי אני! וגם אם תמות, זה לא יהיה אכפת לי!" (חח מהפסטיגל אבל התכוונתי לאחר): "אל תשימי על אף אחד פס" ועל השני (אבא שלך) "לא משנה מה יקרה, אל תורידי את החיול מהפנים" או כמו שאבא שלי אומר "תחזירי להם" XD

24/06/2014 19:39
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך