תמר ברוך
רציתי לעשות את הפרק הזה כבר הרבה זמן...;)

"ילדת האהבה"-היומן שלי מאוהבת

תמר ברוך 01/08/2012 581 צפיות אין תגובות
רציתי לעשות את הפרק הזה כבר הרבה זמן...;)

6:30: וואי העירו אותנו ב-6 בבוקר!איזה נורא,אני לא רגילה…כאילו,רק באנו לפה וברור שאנחנו לא רגילים לחוקים החדשים.היו צריכים להעיר אותנו היום ב-9 בבוקר זה המינימום השקמה שלי בבית.אני חייבת לספר לך משהו,אתמול בלילה דיברתי עם אחותי! היא אמרה שהיא מתגעגעת אליי מאודדדדדדד,אני מוערצת.ולחשוב שאתמול אני טסתי למכונית כדי להגיע למקום הזה./ויש פה אישה מאוד מפחידה,והיא תמיד אומרת שהיא המפקדת של הגדוד הזה ומחלקת לנו פקודות,מי היא חושבת שהיא?ועל איזה גדוד היא מדברת?הרי אנחנו לא בצבא ולעולם לא נהיה.
9:00:אני מותשת…כל כך הרבה דברים לעשות ביום אחד!זה קשה!!ולחשוב מה הייתי עושה בלעדייך "בגדוד". אני כל כך מפחדת ממשהו שיכול להבעית אותי,וגם אותך.אני מפחדת שבאיזשהו שלב יגלו אותך ויקחו אותך ממני…..וואי,אני ראיתי עכשיו אוצר,אני מיד חוזרת!
10:00: הוא כזה חתיך! נראה לי אני מאוהבת <3 הלוואי והיה לי אומץ להתקרב אליו,לדבר איתו.הבעיה היא שהוא אפילו לא העיף מבט בי,בכמה שאני יפה,מתוקה,ואוהבת.אז התחלתי לעקוב אחריו.באיזו כיתה הוא לומד?יש לו חברה?בן כמה הוא?אלה שאלות שאני חייבת לקבל עליהן תשובות.
14:00:גיליתי שהוא איתי בגדוד!אההה!אני כל כך מאושרת,והכל בזכותך.עם כל העזרה שנתת לי בימים האחרונים והאומץ להתקרב,תודה.

14:10:יומן יקר שלי,אנחנו עוד ניפגש.
ממני,ילדת האהבה


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך