אשמח לתגובות כנות...

ילדה עם לב שבור

09/07/2013 974 צפיות 13 תגובות
אשמח לתגובות כנות...

חשוב מאוד!!: תקראו את הקטע הזה עם השיר הזה ברקע:
http://www.youtube.com/watch?v=AnMP1oqPTto

הלב לא נולד שלם.
תמיד יש משהו שמפריע לו, לאדם שהלב בתוכו.
ואני, מסוגלת להגיד דברים כאלה מניסיון.
אני בנאדם דיכאוני מלידה.
בלידה, התחלתי לבכות ולא הפסקתי שלושה ימים, אבל לא בגלל הסיבה שכל תינוק בוכה ממנה.
הייתי עצובה, היה לי רע.
וידעתי מה מחכה לי.
כל פעם שהעליבו אותי בבית הספר, קראו לי מתבודדת, משועממת או דפוקה בראש, או דיכאונית, או כל דבר אחר, הלב שלי נשבר מעט. נסדק עוד בדרך להתנפצות.
רצתי לשירותים ובכיתי. חתכתי טיפה עם מספריים מהקלמר. את הידיים, הרגליים, הלשון והפנים. רציתי למות.
בתיכון, כל פעם שירדו עליי, אפילו בצחוק, בקטנה, הסתגרתי באיזשהו מקום עם אוזניות וסכין, שהייתי דואגת על עצמי להביא לשם, ומענה את עצמי בכאב.
והשרת הזה, זה שתמיד אומרים שיתקן הכול, אצלי הוא לא קיים. (אם אתם רוצים להיזכר, תיכנסו לסיפור שלי שנקרא "השרת של הלב".) אצלי הוא התפוגג. או שהוא מעולם לא נוצר בכלל.
לחתוך כבר נהיה חלק מחיי, זה גרם לי הנאה צרופה, מתקתקה כטעמו של דמי הזולג על הרצפה, על המים הצפים באמבט. בסופו של דבר החלטתי, אף על פי שהבטחתי להוריי שלא אעשה את זה, החלטתי לעשות את הקעקוע שלי.
"ילדה עם לב שבור", זה מה שהחלטתי אחרי מחשבה רבה לחרוט על גופי, לאמץ אל לבי בלי דרך חזרה…
כי זו מי שאני, כך הייתי כל חיי, כל התקופה הקצרה, כל השנים המייסרות האלה.
ילדה עם לב שבור.


תגובות (13)

קרוקס , ריגשת אותי. *~*

09/07/2013 07:50

תודה אהובה

09/07/2013 07:52

בבקשה , קרוקס ^.^
נ.ב הגעתי אתמול ל – 100 סיפורים D:

09/07/2013 07:53

אממ וואו.
לא יודעת איך להגיב.
נשמע קשה, קשה מאוד.
אבל כשמישהו יורד אליך, צריך להיות חזק ולקלל אותו בפנים, צריך להראות לו שלא אכפת, או לפחות לתת לו את ההרגשה ולהתפרק רק כשהוא לא יגלה, רק כשנמצאים לבד ואף אחד לא רואה.
אני לא ממש מבינה מה כ"כ רע בלהיות לבד, אחרי הכל…זה מה שאני עושה רוב הזמן, אפילו עכשיו אני לבד.
אני לא אוהבת להיות עם הרבה אנשים, זה מתיש ומעצבן כשמישהו יוצא נגדך.

לפגוע בעצמך-זה אף פעם לא פתרון, לפעמיים המצב קשה ונופלים ללא הפסקה, אבל חייבים לזכור שיש עוד דרך, לא משנה כמה מגששים באפלה תמיד מוצאים קצה חוט שמוביל לאור שלש שמש חמה.

ואני הייתי ילדה עם לב שבור, עכשיו אני ילדה עם לב מלא סדקים.
אבל מה לעשות? אלו החיים
אף אחד לא יודע מה במדויק יהיה מחר או בעוד שעה או שנייה.

09/07/2013 07:54

נוני, אני לא ממש מבינה למה כל המגילה הזאת (בלי להעליב), כי כתבת את זה סתם…
זה לא אמתי, את יודעת…
?
ואולסטאר, מזלטובוש!

09/07/2013 08:03

מסכימה עם נוני…
שופ דבר לא שווה את זה שתפגעי בעצמך..
אין לך מה להתייחס לכל אותם ילדים שמציקים לך.. הם כבר יקבלו את שלהם כי החיים הם גלגל.. עכשיו הם אולי "למעלה" ו"בשיא" ו"מקובלים" אבל תאמיני לי שזה לא ישאר ככה..
את תעברי את השנים האלה ותסתכלי אחורה, ואת תרצי להיות גאה בעצמך על זה שעמדת בהכל בגבורה.. אז לפגוע בעצמך זה לא הפיתרון.
אגב, באמת עשית את הקעקוע הזה?

09/07/2013 08:04

נווו באמתתתת עכשיו יצאתי סתומה כי זה לא אמיתי בכלל :///
חחחחחחחחחחחחחח טוב נו קורה..
אהבתי את הכתיבה :)) חחחחח

09/07/2013 08:05

תמי…היא בת 10.
קעקוע?!

09/07/2013 08:05

חחחחחחחחחחחח נו מאיפה אני אמורה לדעת ><
חחחחח נוני את הטעית אותי! חשבתי שזה אמיתי מהתגובה שלך! חחחחח

09/07/2013 08:07

הדרוש , וואו, אין לי מילים ..:-0
זה נכון שהלב לא נולד שלם . אבל אם מסתכלים על זה מצורה אחרת , הוא לא נולד שלם כי תמיד יש מישהו שמשלים אותו(:
זה נכון שהוא נסדק מכל מילה רעה שאומרים לך אבל במקרה הזה , אני ישמש במשפט היחיד , שבזמן האחרון שלי ובניסיון שלי כלובאטיק , ויגיד משפט שאם זה היה לפני שנה , בחיים לא היה לי אומץ לרשום את המשפט הזה או בכלל להגיד אותו – משהו שאני עושה עכשיו. אני לא כזאת ואף פעם לא הייתי , אבל הדבר/המשפט החכם הזה אולי ישמע טיפשי , אבל זה מה שדמי מלמדת את הילדים שנפגעים ומנסים לספוג בלי להגיד כלום – כמוני וכנראה גם כמוך לעשות בעצם .
על כול מילה כזאת , תרימי להם אצבע שלישית מול הפרצוף ותגידי להם שמה שהם אומרים שווה לתחת ושאת שמה זין על מה שהם אומרים.
הלב באמת נשבר המון אצל ילדים כמוך וכמוני , זה קורה , אבל תמיד תזכרי . קוראים לך מדוכאת ? תצחקי להם בפרצוף . כי אני בטוחה שהכל בגללם. כל הדברים אומרים אלייך ? לפי הניסיון שלי ואיך שאני קוראת את הסיפורים שלך ומדברת איתך בצאט והכל , את מדהימה !!!!:) את צריכה להתעלם ! אם את מרגישה שאת צריכה קצת זמן לבד , לכי ותיהי לבד . את לא רוצה להיות לבד אבל את מרגישה שאין לך על מי ? תתחברי לאתר ותבקשי ממני או מכל מישהי אחרת לדבר קצת בצאט או בדואר !(: אני תמיד יבוא (:

לגבי החתכים . (שמתי לב שרשמת תיכון , ולפי מה שאני יודעת עלייך את עדיין לא בתיכון אז אני יתייחס לזה בכללי(: ) כשאת עצובה או מדוכאת או סתם נזכרת ברגע עצוב , או מרגישה לבד בעולם או שונה , או מוזרה או כל דבר , הפיתרון של לחתוך הוא אף פעם לא הפיתרון האמיתי . אפילו שאני לא ישקר ויגיד שאיכשהו , אם מפסיקים עם זה , זה מלמד אותך לקח חשוב – שזה לא היה שווה את זה ושיש דרכים אחרות לפרוק כאב . אם את רוצה , יש לי כמה דרכים משלי(:
את יכולה או לכתוב את זה , או לספר על זה .
את יכולה לכשות מזה שיר , ולעשות בעצמך לחן או מנגינה כדי שתוכלי לשיר אותו ולצרף לו בעצם את הרגש שאת מרגישה ,(משהו שעשיתי לא מזמן, אבל אם את לא אוהבת לשיר זה יכול להיות אפילו לצייר , לצייר את מה שאת מרגישה , נגיד שאת מרגישה לבד , תציירי נגיד רק ילדה בתמונה ואז תקרעי את זה . לפעמים זה עוזר ^_^ אני נדושה><)
את יכולה לשמוע מוזיקה על פול ווליום ולמצוא את השיר שמעלה לך חיוך על הפנים ברגע שאת שומעת את ההקדמה שלו , שלי זה this is me של דמי לובאטו (:
את יכולה להעסיק את עצמך במשהו , נגיד , לפרש שיר או לקרא או כל דבר שמכניס אותך לעולם אחר , שיעזור לך לשכוח לכמה זמן מהרגש את מרגישה(:
אני לא ימשיך לחפור לך על הנושא הזה , אני רק אגיד שאם את מרגישה שאת רוצה לחתוך או משהו כזה שפוגע בך , בבקשה בבקשה בבקשה תפרסמי פה משהו או אפילו תשלחי לי הודעה בדואר ! ותספרי לי מה קרה , אני מבטיחה שאני יעזור לך בכל דבר שתרצי!(:

לגבי הקעקוע . רני לגמרי מזדהה עם הדבר הצפציפי הזה . תמיד רציתי קעקוע שיספר בדיוק מה אני בשלוש מילים .. פה זה ילדה עם לב שבור , לדמי לובאטו זה תישארי חזקה או עכשיו אני לוחמת , ואני רוצה קעקוע – I'm always here for me . שזה בעצם אומר שאני תמיד פה בשבילי . שגם אם אנשים אחרים לא איתך , ולא תומכים בך ועוזרים , אתה תמיד יכול לעזור לעצמך ולחזק את עצמך . קעקוע מספר את הסיפור שלך , ולא יורד , כך שתמיד תוכלי להסתכל בו ולהיזכר שמה שהיית ומה שאת עכשיו(: אבל אני רק בת 12 ואמא שלי אמר הלי שרק בגיל 18 היא מרשה לי ככה שיש לי 6 שנים לחשוב אולי על עוד קעקוע , ואולי אני יעבור עוד משהו בחיים , אולי זה יהיה רע ואולי טוב , אבל אי אפשר לדעת מה יקרה מחר , וזה מה שאוב בחיים כי יכול להיות שאם תישארי חזקה למשך עוד אולי שניה או דקה , יקרה משהו טוב (: ויכול להיות שאם לא תחכי , את תפגעי בעצמך והדבר הטוב לא יקרה ..(:

אז הדרוש , תזכרי שכל מילה שאומרים לך, כל דבר שמדכא אותך ומעציב אותך , במקום לפגוע בעצמך , תישארי חזקה , תיהי יצירתית בדרכי ׳בריחה׳ של מהרגשות שאת לא רוצה (:

אוהבת יותר מכל דבר !!!!(:::::
-אור-

09/07/2013 08:39

ורק עכשיו קראתי את התגובות^_^ אבל זה באמת חשוב שכל אחד ידע את זה , זה מן לקח כזה לעתיד ><

09/07/2013 08:39

חחחח תודה על החפירה נסיכה שלי

09/07/2013 13:56

חחחחחחחחח
לאאב יווו(:
תעני לי בדואאאאאר>

09/07/2013 14:56
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך